Tiukka nainen

  • Viestiketjun aloittaja Miekkonen2
  • Ensimmäinen viesti
kokeneempi_m
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.[/quote]

Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.[/quote]

Minkä ihmeen tutkimuksen?

Itsellä on tullut muutama vastaan.
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Jos sormitestiä kokeilet niin yksi sormi pimppiin ja sormessa pitää tuntua kipua kun jännität niin kovaa kuin jaksat. Voit tuntea miten pimppi nousee ylöspäin jännitäessä.
Niitä lihaksia kun ei ole tarkoitus jännittää 100% voimalla seksin aikana.
Jaa-a, kokeilin tuota testiä tässä äsken masturboidessani :) Näemmä minulla ei sittenkään ole tuon mukaan kovin tiukkaa pimppiä. Kiihottuneessa, kosteassa ja pehmeässä pimpissä en millään saa sellaista puristusvoimaa, että hentoon, pieneen sormeeni sattuisi! Toki tunnen puristelut tosi hyvin sormessa ja tunnen miten pimppi "imee" tai "lypsää" sormea, mutta ei satu ei... höh. Tosin tuon lyhyen masturbaatiosession (n 10 min) sormessa tosin tuntuu, että puristeltu on.
Mahtavaa!!!
Jos sormessa tuntuu kipua on lihakset äärimmäisessä kunnossa. Kaikilla ei tunnu yhtään mitään.
Sulla on näemmä napakka namu. Äärimmäisen taitaa saada vain treenaamalla.
 
N35
Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen kiinnostunut aiheesta sikäli että olen ruennut miettimään mistä uutta puhtia lakanoiden väliin. Perus seksi alkaa tuntua puuduttavalta ja koska orgasmin saanti on välillä työn takana rupesi mietityttämään voisiko tosiaan lantionpohjan lihasten jumppa ja harjoituskuulat olla avuksi. Näillä kuulilla taidan itseäni tänä jouluna lahjoa.
Onko kokemusta liian tiukasta pillun puristuksesta? Mun mies kun joskus pyytää lopettamaan puristelun. Mistä tää vois johtua? Itse siis tietoisesti puristelen samalla tavalla kuin jumppaan näitä alapään lihaksia.

 
Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja N35:
Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen kiinnostunut aiheesta sikäli että olen ruennut miettimään mistä uutta puhtia lakanoiden väliin. Perus seksi alkaa tuntua puuduttavalta ja koska orgasmin saanti on välillä työn takana rupesi mietityttämään voisiko tosiaan lantionpohjan lihasten jumppa ja harjoituskuulat olla avuksi. Näillä kuulilla taidan itseäni tänä jouluna lahjoa.
Onko kokemusta liian tiukasta pillun puristuksesta? Mun mies kun joskus pyytää lopettamaan puristelun. Mistä tää vois johtua? Itse siis tietoisesti puristelen samalla tavalla kuin jumppaan näitä alapään lihaksia.
Kyllä mitä paremmassa kunnossa on kroppa sitä herkempi sitä on ärsykkeille.
Voi olla että puristat liikaakin miestäsi. Joskus kun on hyvä että nainen on ihan velttona.
Kyllä jos puristaa täysiä niin siitä on nautinto kaukana mutta ei kai sitä kukaan jaksa sängyssä 100% jännitellä. Sellanen pumppaus on parempi minusta. Toisaalta jos on oikein napakassa kunnossa niin normaalikin jännittely voi antaa jo liian kovan puristelun.

Se imu minkä pillulla saa aikaiseksi on jotain todella ihanaa. Tuntuu kuin silmät imeytyvät silmäkuoppiin ja kiveksissä asti tuntuu imu. Suullakin sellanen onnistuu. Sekin tuntuu kuin kävisi kuussa.

