Kuvaus tuokio

  • Viestiketjun aloittaja Juhoo
  • Ensimmäinen viesti
Juhoo
Tässä tänään kirjoitettu tarina. Olisi tosi kivaa kuulla kommetteja! Voi laittaa myös suoraan s-postiin, joka on tiitaatii@hotmail.com


On keskiviikko päivä, ilma ulkona on kylmä ja sateinen. Olet yksin kotona ja taputtelet pyöristynyttä mahaasi, joka on kylpytakin alla. Mahasi on pyöristynyt viime aikoina ja olet alkanut miettiä että olisi ihanaa ottaa muistoksi kuvia raskaudestasi. Kävelet peilin eteen ja ihailet pyöristynyttä mahaasi. Tiputat kylpytakin maahan ja huomaat kuinka mahasi pyöristyy kauniisti. Lisäksi rintasi ovat kasvaneet ja nänninpihat tummuneet ja nännitkin ovat työntyneet eteenpäin. Olet todella tyytyväinen vartaloosi, vaikka sinulle on jo tullut raskausarpia alamahaan sekä reisiin. Mutta sinusta ne kaunistaat vaan vartaloasi. Lisäksi rinnoista näkyy verisuonia. Tulet entistä varmaksi siitä, että haluat kuvia raskaudestasi. Haet digikameran ja yrität ottaa itse kuvia kauko laukaisimen kanssa. Kuvat eivät kuitenkaan onnistu ja jotenkin ne ovat sinusta tunteettomia. Mietit että kuka voisi ottaa sinusta kuvia. Avaat netin ja laitat hakusanaksi raskauskuvat. Löytyy monia ammattikuvaajia, jotka ottavat raskauskuvia. Sitten huomaat nuoren opiskelijan, joka on ottanut raskauskuvia omaan opinnäytetyötään varten. Katselet kuvia ja tykästyt muutamaan kuvaan. Luet lisää tästä kuvaajasta. Hän on nuori kaveri, joka opiskelee valokuvausta. Hän kuullostaa luotettavalta. Joten haet kännykkäsi ja yrität soittaa hänelle. Numero ei kuitenkaan vastaa, joten olet hiukan pettynyt. Lasket puhelimen alas ja lähdet pukemaan vaatteita päälle. Juuri kun olet laittamassa paitaa päälle niin kännykkäsi soi. Vastaat nimelläsi ja kysyn että joku oli tavoitellut tästä numerosta minua. Menet ihan paniikkiin ja kerrot että näit minun opinnäytetyö sivut netissä ja olet haaveillut raskauskuvista. Kerron, että on jo ottanut kaikki kuvat siihen työhön. Kysyt että voisinko ottaa sinusta kuvia ja kerrot että voisit jopa maksaa niistä hiukan. Mietin hetken ja kysyn että missä asut. Asun sinusta 100 kilometrin päässä. Mietin hetken ja kysyn että koska sinulle sopisi kuvien ottaminen. Olenhan opiskelija ja kyllä aina pikku raha kelpaa ja toisaalta kuvien ottaminen on hyvää harjoitusta. Kysyt et sopisiko minulle huomenna torstaina. Vastaan että kyllä se sopii. Kysyn et monelta tulen ja mihin tulen. Sovimme että tulen luoksesi kymmeneltä. Suljen puhelimen ja poimin numeron talteen. Puhelun jälkeen olet hiukan pelästynyt, että mitä mahdoitkaan tehdä. Toisaalta mietit että ethän ole kenellekään tilivelvollinen, koska olet yksinhuoltaja. Lisäksi kaveri tuntui tosi asialliselta ja netissä olleet kuvat olivat tosi kauniita ja tyylikkäitä. Osa oli kylläkin jopa hivenen eroottisia. Mietit, että uskaltaisitko itse sellaisiin kuviin. No päätät katsoa mitä huominen tuo tullessaan.

