Tiukka nainen

  • Viestiketjun aloittaja Miekkonen2
  • Ensimmäinen viesti
Miekkonen2
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen2:
Missähän on "vika" kun en ole vielä törmännyt tiukkaan pilluun vieläkään.
Molo on kuitenkin 17/5 mutta tiukkuutta ei vaan näytä löytyvän.
Ei pienistä tai isommista naisista.

Onko hyvät pillulihakset muka harvinaisuus Suomessa?

Kokemusta on jo tähän ikään kertynyt n. 80 naisesta.

Mites muut miehet täällä?
Onko teidän sängyssänne vieraillut loro vai napakka tapaus.

Naisetkin voi kommentoida!!
Jos et ole 80 naisen joukosta löytänyt "tiukkaa pillua", niin et taatusti itsekkään tiedä mitä olet etsimässä. Ovatko odotuksesi mitenkään realistisia?
Luulen että olen lähtenyt väärien naisten matkaan. Varmaan parempi onni ensi kerralla.
Jaksan olla positiivinen
 
Miekkonen2
Alkuperäinen kirjoittaja nainen vastaa:
Jatkan vielä. Monella naisella on sellainen fysiologinen ominaisuus, että kun oma orgasmi alkaa olla lähellä, niin kohdun pohjukka muodostuu "pallomaiseksi" joka tarkoittaa sitä, että naisen keho valmistautuu vastaanottamaan miehen sperman. Tällöin pallomainen muoto pidättelee spermaa kehossa pidempään, vaikka nousisi seisomaankin, koska emättimen runko-osa orgasmin voimasta turpoaa. Jos naisella on tällainen normaali rakenne, niin minusta olisi aika typerää kuvitella, että nainen on jotenkin "epämuodostunut" tai "löysäpilluinen" vain siksi, että hänen kehonsa toimii evoluution parhaaksi katsomalla tavalla.

Voisiko syynä epärealistisiin odotuksiisi olla se, että käteen vetäessä tai tekovaginaa käyttäessäsi saat puristusta koko matkalle haluamallasi tavalla?
 
miekkonen2
Hmm.. eli oravapillu on sellanen nainen jolla on tavallista putkimaisempi emätin yhdistettynä vahvoihin ilolihaksiin.

Minusta tuo "orgasmin kourissa" lypsäminen on eri asia kuin sellanen mikä lypsää samantien kun aloittaa työntelyn.

Tuo imu on kyllä mitä mainioin, ainakin suulla tehtynä. Saa silmät kääntymään nurinpäin
 
Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Voiko se pimppi puristaa kalua kokomatkalta ennen tuota palloutumisvaihetta?
täällä näyttäs parille miekkoselle käyneen.
Saa olla kyllä jumpattu värkki että niin käy.

Eikös tossa joku kehassu saaneensa sellasta mikä "kiipeää vartta pitkin"
Huvittava ilmaisu :)
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja o.pillu:
Oravapillu ja orgasmi eivät liity mitenkään toisiinsa. oravapilluinen nainen ei välttämättä saa edes orgasmia mutta pillu lypsää kalua taidokkaasti, jos on hyvät ilolihakset.
Eli oravapillu on sellainen pillu joka lypsää koko pillun mitalla, syvältä pillun pohjalta pillun huulille ja sama uusiksi ('aaltoliike'). se saa monen miehen 'hulluksi'. ;)
Olen kyllä vähän eri mieltä. Minusta tarpeeksi kiihoittunut pillu lypsää ennen orkkua ja orkun aikana juuri niin kuin kuvasitkin. Se on sitten toinen asia, tekeekö kaikki pillut näin. Itselläni ei ole kokemusta muunlaisista pilluista. Voi olla, että se on sitten oravapillu. Ainakin sen lypsy tekee miehen hulluksi. :)
se on tosi että pitää olla kiihottunut että lypsy alkaa, tai sitten omata hyvät ilolihakset..voihan sitä tehdä (sitä lypsyä) millon vaan..nytkin tässä istuessani voin tehdä sitä...... mutta juuri SEN lypsyn ei tarvi olla sitä lypsyä joka ilmenee orgasmin tullessa, orgasmin tullessa naisen pillu ikäänkuin kramppaa ja siinä samalla supistelee. itse saan hyvin harvoin orkkuja yhdynnässä vaikka kuinka tekisi gutaa, mutta pilluni lypsää ja saa miehen hulluksi. ;)
tuskin kaikki pillut näin tekee, olisiko iästä kiinni? tai taidoista(+ iästä)
ei oma pilluni lypsänyt nuorena...mutta nyt... ;)
 
o.pillu
"Minusta tuo "orgasmin kourissa" lypsäminen on eri asia kuin sellanen mikä lypsää samantien kun aloittaa työntelyn."