Menee melkein asian vierelle mutta tuo imu onnistuu syvillä vatsalihaksilla pelkästään jo. Thaikut polttelevat pimpillä tupakka käyttäen niitä lihaksia.
 
toimiihyvin
Alkuperäinen kirjoittaja N35:
Mielenkiintoinen keskustelu. Itse olen kiinnostunut aiheesta sikäli että olen ruennut miettimään mistä uutta puhtia lakanoiden väliin. Perus seksi alkaa tuntua puuduttavalta ja koska orgasmin saanti on välillä työn takana rupesi mietityttämään voisiko tosiaan lantionpohjan lihasten jumppa ja harjoituskuulat olla avuksi. Näillä kuulilla taidan itseäni tänä jouluna lahjoa.
Onko kokemusta liian tiukasta pillun puristuksesta? Mun mies kun joskus pyytää lopettamaan puristelun. Mistä tää vois johtua? Itse siis tietoisesti puristelen samalla tavalla kuin jumppaan näitä alapään lihaksia.
Opettelin ja totuttelin kuulien käytöön jo alle kaksikymppisenä isosiskon innostamana. Sen jälkeen ovat olleet yksi päivän perusrutiineista kohta 10v. Paikat pysyy jatkuvasti piukkana ja kunnossa. Myös tuo edellä mainittu pillun imuefekti tuli opeteltua juuri näillä kuulilla.
 
posliinikurre
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.[/quote]

Voihan se niinkin olla. Itse olen lyhyt ja siro ja tuollaisen oravan omistaja. Ei tietenkään pidä yleistää, kaipa se on todella enemmän kiinni tuosta lihaskunnosta. Mutta itsellä on kyllä luonnostaan ollut ne jo tosi tiukat ei ole tarvinnut hirveesti treenailla.

Lantionpohjalihasten treenamisen ja "lypsämisen" lisäksi myös suihinottoon kannattaa panostaa, kyllä on miehet kiitollisia kun sen osaa kunnolla. Niin ja käsihommat myös...

Miehille vinkiksi että ajakaa kassit paljaaksi, niitä on kivempi nuolla ja ovat tuntoherkemmät.

 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja posliinikurre:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.
Voihan se niinkin olla. Itse olen lyhyt ja siro ja tuollaisen oravan omistaja. Ei tietenkään pidä yleistää, kaipa se on todella enemmän kiinni tuosta lihaskunnosta. Mutta itsellä on kyllä luonnostaan ollut ne jo tosi tiukat ei ole tarvinnut hirveesti treenailla.

Lantionpohjalihasten treenamisen ja "lypsämisen" lisäksi myös suihinottoon kannattaa panostaa, kyllä on miehet kiitollisia kun sen osaa kunnolla. Niin ja käsihommat myös...

Miehille vinkiksi että ajakaa kassit paljaaksi, niitä on kivempi nuolla ja ovat tuntoherkemmät.

[/quote]

aivan, ei pidä yleistää. itsekin olen pieni ja siro ja värkki kunnossa (tiukka) vaikka synnytyksiäkin on.
olisiko niin että leveälanteisilla (mä kapea-) olisi isompi pillukin?
ja tuosta suihinotosta..mikä siinä onkin että mies meinaa tulla parissa minuutissa kun maiskuttelen kalua? luulisi että nainti tuntuisi 'paremmalta' ja sitä myöten laukeaisi nopeammin kuin suihin ottaessa? nykyinen mieheni pystyy rakasteleen tunnin-kaksi putkeen laukeamati mutta kun annan suuhoitoa se tulee (jos jatkan) hetkessä.
 
miekkonen(2)
O.pillu. Voi tosiaan olla että treenaamaton leveälanteinen on isompi alakerrastaan
kuin treenaamatton kapealanteinen. Kapealantioisia taitaa olla harvemmassa muutenkin. Jostain syystä sellasia kattelee mielellään

O.pillu Osaat suuseksin eikä mies pidättele turhia. Ei kai siinä kummempaa.
Itse tykkään valtavasti jos terskan kärkii joutuu jatkuvan imun kohteeksi.
Imu tuntuu palleissa asti. Siihen vielä pitkä sopivan hidas liike niin ei kauaa mene että ruikkaa.
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Miten pidät kieltä kun otat mieheltä suihin? Täällä päässä on vähäsen opettelemista vielä siinä hommassa.
heititpä pahan kysymyksen..silloin kun kalu on syvällä suussa, kai se kieli siellä jossain kalun alla on..sitten taas vartta (ja terskaa) nuollessa pelkällä kielenkärjellä tai koko kielellä vartta pitkin..öööh, vaikea selostaa! ;)
kaipa nuo kaikki yhdessä, kieli, huulet, sormet..niitä kun käyttää 'oikein' siitä se nautinto tulee.
 
ikebana.ö
Ihmiset yrittävät etsiä jotain fyysistä merkkiä, jolla voisi päätellä miehen peniksen pituuden ja -paksuuden sekä naisen pillun leveyden/pituuden. Yrittäkääpä nyt jo uskoa, että ihmiskeho on monimutkaisempi kuin tuollaiset seikat ja ihmiskehosta löytyy hyvin erilaisia variaatioita. Muistan lukeneeni jostakin, että naisen alapään ulkonäköjäkin on erittäin monennäköisiä ihan niinkuin miehillä on kalut erinäköisiä, joten "sormenjälki" on erilainen ihan jokaisen värkissä.