Heräät aamulla ja katsot kelloa. Kello on yhdeksän. Pelästyt hiukan, koska huomaat että se valokuvaaja tulee jo tunnin päästä ja sinun pitäisi tehdä vaikka mitä. Kiiruhdat suihkuun ja peset hiuksesi shamppoolla ja ihosi saippualla. Lisäksi ajat säärikarvat ja myös siistit häpykarvojasi siistiksi. Tulen suihkusta pois ja kiedot pyyhkeen hiuksiisi ja laitat kylpytakin päällesi. Kiiruhdat keittiöön tekemään aamupalaa. Syöt jogurttia ja leipää. Lisäksi luet samalla lehteä. Katsot kelloa ja sen on varttia vaille kymmenen. Juuri sillä hetkellä ovikello pirahtaa. Pelästyt, että tuliko se kuvaaja jo. Kiiruhdat ovelle ja katsot ovisilmästä. Oven takana on nuori kaveri ison repun kanssa sekä sellainen putkiviritys olkapäällä. Kaveri taitaa olla se kuvaaja. Korjaat kylpytakkiasi ennen kuin avaat oven. Odottelen oven takana ja kuulen ääniä oven takaa. Oven avaa noin 30 kylmikymppinen pitkähiuksinen nainen. Naisella on päällä kylpytakki, joka peittää selvästi jo pyöristyneen vatsan. Pyydät minua sisään ja lasken laukkuni alas ja asetan kameran tuen seinää vasten. Näytät missä on vaatenaulakko ja jätän siihen takkini. Ohjaat minut olohuoneeseen. Katselen ympärilleni ja huomaan että sinulla on tosi kauniit vaaleat verhot, jotka on ohutta materiaalia. Mieleeni tulee, että niitä voi ainakin käyttää hyväksi kuvauksessa. Lisäksi huomaan makuuhuoneen, jossa on kaunis antiikkinen meikkipöytä. Pöydässä on kiinni iso pyöreä peili. Näen jo mielessäni kuin siinäkin kohdin saa kauniita kuvia. Pyydät minua katsomaan rauhassa ympärilleni sillä aikaa kuin puet päällesi hiukan vaatteita.

Suljet oven ja olet hiukan hämilläsi. Nyt on sitten kuvien ottamisen aika. Nyt pitäisi olla vaan rento ja uskalias. Taputat omaa mahaasi ja puet päällesi valkoiset rintaliivit, alushousut, sekä joustavat jazz-housut ja valkoisen joustavan t-paidan. Mietit mielessäsi, että valokuvaajahan oli todella söötti. Huomaat kuinka ajatuksesi alkavat vaeltaa, no mietit että ihmekkös se kun olet ollut ilman miehen kosketusta ja monta kuukautata. Karkoitat kuitenkin levottomat ajatukset ja kävelet takaisin olohuoneeseen.

Tulet takaisin huoneeseen niin huomaan kuinka suloisen näköinen olet pyöreän mahan kanssa. Mahaasi peittää valkoinen t-paita joka korostaa mahasi kaartuvaa muotoa. Olen jo ottanut kameran esille sekä hiukan valoja. Kysyn sinulta, että minkälaisia kuvia haluat että otamme. Mietit hetken ja vastaat että minun sivuillani oli paljon hyviä kuvia. Ehdotat, että lähdemme ensin varovaisesti liikkeelle ja sit katsotaan hiukan rohkeampia kuvia. Naurahdan, että ei ole tapana pyytää heti riisuutumaan. Kerron, että voin ottaa kuvia vaikka kuinka paljon. Pyydän sinua istumaan sohvalle mukavaan asentoon ja laitan valoja hiukan taakse. Otan ensimmäiset kuvat kokovartalo kuvana ja sitten rajaan niin että näkyy vain keskivartalo. Otan myös keittiön jakkaran eteenkin ja nousen välillä sen päälle seisomaan, jolloin saan otettua kuvia ylhäältä alaspäin. Sitten käyn kontilleni maahan ja otan kuvia alhaalta ylöspäin. Kun olen ottanut noin 30 kuvaa niin näytän sinulle kameran näytöstä kuvia.

Katsot kuvia ja hämmästyt kuinka kauniita ne ovat. Olet todella ylpeä mahasti ja haluat että kuvia otetaan lisää. Ehdotan että käyt seisomaan vaaleiden verhojen eteen, ensin niin että seisot minua kohden. Ota kuvia eri kulmista ja myös kyykystä ja ylhäältä päin. Käyn makaamaan selälleni eteesi ja otan kuvia suoraan alhaalta ylös. Mahasi pyöristyy todella ihanasti. Pyydän sinua hiukan nostamaan paitaa ja laskemaan hiukan housuja niin että paljasta mahaa tulee esille. Mietit hetken, mutta sitten nostat paitaa ja lasket housuja. Naurahdan, että ei ihan noin paljon ja pyydän laskemaan paitaa ja nostamaan housuja. Mahasi paljas iho näkyy tosi kauniisti paidan ja housujen välistä. Otan kuvia selälläni maaten ja pyydän sinua nostamaan paitaa hitaasti ja kumartumaan hiukan eteenpäin samalla. Pyydän että nostat paitaa hitaasti niin otan kuvia pikakuvauksella. Kamera raksuttaa kun otan kuvia sinusta. Pyydän sinua saman tien laskemaan hiukan housuja kumartumaan toisen jalan varaan ja hiukan keikistelemään. Huomaan kuinka rentoudut ja alat liikkumaan luonnollisemmin.

