Alkuperäinen kirjoittaja anna:Miten pääsit myymälään töihin?
laitoin hakemuksen netin kautta ja soitettiin ja pyydettiin haastatteluun. paikan sain seuraavana päivänä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Miten pääsit myymälään töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Jos hyllystä ei löydy tarvitsemaansa kokoa onko niitä yleensä jossain lisää vai kannattaako edes kysyä? nimim. harmittaa yhdet lasten kengät...
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vaikea sanoa mitä kokoa, riippuu vaatteesta. Pituutta 162 mutta persevä ja reitevä.Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Kuluttaja:Mun kokemukseni on, että henkkamaukalla on osittain tosi kurjaa laatua, ja osittain hintaisekseen tosi laadukasta tavaraa, joka säilyy hyvänä pesusta pesuun. Osaatko neuvoa, kuinka erotan hyvän huonosta jo siellä kaupassa.
Itse pidän ko. kaupan lastenvaatteista, koska siellä on paljon edullisia vaatteita, jotka saa pestä 60 asteessa (harvinaista jos esim. halpakauppojen vaatteiden pesumerkintöjä katselee).
Itselleni taas en sieltä mitään vaatetta löydä (tai en ole pitkään aikaan edes viitsinyt etsiäkään), koska en ole mallin mitoissa, mutta taas liian "pieni" niihin isojen tyttöjen vaatteisiin.
Uteliaisuus heräsi tuosta viimeisestä kappaleestasi, että mitä kokoa sitten oikein olet ja minkä tyyppisiä vaatteita käytät jos hm:lta ei löydy?
Isojen tyttöjen vaatteet näyttää sekä hengarissa että päällä lainapeitteeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Jos hyllystä ei löydy tarvitsemaansa kokoa onko niitä yleensä jossain lisää vai kannattaako edes kysyä? nimim. harmittaa yhdet lasten kengät...
varastossa emme säilytä mitään. kaikki pyrimme laittamaan samantien esille. varsinkin lasten accan ta tavarat. jotain pantoja tai pinnejä saattaa olla.. minkälaiset kengät oli kyseessä?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja ouel:Onko teillä sellanen käytäntö, että vaatteita viedään varastoon "odottamaan" ja tuodaan sitten takasin myyntiin muutaman kk:n tai jopa vuodenkin päästä? Kun itse olen huomannut että jotkin vaatteet, jotka vaikka ite ostin vuosi sitten (siis aivat samat paidat/takit) on taas myynnissä? Että ei olekaan niin "kertakäyttöä" ja viikottain uusia kamoja sisään ja "vanhat", myymättä jääneet roskiin..![]()
esim. talven tullen saatamme kesäisiä tuotteita viedä varastoon koska ne ei enää ole ajankohtaisia.
ja sama toisinpäin.
näin siis meillä ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja sekavaa:Osaatkohan vastata, että miksi esim. VeroModassa on laadukkaampi palvelutaso? Tyyliin terveditään asiakkaat käytävilläkin ja vaatteet viikataan pääosin nätisti pussiin. H&M:llä sanotaan kassalla JOSKUS moi ja täts it. Vaatteet ängetään vaan äkkiä pussiin, monesti myttynä. Niissä h&m:ssä joissa olen käynyt, on taso tämä. Onko teillä erityisesti painotettu nopeutta ja tehokkuutta kun taas ehkä veromodassa käskytetty palvelualttiuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja hans:ei ees vastaa tasapuolisesti kaikkiin kysymyksii, tuli arka aihe vastaan vai?
no yritän vastata ku ehdin kaikkiin!
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:Jos hyllystä ei löydy tarvitsemaansa kokoa onko niitä yleensä jossain lisää vai kannattaako edes kysyä? nimim. harmittaa yhdet lasten kengät...
varastossa emme säilytä mitään. kaikki pyrimme laittamaan samantien esille. varsinkin lasten accan ta tavarat. jotain pantoja tai pinnejä saattaa olla.. minkälaiset kengät oli kyseessä?
Oli ideaprkin myymälässä, semmoset v.pun tennarit missä paljetteja. Oli vaan 2paria hyllyssä molemmat kokoa 25 en tiä onko moisia ollutkaan pienenmpiä (23 tai 24)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sekavaa:Osaatkohan vastata, että miksi esim. VeroModassa on laadukkaampi palvelutaso? Tyyliin terveditään asiakkaat käytävilläkin ja vaatteet viikataan pääosin nätisti pussiin. H&M:llä sanotaan kassalla JOSKUS moi ja täts it. Vaatteet ängetään vaan äkkiä pussiin, monesti myttynä. Niissä h&m:ssä joissa olen käynyt, on taso tämä. Onko teillä erityisesti painotettu nopeutta ja tehokkuutta kun taas ehkä veromodassa käskytetty palvelualttiuteen?
Palautetta kai voi myymälään antaa joko suoraan esimiehelle tai netin kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja hans:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja hans:ei ees vastaa tasapuolisesti kaikkiin kysymyksii, tuli arka aihe vastaan vai?
no yritän vastata ku ehdin kaikkiin!
entäs tuo aiemmin kun joku kysyi lapsityövoimalla tuotetuista vaatteista. Sehän on ihan yleinen tieto, että h&m käyttää lapsityövoimaa tai ostaa vaatteensa sellaisilta, jotka sitä käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja sekavaa:Osaatkohan vastata, että miksi esim. VeroModassa on laadukkaampi palvelutaso? Tyyliin terveditään asiakkaat käytävilläkin ja vaatteet viikataan pääosin nätisti pussiin. H&M:llä sanotaan kassalla JOSKUS moi ja täts it. Vaatteet ängetään vaan äkkiä pussiin, monesti myttynä. Niissä h&m:ssä joissa olen käynyt, on taso tämä. Onko teillä erityisesti painotettu nopeutta ja tehokkuutta kun taas ehkä veromodassa käskytetty palvelualttiuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Onko H&M:n naisten kengät millaisia laadultaan? Olen katsellut, että siellä on monia kivoja malleja, mutta en ole uskaltanut ostaa, kun ei ole laadusta tietoa.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja endie:aatteletks sä koskaan jostain asiakkaan ostamasta vaatteesta, että hyi kamala, että tää on kamala miten joku voi tänkin ostaa ?
onks teil vakkariasiakkaita jotka lörpöttelee kassalla teille jne ?
Alkuperäinen kirjoittaja lahtelainen:ollaan varmaan joskus nähtymistäs sut tunnistaa?
ja itse olen AINA saanut Lahden liikkeissä hyvää palvelua, kiitos siitä. Ja olen myös huomannut, että myyjinä on myös "aikuisia" ihmisiä eikä vain alle 2-kymppisiä. Ei mulla kyllä mitään kysyttävää ole, kunhan tyytyväinen olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Onko sulla vakituinen paikka? Viihdytkö sielä?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:eikä huuhteluaine ole kaikkiin pakollista.
Kai tiedät että moniin vaatteisiin sitä ei SAISI käyttää ollenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Minkä takia Henkkiksen liikkeistä löytyy äärimmäisen huonosti tyttöjen 134cm vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Minkä takia Henkkiksen liikkeistä löytyy äärimmäisen huonosti tyttöjen 134cm vaatteita?