Natacha mullakin tuli mieleen sohva, tai sitten mies "piipahtaa" makkarin puolella ennen nukkumaan menoa.
Meillä esikoinen nukkuu myös vielä samassa huoneessa (kohtapuoliin saa kyllä oman huoneen), nukkuu tosin yleensä hyvin, mutta ymmärrän silti ton väsymyksen. Meillä seksi on muutenkin taas hiukan puurtamista. Kun ei toista(kaan) tule helpolla, niin homma on aikalailla vaan lapsen tekemistä. Tosi tylsää, mutta näin se vähän menee. Ei meilläkään mies aina jaksaisi innostua kun kalenterin ja ovistikkujen perusteella "sanelen" millon pitää jaksaa. Mutta hänkin tiedostaa meidän vaiukeuden lapsen saamisessa ja on ainakin toistaiseksi ollut aina suostuvainen. Yritän sitten itsekin aina innostua kun hän haluaa, vaikka olisin väsynyt, eikä puuhailu olisi käynyt mielessäkään.
Mä olen jo ruvennut miettimään hoitoihin hakeutumista. Esikoista yritettäessä tutkimuksissa ei löytynyt mitään syytä miksi ei lasta saada helposti, mutta ehdottivat että jossain vaiheessa voisi kokeilla inseminaatiota. Nyt ei olla vielä niin kauaa yritetty, mutta mielessä kummittelee oma ikä. Nyt olen jo 30 täyttänyt, joten hedelmällisyys laskee entisestään..
Osaako jokus kertoa miten kalliiksi hoidot tulevat kunnallisessa? Oliko Jauhopeulako hoidoissa? Mietin vaan, että pitäisikö ensin saada säästettyä paljon.. Yksityisellä varmaan kalliita?
eggie mä olen monesti kuullut, että imettäminen ei vaikuta mitenkään raskautumiseen, mutta lähipiirissä kyllä useampikin on tullut raskaaksi heti kun imettämisen on lopettanut. Että en tiedä, ehkä aika yksilöllistä..