Mietit mielessäsi, että tämähän on kivaa. Tuumit myös että tuo kaveri osaa kyllä hommansa. Huomaat kuinka tuijotit kaverin vartaloaja ja mieleesi tuli kuinka ihanaa olisi päästä kuvaamaan tuota kaveria vaikka suihkun raikkaana. Mietit sitä ja keikistelet samalla kumartuen eteenpäin.

Pyydän sinua istumaan uudelleen sohvalle. Tälle kertaa poikittain ja nostamaan paitaa ylöspäin vielä lisää. Vastaat, että voisit ottaa kokonaan paidan pois niin sanon että ei vielä. Olet minuun päin sivuttain ja mahasi näkyy tosi kauniisti. Pyydän sinua nostamaan toisen jalan koukkuun ja kääntymään minuun päin. Seuraavaksi pyydän sinua laskemaan kädet mahasi päälle. Sitten pyydän sinua laittamaan kädet niskan taakse ja nojaamaan varovasti taaksepäin. Näytän sinulle kamerasta kuvia ja olet tosi tyytyväinen niihin. Se lämmittää mieltäni. On aina kivaa kun kuvattava viihtyy ja pitää kuvista.

Pyydän sinua käymään matolle ja naurahdan ett nyt sen paidan voisi ottaa pois jos haluat. Riisut paidan varovasti pois ja rintaliivien peittämät pyöreät rinnat tulevat esille ja lisäksi koko maha kauneudessaan näkyy. Näky on todella ihana. Voin vain todeta mielessäni, että kyllä raskaana oleva nainen on kaunis. Pyydän että käyn ensin polvillesi ja kädet sivuilla. Otan kuvia eri kulmista ja vaihdan myös valojen paikkaa. Kuvista tulee tosi kauniita ja lisäksi aurinko välillä osuu suoraan mahaasi ja se tuo elävyyttä kuviin.

Seuraavaksi pyydän sinua käymään ohuen verhon taakse ja liikuttelemaan käsilläsi verhoa ja vaihtelemaan vartalon kulmia niin otan kuvia eri korkeuksista. Näen linssin läpi kuinka nautit tilaisuudesta ja kuinka olet sinut naiseutesi kanssa ja kuinka nautit raskaudestasi. Se näkyy sinun olemuksesta ja sinun vartalostasi. Pyydän sinua riisumaan housusi ja nyt riisut housut jo paljon reippaammin kuin riisuit paidan. Pyydän sinua uudelleen liikuttelemaan vartaloa eri kulmiin ja nojautumaan eri enemmän vasten verhoja. Näen jo mielessäni kuinka ihania kuvia tulisi, jos sinulla olisi vartalo aivan paljaana. Kysynkin sinulta, että haluaisitko että ottaisimme samassa kohdin kuvia niin että olisit kokonaan alasti. Mietit hetken.

Mietit mielessäsi, että uskallanko riisutua. Toisaalta haluaisit, mut epäröit hiukan. Toisaalta sinua on aina kiihottanut ajatus, että joku ottaisi sinua alastonkuvia. Raskauden aikana tuo halu on vaan edelleen kasvanut. Käännyt selin minuun ja riisut rintaliivit. Rintasi laskevat hiukan alaspäin ja huomaat kuinka nännisit ovat ihan jäykkänä. Sinua nolottaa hiukan, kun ne nöpöttävän niin paljon. Käännyt minua vasten ja nojaat verhoa vasten.

Nojaat vasten verhoa niin näen kuinka pyöristyneet rintasi näkyvät todella kauniisti. Lisäksi sinun nänninpihasi ovat tummuneet tosi kauniisti ja myös nännisti nököttävät ihanasti eteenpäin. Mielessäni jo vilistää, että kuinka ihania kuvia niistä saisi lähietäisyydeltä. No karistan kuitenkin nuo ajatuksen ja keskityn kuvien ottamiseen. Otan kuvia ja pyydän sinua nojautumaan enemmän verhoa vasten ja vetämään verhoa enemmän vasten sinua. Nyt mahasi näkyy todella kauniisti vasten verhoa ja rinnat näyttävät ihan siltä et meinaavat tunkeutua verhon läpi ja nännit ovat piste i:n päälle.

