V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="deedee";26710193]Olen samaa mieltä että lainaa ei ole järkevä ottaa, mutta sossusta ei saa euroakaan syksyllä sitten kun opiskelusi alkavat. Aikaisemminkin olen miettinyt, että miksi joku rapajuoppo saa kaljarahansa säännöllisesti sossusta ja sitten taas opiskelija ostaa maitonsa LAINALLA, vaikkei ole mitään takeita tulevaisuudesta? Työtön yksinäinen mies saa enemmän tukia kuin minimiäitiyspäivärahan saava nainen ja vauva. Jotain on pahasti pielessä...
Täytitkö muuten hakemuksen? Se pitää täyttää, jotta saisi euroakaan. Lakisääteinen käsittelyaika on 2 viikkoa eli 14 arkipäivää, jos menee tämän yli niin soitat sossuun ja valitat. Jossei auta, esimiestasolle niin johan tehoaa (itse koettu). Hakemuksessa kysytään, mihin haet tukea ja siihen pitää kirjoittaa "elämiseen ja vuokraan".[/QUOTE]
Onko :O Täällä oppii aina jotain uutta..
Täytitkö muuten hakemuksen? Se pitää täyttää, jotta saisi euroakaan. Lakisääteinen käsittelyaika on 2 viikkoa eli 14 arkipäivää, jos menee tämän yli niin soitat sossuun ja valitat. Jossei auta, esimiestasolle niin johan tehoaa (itse koettu). Hakemuksessa kysytään, mihin haet tukea ja siihen pitää kirjoittaa "elämiseen ja vuokraan".[/QUOTE]
Onko :O Täällä oppii aina jotain uutta..