Toimiiko Wunderbaum-hajukuusi imurin pölypussissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko kukaan kokeillut?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko kukaan kokeillut?

Vieras
Mietin vain miten saisi kaamean pölyn hajun pois imurista. Kokeiltu on kanelia ja vaniljasokeria mutta ovat liian mietoja hajuja peittääkseen ilmaan leviävän pölyn hajun. Se hajumiksaus on vain tosi epämiellyttävä. :/

Ajattelin että jos vaikka jonkun sitruunantuoksuisen hajukuusen laittaisi pölypussiin niin varmaan tehoaisi paremmin.

hyvä idea,jos ei kuitenkaa laittas sitä kuusta ihan kokonaisena sinne ettei tuu pää kipeeks..

ite imuroin kerran koiran luun jämät kun se repi pieneks silpuks kaikki.. se haju sitte jäi imuriin ikiajoiks..

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Vähän OT, mut kuulin "rantojen miehistä" uuden termin - Wunderbaum :)

Häh? Väännätkö rautalangasta kiitos! Mitä ovat rantojen miehet? :o

Sellasia huono-osaisia alkoholisoituneita miehiä/naisia, ehkä asunnottomia. Arkikielellä sanottuna "puliukkoja".

Mä oon taas miettiny toimisko suitsukkeet tai vastaavat. Niitä kun meillä taas olisi satoja kaapissa. En tiedä sitten tuleeko niistä jo vähän huono haju. Tai voisko öljyä käyttää, niitä sauna tuoksu tiivisteitä? Ei varmaan nestemäistä uskalla kokeilla.

:D oletteko tosissanne tuollaisia hajustepommeja kehittelemässä. Köh, köh.

Mites olisi ihan ensimmäisenä imurin siivoaminen paskasta - ei se haju ihan ilmasta tule. Vaihdatte suodattimet ja vanhat pussit. Pussinkin saa vaihtaa useammin.

100% eteerisiä öljyjä olen kokeillut niin, että jokunen tippa pumpulipalloon ja se pölypussiin. Myös vaniljasokeria imuroimalla leviää kiva tuoksu, ja esim. jauhettu kaneli ja neilikka sopii myös.

Alkuperäinen kirjoittaja galla:
hyvä idea,jos ei kuitenkaa laittas sitä kuusta ihan kokonaisena sinne ettei tuu pää kipeeks..

ite imuroin kerran koiran luun jämät kun se repi pieneks silpuks kaikki.. se haju sitte jäi imuriin ikiajoiks..

Ajattelinkin että jos pilkkoisi muutamia pieniä paloja sinne. Minusta kaikki Wunderbaum-hajut ei ole niin kamalia, osa on. Sitruunainen kuusi ainakin on ihan kiva.

Yhteistyössä