Kysyn et haluatko nähdä kuvia ja vastaat et joo. Tuletkin yllättävän rohkeasti viereen katsomaan kuvia. Tulet seisomaan viereeni ja kumarrut hiukan, jolloin rintasi laskeutuvat alas- ja eteenpäin ja samalla osuvat käsivarteeni. Huomaan kuinka menet hiukan noloksi ja yrität sopertaa et anteeksi. Minä vaan hymyilen sinulle ja vastaan et rintasi haluavat ilmeisesti myös katsomaan kuvia. Vastaat, et tai sit ne haluaa et niistä otetaan kuvia.

Kysynkin sinulta et minkäslaisia kuvia seuraavaksi otetaan. Kerrot et näit joskus netissä tosi kauniita kuvia raskaana olevasta naisesta. Hän oli kuulemmat nojautunut taaksepäin ja sit hänen mahansa päällle oli kuulemma tullut suihkusta vettä. Vastaan et tottahan toli voidaan sellaisia kuvia ottaa, mut ehkä kantsii eka ottaa niitä tavallaisia kuvia. Ehdotan et jos otetaan seuraavaksi kuvia sängyn päällä. Vastaat myöntävästi ja lähdet kävelemään kohti makuuhuonetta. Pyydän että kävelet hitaasti kohti sänkyä ja otan samalla kuvia. Otan kuvia sinun pakaroistasi ja lantiostasi. Pyydän sinua käymään vasten sänkyä ja kierrän sinua ympäri ja otan kuvia eri kuvakulmista. Kun nojaudut niin mahasi pyöristyy ihanasti ja rintasi nojautuvat eteenpäin. Tulen hyvin lähelle sinua ja nojaudun melkein sinua vasten ja otan kuvia etupuolelta sinusta ja pidän samalla toisella kädellä lamppua kohti mahaasi. Vaihdan hiukan asentoa ja horjahdan jolloin lamppu tippuu ja nojaudun vasten sinua. Ihosi tuntuu tosi pehmeältä ja toinen käteni kitoutuu vasten pyöreää mahaasi. Nautin sinun ihosi lämmöstä ja haluaisin jäädä siihen nojaamaan vasten sinua. Olen nousemassa ylöspäin, kun otat kiinni kädestäsi ja painat sen takaisin mahaasi vasten. Asetan kameran sängylle niin että linssi on kohti sinua ja nojaudun sinua vasten. Pidät käsiäni vasten mahaasi. Mahasi tuntuu pyöreältä ja kiinteältä. Silitän mahaasi ja tunnustelen sen pyöreyttä. Huomaan kuinka haluat tuntea läheisyyttäni. Rohkaisen mieleni ja annan sinulle suukon niskaan. Jatkan edelleen suutelua. Kokeilen toisella kädellä taskuani ja siellä on kameran kaukosäädin. Annan sen sinun käteesi ja näytä nappia jotain sinun pitää painaa että kamera ottaa kuvan. Kuulen aina välillä kuinka kameran napsahtaa merkiksi siitä että se on ottanut kuvan. Suutelen sinua intohimoisemmin niskaan ja kaulaan. Samaan aikaan tunnustelen käsillä mahaasi ja liikutan toista kättäni ylöspäin kohti pyöreitä rintojasi. Tunnustelen rintojasi kädelläni ja rintasi painautuu vasten kämmentäni. Rintasi ovat yllättävän raskaatja tunnen vasten kättäni kuinka nännisi painautuu vasten sitä. Nännisi tuntuu tosi kovalta ja myös aika suurelta. Otankin nännisi sormieni väliin ja tunnustelen sitä. Venytän sitä hiukan ja voihkaiset. Olet nojautunut enemmän eteenpäin ja pakarasi ovat vasten minun etumustani. Pakarasi tuntuvat pehmeiltä, mutta kiinteiltä vasten vartaloani. Nostan käteni pois rintojesi luota ja mahasi päältä ja nostan sinut seisomaan. Ohjaan kätesi ylöspäin ja nojaan sinua vasten ja tunnustelen vartaloasi eri puolilta. Mahasi on pyöreä ja sitä voisi silitellä vaikka kuinka paljon. Rintasi sojottavat eteenpäin erittäin kutsuvasti. Tulen etupuolellesi ja ihailen vartaloasi. Olet sulkenut silmäsi. Suutelen sinua huulille ja vastaat suudelmaan intohimoisesti. Painaudun vasten sinua ja tunnen kuinka mahasi tulee eteen, ennen kuin tavoitan sinun vartalosi. Suutelen sinua kaulaan ja kumarrun edelleen alaspäin kohti rintojasi. Otan toisen rintasi toiseen käteen ja toisen rinnan toiseen käteen ja painan niitä lähemmäksi toisiaan. Otan toisen nännin suuhuni ja imaisen sitä suuhuni. Nännisi on kuin tutti, joka asettuu ihanasti huulieni väliin. Liikuttelen huuliani vasten nänniäsi ja pyöritän myös kieltäni vasten nänniäsi. Laskeudun vieläkin alaspäin kohti mahaasi. Suutelen mahaasi hellin suudelmin. Suutelen sitä ympäriinsä ja se tuntuu ihanan kiinteältä. Liikun koko ajan alaspäin ja tulen pikkuhousujesi kohdalle. Otan niistä varovaisesti kiinni ja vedän niitä alaspäin, jolloin ne tippuvat jalasti ja eteenki paljastuu pehmeän pyöreä häpykumpu, jota peittää kolmion muotoinen karvoitus. Suutelen häpykumpuasi ja jatkan kohti häpyhuuliasi. Tunnen nenässäni ihanan tuoksun, joka tulee