Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:millaista toimintaterapiaa tarvitsee 9v ADD poika, jolla esim kynätyöskentely vaikeaa ja piirtäminen on heikkoa, myös mielikuvitus puuttuu. kokonaistilanne aika vaikea, lapsi odottaa diagnoosia (neuropsykologin haastattelut tekemättä), jonka jälkeen vasta voi saada tukitoimenpiteitä. mitä lapsen eteen voitaisin tehdä kotona jo nyt?
Kuule mun pojalla on -Dushennenin lihasdystrofia eli suomeksi lihas rappeutuma tauti ja poikani ei oppinut käyttää saksia 3v ja sitä lähettii tutkii ja tulos oli tämä, sairautta en hyväksy mutta osaan elää sen kansa. Elin ikä raja näillä lapsilla on 20-30! Et oikeesti mua vituttaa kun valitetaan "lapsi syö vaan 2 kertaa påivässä" "lapsi ulostaa kerran päivässä" no vittu voi voi elämä on!!!!!!
siis pahastuit kun kysyin neuvoja täältä, kun kerta oli toimintaterapeutti paikalla (tosin ei ole vastannut)? olen pahoillani sinun poikasi sairaudesta, mutta ihmisten ongelmia tai niiden puutetta ei kannata vertailla. voimia sinulle!