Tuota juuri tarkoitin toisessa viestissäni. pillu voi lypsää vaikka tunnin, koko session ajan, kesti se sessio sitten 3 minuuttia tai 2 tuntia (jos mies kestää). orgasmin kanssa sillä ei ole tekemistä.



 
Miekkonen(2)
[/quote]
se on tosi että pitää olla kiihottunut että lypsy alkaa, tai sitten omata hyvät ilolihakset..voihan sitä tehdä (sitä lypsyä) millon vaan..nytkin tässä istuessani voin tehdä sitä...... mutta juuri SEN lypsyn ei tarvi olla sitä lypsyä joka ilmenee orgasmin tullessa, orgasmin tullessa naisen pillu ikäänkuin kramppaa ja siinä samalla supistelee. itse saan hyvin harvoin orkkuja yhdynnässä vaikka kuinka tekisi gutaa, mutta pilluni lypsää ja saa miehen hulluksi. ;)
tuskin kaikki pillut näin tekee, olisiko iästä kiinni? tai taidoista(+ iästä)
ei oma pilluni lypsänyt nuorena...mutta nyt... ;)
[/quote]


Onnistuuko nuo imut ihan missä tahansa asennossa?
Taitaa ensin tulla ja sitten lihaksiston hallinta ja sitten vahvistuminen.

Voi kyllä käsi sydämmellä sanoa että tuollanen lihaksistonhallinta on täysin vieras minulle.

Minä en ole koskaan tavannut mitään lypsyämiseen viittaakaan. Voi olla että omaan tunnottamman hepin kuin perusjamppa mutta kuitenkin..

kade täytyy kyllä vähäsen olla miehellesi
 
Miekkonen(2)
Jäi kysymättä vielä että harjotteletko jumppailuja vai ootko "muuten vaan" harjaantunut ajan kanssa?

Olen törmännyt ainoastaan naisiin jotka ovat rentona kyllä mutta emätin on veltto, liukas ja eloton
 
o.pillu
se on tosi että pitää olla kiihottunut että lypsy alkaa, tai sitten omata hyvät ilolihakset..voihan sitä tehdä (sitä lypsyä) millon vaan..nytkin tässä istuessani voin tehdä sitä...... mutta juuri SEN lypsyn ei tarvi olla sitä lypsyä joka ilmenee orgasmin tullessa, orgasmin tullessa naisen pillu ikäänkuin kramppaa ja siinä samalla supistelee. itse saan hyvin harvoin orkkuja yhdynnässä vaikka kuinka tekisi gutaa, mutta pilluni lypsää ja saa miehen hulluksi. ;)
tuskin kaikki pillut näin tekee, olisiko iästä kiinni? tai taidoista(+ iästä)
ei oma pilluni lypsänyt nuorena...mutta nyt... ;)
[/quote]


Onnistuuko nuo imut ihan missä tahansa asennossa?
Taitaa ensin tulla ja sitten lihaksiston hallinta ja sitten vahvistuminen.

Voi kyllä käsi sydämmellä sanoa että tuollanen lihaksistonhallinta on täysin vieras minulle.

Minä en ole koskaan tavannut mitään lypsyämiseen viittaakaan. Voi olla että omaan tunnottamman hepin kuin perusjamppa mutta kuitenkin..

kade täytyy kyllä vähäsen olla miehellesi[/quote]

onnistuu kyllä joka asennossa - edestä, takaa, seisten, päällä, alla...ja on tuo nykyinen mieskaveri ollut tyytyväinen..nyyhkyttää, ulisee, karjuu (kuin myös itsekin, tekeehän se mullekin hyvää)..välillä sen pitää keskeyttää kun meinaa tulla muttei halua tulla nopeeta koska tekee kuulemma niin hyvää ettei kertakaikkiaan malta lopettaa.
kaipa olen harjaantunut ajan kanssa. enkä mitään kummemmin jumppaile. en osaa sanoa mistä moinen 'taito'. ja kuten sanoin voin tehdä sitä vaikka tässä istuessani eikä mitään ole sisällä. ;)
 