kosteasta pimpsasta. Ohjaan minua maaten selälleni ja kun käyn makaamaan niin käyt hajareisin karvojeni kohdalle, jolloin eteeni avautuu ihanan kostea pimpsa ja häpyhuulet ovat aivan kiiltävät kosteudesta ja häpyhuulet törröttävät alaspäin ja ne ovat sen verran erillään että pimpsan suuaukko näkyy. Nuolaisen häpyhuuliasi ja tunnustelen kielelläni häpyhuuliasi. Ne on kosteat ja hivenen ryppyiset, mutta todella ihanan suuret. Imaisen kevyesti toista häpyhuultasi ja venytän sitä huulteni välissä. Samalla kun venytän häpyhuulta niin pimpsahta kuuluu ihanaa litinää, kun kostean pimpsan suuaukko venyy. Alan nuolla häpyhuulia ja klitoristasi. Nuoliessani kuulen kuinka ääntelehdit ja se kuullostaa tosi kiihottavalta. Liikutat myös vartaloasi hivenen jolloin häpyhuulet hierotuvat vasten huuliani. Nuolen entistä nopeammin. Nouset ylöspäin ja ihmettelen mitä teet. Mutta nouset kokonaan ylös ja hymyillen minulle käännyt toisinpäin ja istut uudelleen kasvojeni päälle hajareisin. Kun olet istunut alas niin tunnen kuinka avaat vetoketjun ja otat esille jäykän #&%£$!* ja sormeilet sitä. Tunne on tosi ihana ja tunnen kuinka #&%£$!* jäykistyy vieläkin enemmän, kun liikuttelet sormiasi pitkin #&%£$!* vartta. Jatkan pimpsasi nuolemista ja tunnen kuinka liikutat vartaloasi entistä tiheämmin ja painat pimpsaasi vasten kasvojani. Sormesi puristuvat entistä tiukemmin #&%£$!* vartta vasten ja liikutat kättäsi nopeammin. Tunne on todella ihana. Nopeutan nuolemista ja imen klitoristasi ja kuulen kuinka alat ääntelehtiä ja lopetat oman kätesi liikuttamisen, mutta liikutat vartaloasi entistä nopeammin. Alat kouristella ja lähestyä orgasmia. On todella kiihottavan kuuloista kuulla kun ääntelehdit ja liikehdit. Kumarrut eteenpäin ja käyt kontilleen. Ilmeisesti sinun on helpompi nauttia niin. Jatkan nuolemista edelleen. Mahasi painautuu ihanasti omaa vartaloani vasten. Yllätyn hieman kun otat jäykän #&%£$!* huultesi väliin ja alat liikutella huuliasi vasten sitä. Tuntuu tosi ihanalta. Sinulla on ihanan pehmeät ja suuret huulet, jotka hierovat ihanasti terskan päätä. Liikutat myös samalla kättäsi #&%£$!* vartta vasten. Keskityn itse hetkeksi sinun suuhoitoon ja hyväilen sormilla pimsaasi. Häpyhuulesi ovat ihanasti turvonneet ja kosteat. Liikuttelen sormiani pitkin niitä. Innostun itsekin lisää ja työnnän yhden sormen sisääsi ja alan liikutella sormeani sisässäsi. Kuuluu ihanaa litinää, kun sormi liikuu kosteassa pimpassa edes takaisin. Kun liikuttelet huuliasi vasten #&%£$!* vartta niin tunnen kuinka sperma lähtee liikkeelle ja tiedän, etten enään voi kauan pidättää sen purkautumista. Tunnen kuinka sperma liikkuu sisälläni ja varoitan sinua, mutta jatka vaan edelleen. Laukean suuhusi ja tunnen kuinka mielihyvä hormooni valtaa vartaloni. Liikutan sormeani vieläkin nopeammin sisässäsi ja pyörität myös itse peppuasi, jolloin sormi liikkuu pimpassasi. Et irrota sormiasi #&%£$!* vaan liikuttelet sitä edestakaisin. Yrität selvästikin saada sitä uudelleen innostumaan. Olen ollut sen verran kauan ilman naista, että #&%£$!* alkaa uudelleen jäykistyä. Nouset ylös ja käyt kontillesi ja sivelet sormillasi pimpsaasi. Joten ymmärrän, että haluat jäykistyvän #&%£$!* sisääsi. Käyn polvilleni taaksesi ja asetan #&%£$!* vasten häpyhuuliasi ja työnnän sitä hitaasti sisään. Pimpsasi tuntuu tosi kostealta ja tiukalta. #&%£$!* liukuu syvemmälle ja syvemmälle. Alan liikutella sitä edestakaisin ja otat kiinni sinun lanteistasi ja vedän sinua lähemmäksi itseäni. #&%£$!* uppoaa tosi syvälle sisääsi ja työntelen välillä syvälle ja välillä taas työntelen vain pikkuisen sisään. Nojaudun vasten sinua ja hyväilen mahaasi käsilläni. Olemme hetken aikaa näin, kunnes sinun jalkasi väsyvät ja vetäydyt poispäin. Nouset ylös ja käyt istumaan sängyn laidalle hajareisin. Tulen kontilleen sinun eteesi ja ohjaan #&%£$!* uudelleen sisääsi. Näkymä on todella ihana ja lasken kädet sinun mahallesi. Rintasi heiluvat ihanasti työntöjeni tahtiin. Nopeutan työntöjäni ja alat itsekin liikutella vartaloasi. Olet hieman epäröivän näköinen, mut kysyt et uskaltaisinko kokeilla pepun puolelle. Hymyilen, että en ole koskaan kokeillut, mut enköhän uskalla. Pyydän että neuvot minua.