Entinen fuckbuddyni sanoi, että ainakaan hän ei pidä siitä, että nainen on liian tiukka. Jos nainen haluaa puristaa lantiolihaksillaan, niin se pitäisi tapahtua silloin, kun mies vetää penistään ulospäin. Hän sanoi, ettei tunnu kivalta, jos työntely alkaa tuntua muurinmurtamiselta tai jopa kipua aiheuttavalta toimenpiteelta (vrt. mies runkkaisi omaan käteensä, joka on tiukasti nyrkissä), vaan tietty liukkaus ja sujuva solahtaminen pehmeään, vaivattomaan koloon on se koko homman hauskuus.

Kannattaa tosiaan myös pitää mielessä se, että naisen värkki tuntuu erilaisilta eri asennoissa ja eri fiiliksissä. Naisestakin ihan tavallinen kalu saattaa tuntua ihan tylsältä, jos ei yhtään ole fiiliksissä, mutta se ihan sama vehje voi olla taivaallista nautintoa antava, jos on tosi himokkaalla tuulella. Enpä halua etsiä syyllistä, mutta joskus huonon tuntuman syynä on se, ettei naista huvita tai että mies ei ole saanut naista syttymään kunnolla.
 
Onko kokemusta muilla?
Mä oon kyllä itse huomannut tällaisen seikan, en tiedä voiko yleistää tai onko kukaan muu nainen huomannut asiaa, mutta miehen sormista... Niiden perusteella voi hyvin päätellä miehen peniksen koon eli siis lyhyet ja ohut sormet niin sellainen on myös penis, pitkät ja ohuet, pitkät ja paksut tai sitte se paras vaihtoehto eli lyhyet ja paksut sormet eli sellainen penis! Kokemusta on lähes n. 80 miehestä ja kaikkien kohdalla on pätenyt.
 
lääkäri_m
Alkuperäinen kirjoittaja Onko kokemusta muilla?:
Mä oon kyllä itse huomannut tällaisen seikan, en tiedä voiko yleistää tai onko kukaan muu nainen huomannut asiaa, mutta miehen sormista... Niiden perusteella voi hyvin päätellä miehen peniksen koon eli siis lyhyet ja ohut sormet niin sellainen on myös penis, pitkät ja ohuet, pitkät ja paksut tai sitte se paras vaihtoehto eli lyhyet ja paksut sormet eli sellainen penis! Kokemusta on lähes n. 80 miehestä ja kaikkien kohdalla on pätenyt.
Juu, varmasti voi jotain päätellä. Oletko katsonut myös kengän kokoa...?

Tietysti kannattaa huomioida se, että penis ei ole luuta niin kuin sormet tai jalat. Joten nämät asiat eivät oikein ole yhteismitallisia.


 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja Onko kokemusta muilla?:
Mä oon kyllä itse huomannut tällaisen seikan, en tiedä voiko yleistää tai onko kukaan muu nainen huomannut asiaa, mutta miehen sormista... Niiden perusteella voi hyvin päätellä miehen peniksen koon eli siis lyhyet ja ohut sormet niin sellainen on myös penis, pitkät ja ohuet, pitkät ja paksut tai sitte se paras vaihtoehto eli lyhyet ja paksut sormet eli sellainen penis! Kokemusta on lähes n. 80 miehestä ja kaikkien kohdalla on pätenyt.
Ei onnaa. Jotain suuntaa voi saada aikaiseksi.
Ei myöskään pieni suu pieni pillu yms jutut eivät täsmää
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
O.pillu. Voi tosiaan olla että treenaamaton leveälanteinen on isompi alakerrastaan
kuin treenaamatton kapealanteinen.
Eipä päde tuokaan yleistys. Oma naiseni on aina ollut leveälanteinen.
Hyvä tietää. Itselläni on juuri leveä lanteinen nainen joka on aloittanut pyynnöstäni lihasjumpan.
Arvelin että tulisi korville mutta supliikkimiehenä homma oli vaan että "ok"
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja ikebana.ö:
Ihmiset yrittävät etsiä jotain fyysistä merkkiä, jolla voisi päätellä miehen peniksen pituuden ja -paksuuden sekä naisen pillun leveyden/pituuden. Yrittäkääpä nyt jo uskoa, että ihmiskeho on monimutkaisempi kuin tuollaiset seikat ja ihmiskehosta löytyy hyvin erilaisia variaatioita. Muistan lukeneeni jostakin, että naisen alapään ulkonäköjäkin on erittäin monennäköisiä ihan niinkuin miehillä on kalut erinäköisiä, joten "sormenjälki" on erilainen ihan jokaisen värkissä.