Miekkonen(2)
Menee aika tarkaksi mutta miten sitä jännittelet? Minäkin haluan ulista ja karjua:D
Voin sit vinkata typylle ellei kyyti ala ulisten.
Lantionpohjanlihakset jänitykseen ja lantio pyörimään vai?
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
Menee aika tarkaksi mutta miten sitä jännittelet? Minäkin haluan ulista ja karjua:D
Voin sit vinkata typylle ellei kyyti ala ulisten.
Lantionpohjanlihakset jänitykseen ja lantio pyörimään vai?
mielestäni jännittely on väärä ilmaisu. ja onko lantionpohjalihakset pimpissä? missään muualla ei 'tapahdu' mitään, pimpin sisällä vaan, siis silloin kun pimppi imee, sykkii.
no silloin kun nussutellaan pyörii lantiokin, se tuo oman lisämausteensa..välillä pyöritystä, sitten pikku tauko, ihan paikallaan siten että vain pimppi imee (ja mies ulisee) ;)
etkai vaan ole 15 vee pikkukloppi joka utelee täällä tietoja? ;DD
 
Miekkonen(2)
lantiopohjanlihakset sulkevat peppureijän ja pimppireijän. ne tuntuu kun jännität niitä. Muut naiset osaisivat kertoa paremmin. öö,,, ovat kuin vaippa lapsella ikään.
Koita googlata kuvahaulla niin näät jonkun kaavion.

Tällä klopilla on ikää 27 vuotta. Uutta tälläiset hienoudet ovat minulle. Olen tavannut vaan naisia joilla ei ole ollut mitään tuolla liikehdintää.

Imee, sykkii, musiikkia korvilleni:D
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen(2):
lantiopohjanlihakset sulkevat peppureijän ja pimppireijän. ne tuntuu kun jännität niitä. Muut naiset osaisivat kertoa paremmin. öö,,, ovat kuin vaippa lapsella ikään.
Koita googlata kuvahaulla niin näät jonkun kaavion.

Tällä klopilla on ikää 27 vuotta. Uutta tälläiset hienoudet ovat minulle. Olen tavannut vaan naisia joilla ei ole ollut mitään tuolla liikehdintää.

Imee, sykkii, musiikkia korvilleni:D
ahaa, ne ovat siis NE lihakset. no pääasia että toimii ;)
juu kyllä tuo peppukin siinä samalla 'supistelee'..ilmankos peppusexi on tuntunut joskus jopa paremmalta (molemmista), kun samalla pillu (ja peppu) imee ja aukko on ahtaampi kuin pimppi. mies ei yleensä kestä kauaa peppusexissä ja itsekin laukean varmemmin kuin ns. tavallisessa, ja vielä jos sormittaa klittaa samalla.
 
miekkonen(2)
en lakkaa ihmettelemästä kykyjäsi.

Ukolla näemmä ne samat lihakset pitävät erektiota yllä. Vahvemmat
lihakset ===> kovempi erektio. kunnon lihaksilla seisoo melkein napaa vasten:D

Sun pitäs kirjottaa joku opas naisille ilolihaksista. Tulee melkein nöyrä olo kun miettii kunnon rutistusta. Joku päivä minäkin kiepun niissä
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
en lakkaa ihmettelemästä kykyjäsi.

Ukolla näemmä ne samat lihakset pitävät erektiota yllä. Vahvemmat
lihakset ===> kovempi erektio. kunnon lihaksilla seisoo melkein napaa vasten:D

Sun pitäs kirjottaa joku opas naisille ilolihaksista. Tulee melkein nöyrä olo kun miettii kunnon rutistusta. Joku päivä minäkin kiepun niissä
vai pitäs alkaa kirjailijaksi, hehhee.
tulee se päivä sullekin kun pääset kunnon imuun, ehkä se tulee vasta 'vanhempana', olet vielä melko nuori ja naisesikin ilmeisesti ovat olleet.
luin ketjun juttuja alusta muutaman, siis sulla on 17/5? mielestäni se on hyvän kokoinen, 5 senttiä halkaisijaltaan on paksu! (nam). millaisiin ämpäripilluihin olet vehjettäsi uittanut jollei noin paksulla saa tuntumaa?!
 