Pyydän että ensin sormella kostutan sinun peppureikääsi ja sitten lämmitän sitä sormillani. Peppureikäsi tuntuu tosi tiukalta. Epäilen hiukan että mahtuuko #&%£$!* sinne. Sanot, että voin jo kokeilla ja ohjaan #&%£$!* vasten peppureikääsi. Näen että yrität rentoutua ja hitaasti #&%£$!* uppoaa sisääsi. Liikuttelen sitä varovaisesti edestakaisin. #&%£$!* on melkoisessa puristuksessa ja tunnen että en kestä kauaa. Hierot itse klitoristasi pyörivin liikkein ja tunnen kuinka alat kiemurrella ja tunnen myös itse, että en enään pysty kauaa pidättelemään. Joten varovaisesti lisään työntöjen tahtia. Tunnen kuinka peppureikäsi supistelee vasten #&%£$!* orgasmin tahdissa ja en pysty enään pidättelemään vaan laukean peppureikääsi. Tunne on todella ihana. Käymme makaamaan vierekkäin ja nautimme kumpikin olostamme. Käymme yhdessä suihkussa ja otan sinusta muutaman masukuvan, jossa vesivaluu pitkin mahaasi. Juomme vielä yhdessä kahvit, kunnes lähden kotiin. Laitan sinulle seuraavana päivänä kuvia sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit minulle. Kiität minua kuvista ja kysyt et haluako tulla ottamaan joskus lisää kuvia.
 

Yhteistyössä