A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Näyttää siltä että ap yrittää vahvistaa ennakkoluuloja. Hengessä koetut lahjoituskehotukset ja siunausten ostamiset rahalla ovat juuri sellaista joista uskottavat seurakunnat haluaa sanoutua irti.
en yritä mitään. Miksi? Mutta tämä vastaus oli, mitä olen itse kokenut, minä itse, ilman painostusta.
En tiedä miksi, uskonsuuntia ja seurakuntia mustamaalataan monesta syystä. Karismaattisten herätysliikkeiden huono maine tulee juuri siitä että psykologiset rahastuskeinot on sotkettu toimintaan.
Tripod. Siunauksia ei voi ostaa. Mutta siunaukset seuraavat aina kuuliaisuutta, joka on sama, kuin tottelevaisuus.
Siunauksen voi näin ostaa esimerkiksi tottelemalla lahjoituskehotusta. Se että siunauksia voi ostaa tottelevaisuudella luo edellytykset monenlaisille väärinkäytöksille, jonka seurauksena seurakunnalla on hyvin suuri vastuu.
Anekauppa. "Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa." Anekauppa kuului katoliseen kirkkoon, evlutit vastustaa sitä. Hellareista en tiedä.
hellaritkin sitä vastustaa