Xy1
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin oman naiseni pillu on lypsänyt aina jo alle parikymppisenä. Alunperin tuo taisi tulla aivan luonnostaan, varsinkin kun hän sai lähes aina orkun naidessa vuosi kausia. Nyt 50v ikäisenä tuo lypsäminen on jo enemmän tietoista valintaa. Vain harvoin pillu enää alkaa hulluna lypsämään kalua. Orkut ovat sormin tai naidessa voimakkaita vieläkin. Alunperin ne olivat järkyttäviä. Uusinnatkaan eivät juurikaan auttaneet, kun pillu lypsi mehut heti kohta.
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin oman naiseni pillu on lypsänyt aina jo alle parikymppisenä. Alunperin tuo taisi tulla aivan luonnostaan, varsinkin kun hän sai lähes aina orkun naidessa vuosi kausia. Nyt 50v ikäisenä tuo lypsäminen on jo enemmän tietoista valintaa. Vain harvoin pillu enää alkaa hulluna lypsämään kalua. Orkut ovat sormin tai naidessa voimakkaita vieläkin. Alunperin ne olivat järkyttäviä. Uusinnatkaan eivät juurikaan auttaneet, kun pillu lypsi mehut heti kohta.
joko sulla on mahtava nainen, noin eroottisesti, tai sitten olet ihmemies sängyssä sekä kenties omaat paksun kalun . tarkoitan siksi kun 'jo' parikymppisenä on ollut 'lypsävä' nainen.
tässä kun noita lypsy- ja imuasioita on pähkäillyt niin sitä pimpin imua voisi verrata suihinottoon, vähän samanlainen tekniikka. kun kalu on poskessa, imee sitä, tavalla jota on vaikea selostaa, mutta siis IMEE, ja ottaa niin syvälle suuhun kuin saa (taitolaji jota pitää opetella), ja se MENEE kyllä syvälle! minä otan mieheltä niin että terska on syvällä kurkussa ja sitten ikäänkuin yritän nielaista terskaa, se saa miehen hulluksi sekin. sitä olen ihmetellyt miksi mies meinaa suihinotossa tulla muutamassa minuutissa, onko se nautillollisempaa kuin naiminen? enpä ole hältä kysynyt..
 
Xy1
Omaan kyllä paksun ja pitkän kalun, mutta olen myös alusta lähtien keskittynyt riittävään esileikkiin ennen nainnin aloittamista. Ensimmäinen kerta ehkä varmanpäälle ja vahingossa, mutta kun huomasin mitkä oli seuraukset, niin sen jälkeen tarkoituksella.

Ison kalu ei mahdu vaimon suuhun kovinkaan pitkälle, muttei parastakaan suihin ottoa voi verrata pillun imun mahtiin. Suihinottossa ei monesti meinaa tulla millään, mutta naidessa ei taas pysty kovinkaan kauaa pidättelemään. Yksi syy on kyllä sekin, että kalu hankaa aika voimalla myös pillun pohjaa, joten terskassa on kova hankaus.
 
miekkonen(2)
vai pitäs alkaa kirjailijaksi, hehhee.
tulee se päivä sullekin kun pääset kunnon imuun, ehkä se tulee vasta 'vanhempana', olet vielä melko nuori ja naisesikin ilmeisesti ovat olleet.
luin ketjun juttuja alusta muutaman, siis sulla on 17/5? mielestäni se on hyvän kokoinen, 5 senttiä halkaisijaltaan on paksu! (nam). millaisiin ämpäripilluihin olet vehjettäsi uittanut jollei noin paksulla saa tuntumaa?![/quote]


Varmaan tuo nuoruus ja kokemattomuus itsestä on ollut syynä mutta aikamoisia ämpäreitä ne on kyllä olleetkin.
Joo, täällä ei pituudella hehkuteta mutta kivikova ja paksu on. Löysänäkin on sellanen paksu pätkä:D