Entinen fuckbuddyni sanoi, että ainakaan hän ei pidä siitä, että nainen on liian tiukka. Jos nainen haluaa puristaa lantiolihaksillaan, niin se pitäisi tapahtua silloin, kun mies vetää penistään ulospäin. Hän sanoi, ettei tunnu kivalta, jos työntely alkaa tuntua muurinmurtamiselta tai jopa kipua aiheuttavalta toimenpiteelta (vrt. mies runkkaisi omaan käteensä, joka on tiukasti nyrkissä), vaan tietty liukkaus ja sujuva solahtaminen pehmeään, vaivattomaan koloon on se koko homman hauskuus.

Kannattaa tosiaan myös pitää mielessä se, että naisen värkki tuntuu erilaisilta eri asennoissa ja eri fiiliksissä. Naisestakin ihan tavallinen kalu saattaa tuntua ihan tylsältä, jos ei yhtään ole fiiliksissä, mutta se ihan sama vehje voi olla taivaallista nautintoa antava, jos on tosi himokkaalla tuulella. Enpä halua etsiä syyllistä, mutta joskus huonon tuntuman syynä on se, ettei naista huvita tai että mies ei ole saanut naista syttymään kunnolla.
 
posliinikurre
Alkuperäinen kirjoittaja ikebana.ö:
Jos nainen haluaa puristaa lantiolihaksillaan, niin se pitäisi tapahtua silloin, kun mies vetää penistään ulospäin. Hän sanoi, ettei tunnu kivalta, jos työntely alkaa tuntua muurinmurtamiselta tai jopa kipua aiheuttavalta toimenpiteelta (vrt. mies runkkaisi omaan käteensä, joka on tiukasti nyrkissä), vaan tietty liukkaus ja sujuva solahtaminen pehmeään, vaivattomaan koloon on se koko homman hauskuus.

Kannattaa tosiaan myös pitää mielessä se, että naisen värkki tuntuu erilaisilta eri asennoissa ja eri fiiliksissä. Naisestakin ihan tavallinen kalu saattaa tuntua ihan tylsältä, jos ei yhtään ole fiiliksissä, mutta se ihan sama vehje voi olla taivaallista nautintoa antava, jos on tosi himokkaalla tuulella. Enpä halua etsiä syyllistä, mutta joskus huonon tuntuman syynä on se, ettei naista huvita tai että mies ei ole saanut naista syttymään kunnolla.
Aivan, siis nimenomaan puristusta ulosvedon yhteydessä! Eipä tullut mieleen mainita sitä erikseen. Jotenkin ajattelin että se on itsestään selvää. Oma mieheni tykkää tuosta erityisesti kun olen päällä ja ratsastelen siinä lantiota pyöritellen.
 
stoye
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen2:
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
Olen "törmännyt" muutamaan todella tiukkaan, usein "pulskilta" löytyy todella tiukkoja pilluja. Viimeisin, vaimoni, liukasteen käyttö ei ole kielletty, muuten ei onnistu. Itselläni aivan "saunan" kestävä, levossa 8 cm.

 
stoye
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.[/quote]

Riippuu naisen rakenteesta pillun koko, on olemassa etu- ja takapilluisia naisia, isoja ja pieniä, kokemukseni mukaan takapilluiset ovat huomattavasti tiukempia kuin etupilluiset. Etu- ja takapillun erottaa naisen pakaroiden asennosta ja kävely tyylistä. Tutkittu jutta, että keinuva lantioiset naiset saavat huonommin orgasmeja kuin "kävellä tököttävät". Olen sen todennut itsekin. Kaikki kunnia kaikille naisille, kaikki on kuitenkin miehestä kiinni.

 

Yhteistyössä