Mutta sulla on kyllä kuullostaa olevan oikea unelmapiiras.
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja o.pillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin oman naiseni pillu on lypsänyt aina jo alle parikymppisenä. Alunperin tuo taisi tulla aivan luonnostaan, varsinkin kun hän sai lähes aina orkun naidessa vuosi kausia. Nyt 50v ikäisenä tuo lypsäminen on jo enemmän tietoista valintaa. Vain harvoin pillu enää alkaa hulluna lypsämään kalua. Orkut ovat sormin tai naidessa voimakkaita vieläkin. Alunperin ne olivat järkyttäviä. Uusinnatkaan eivät juurikaan auttaneet, kun pillu lypsi mehut heti kohta.
joko sulla on mahtava nainen, noin eroottisesti, tai sitten olet ihmemies sängyssä sekä kenties omaat paksun kalun . tarkoitan siksi kun 'jo' parikymppisenä on ollut 'lypsävä' nainen.
tässä kun noita lypsy- ja imuasioita on pähkäillyt niin sitä pimpin imua voisi verrata suihinottoon, vähän samanlainen tekniikka. kun kalu on poskessa, imee sitä, tavalla jota on vaikea selostaa, mutta siis IMEE, ja ottaa niin syvälle suuhun kuin saa (taitolaji jota pitää opetella), ja se MENEE kyllä syvälle! minä otan mieheltä niin että terska on syvällä kurkussa ja sitten ikäänkuin yritän nielaista terskaa, se saa miehen hulluksi sekin. sitä olen ihmetellyt miksi mies meinaa suihinotossa tulla muutamassa minuutissa, onko se nautillollisempaa kuin naiminen? enpä ole hältä kysynyt..
Olisin ikionnellinen jos edes nainen osaisi toisilla huulilla tehdä imuja mutta että joka reijällä. :O
Joku virtuaalikukka pitäs ojentaa kera kyyhkysten jo.

Taitaa olla ikionnellinen miehesi kun saa tollasen vieressä makoilla
 
o.pillu
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Alkuperäinen kirjoittaja o.pillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Nyt kun tarkemmin muistelee, niin oman naiseni pillu on lypsänyt aina jo alle parikymppisenä. Alunperin tuo taisi tulla aivan luonnostaan, varsinkin kun hän sai lähes aina orkun naidessa vuosi kausia. Nyt 50v ikäisenä tuo lypsäminen on jo enemmän tietoista valintaa. Vain harvoin pillu enää alkaa hulluna lypsämään kalua. Orkut ovat sormin tai naidessa voimakkaita vieläkin. Alunperin ne olivat järkyttäviä. Uusinnatkaan eivät juurikaan auttaneet, kun pillu lypsi mehut heti kohta.
joko sulla on mahtava nainen, noin eroottisesti, tai sitten olet ihmemies sängyssä sekä kenties omaat paksun kalun . tarkoitan siksi kun 'jo' parikymppisenä on ollut 'lypsävä' nainen.
tässä kun noita lypsy- ja imuasioita on pähkäillyt niin sitä pimpin imua voisi verrata suihinottoon, vähän samanlainen tekniikka. kun kalu on poskessa, imee sitä, tavalla jota on vaikea selostaa, mutta siis IMEE, ja ottaa niin syvälle suuhun kuin saa (taitolaji jota pitää opetella), ja se MENEE kyllä syvälle! minä otan mieheltä niin että terska on syvällä kurkussa ja sitten ikäänkuin yritän nielaista terskaa, se saa miehen hulluksi sekin. sitä olen ihmetellyt miksi mies meinaa suihinotossa tulla muutamassa minuutissa, onko se nautillollisempaa kuin naiminen? enpä ole hältä kysynyt..
Olisin ikionnellinen jos edes nainen osaisi toisilla huulilla tehdä imuja mutta että joka reijällä. :O
Joku virtuaalikukka pitäs ojentaa kera kyyhkysten jo.

Taitaa olla ikionnellinen miehesi kun saa tollasen vieressä makoilla
heh, mies nyt sattuu olemaan ns. ulkoruokinnalla, ollut viikon, takaisinpaluusta ei tietoa. alkoi haikailemaan exänsä perään joten miettiköön ja haaveilkoon rauhassa.
tässä ihan punastuu kun kukkiakin jo ojennellaan. :)
 
Miekkonen(2)
sopii että kukkia lähettelen näin netin välityksellä.

Olen ensimmäinen jonka kuulen osaavan hallita kehoaan noin.

Ollet kyllä vaan aikamoinen imujesi kanssa. Kyllä on hullu sun mies kun ei
sinun kanssa ole. Kumminkin se exä on joku perusmamma vaan..

Joo tuosta kalusta joutuu sanoa vielä että se seisoo napaa vasten lähes aina. Eikä oo vielä veltostunu kertaakaan vaikka sanotaan että kaikille käy niin joskus.

Enpä oo arvannu että paksuus on parempi kuin pitkä patukka.
 

Yhteistyössä