Tiukka nainen

  • Viestiketjun aloittaja Miekkonen2
  • Ensimmäinen viesti
stoye
Alkuperäinen kirjoittaja stoye:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.
Riippuu naisen rakenteesta pillun koko, on olemassa etu- ja takapilluisia naisia, isoja ja pieniä, kokemukseni mukaan takapilluiset ovat huomattavasti tiukempia kuin etupilluiset. Etu- ja takapillun erottaa naisen pakaroiden asennosta ja kävely tyylistä. Tutkittu jutta, että keinuva lantioiset naiset saavat huonommin orgasmeja kuin "kävellä tököttävät". Olen sen todennut itsekin. Kaikki kunnia kaikille naisille, kaikki on kuitenkin miehestä kiinni.

Olisi mielenkiintoista jos naiset vastaisivat tähän, ovaaatko kokemukseni oikeita vai kuvittelenko naidessani, että näin on.

[/quote]

 
Rieva
En ole kuullutkaan, että olisi olemassa "etu- ja takapilluisia" naisia. Sen sijaan tiedän, että on olemassa naisia, joilla kohtu on eteenpäin kallellaan (normaaliasento) ja muistaakseni noin 20 % naisista kohtu on taaksepäin eli selkärankaan päin kallellaan. Kumpikaan ei haittaa eikä aiheuta ongelmia esim. raskaudessa. Johtuisikohan siis tuo "etu- ja takapilluisuus" juuri siitä, kumpaan suuntaan kohtu on kallellaan???

Itselläni kohtu on taaksepäin kallellaan ja minulla on kireä pillu, vaikka olenkin synnyttänyt alakautta kahdesti. Minulle se kireys on ongelma, koska esim. iso dildo sattuu ja vastaavasti fistaus on sellainen, johon en pysty, vaikka olisin tosi kiihottunutkin ja sitä haluaisinkin.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Minusta etu- ja takapillu on sellanen missä reikä on eri kohdalla.
Joko ihan peppureijän vieressä tai sitten lähempänä klitorista.

Korjatkaa jos olen väärässä
Oikeassa olet. Ei päde sekään, että etupilluiset olisivat isompia. Omalla vaimollani on etupillu ja 4 synnytyksestä huolimatta ei mahdu sattumatta kuin kaksi sormea rinnan. Kolme sormeakaan ei mahdu kuin huonosti, nipussa. Neljää on ihan turha kuvitellakaan laittavansa saati fistausta. Etupilluisilla naisilla on yleensä iso häpykumpu ja klitta heti sen alareunassa. Siitä se saa aika kivasti hankausta naidessa. Kohtu on muuten taaksepäin kallellaan, joten sekin voi selittää ahdasta pillua ja miksi pillussa tila loppuu ja miksi rajussa orkussa koko koko kalun pituudelta supistelee.
 
Iloisesti yllättynyt
Suosittelen naisia aloittamaan lantionpohjan lihasten treenin!

Itselläni ei ole ollut suurempia ongelmia tai kokenut paikkojani mitenkään löysäksi. Nyt olen kuitenkin aloittanut lihasten treenaamisen noin viikko sitten ja huomaan jo nyt eron. Tuntoherkkyyttä on tullut oikeastaan aika paljonkin lisää ja emätin tuntuu muutenkin "ahtaammalta" kuin aikaisemmin.

Treeniä takana vasta viikko ja hyviä vaikutuksia jo näin paljon. Mitä tuleman pitääkään, kun treenejä en todellakaan aio enää lopettaa vaan otan ne ihan säännölliseksi elämäntavaksi?
 
fysiojumppari
Jos emätin on kaareva, niin geishapallojen käyttö on hankalampaa siinä treenauksessa. Näin meille opetettiin lanatomian tunnilla. Itselläni pallojen käyttö sujuu hyvin.
 
HannleleÄs
Vastaus viestiketjun aloittajalle.

Jos olet todella harrastanut seksiä noin monen naisen kanssa, niin ehkä sinulla vain on liian "suuret" tai epärealistiset odotukset pillun suhteen? Eihän vagina ikinä voi olla sellainen kuin nyrkkiin puristettu käsi. Ihan sama kuin peniksen keskimitta on mitä on, niin kokeilemasi pillut ovat niitä tavallisia ja normaaleja. Jos normaali pillu ei tunnu sinusta hyvältä, sitten ei kannata harrastaa seksiä naisten kanssa, vaan turvautua omaan käteen.
 
sohfvffis
Pimppejä on monenkokoisia ja kaikki ovat sopivankokoisia.Jos tosi isoa kalua sulloo niin silloin kaikki pimpit ovat alimittaisia.Samoin pienemmällä pimpillä varustettu nainen tuntee keskipannukokoa olevan kalun jättiläiseksi.Vanha sanonta,konstilla nainen naidaan eikä isolla munalla.Naiset hoi,pitääkö vieläkin paikkansa?Jotkut naisista tykkäävät isosta jöötistä ja nauttivat siitä,antaa palaa,siitä vaan.Pienellä munallakin saa ihmeitä aikaan kun kemiat kohtaavat.
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja HannleleÄs:
Vastaus viestiketjun aloittajalle.

Jos olet todella harrastanut seksiä noin monen naisen kanssa, niin ehkä sinulla vain on liian "suuret" tai epärealistiset odotukset pillun suhteen? Eihän vagina ikinä voi olla sellainen kuin nyrkkiin puristettu käsi. Ihan sama kuin peniksen keskimitta on mitä on, niin kokeilemasi pillut ovat niitä tavallisia ja normaaleja. Jos normaali pillu ei tunnu sinusta hyvältä, sitten ei kannata harrastaa seksiä naisten kanssa, vaan turvautua omaan käteen.
Kiitos vastauksesta.

Olet ymmärtänyt väärin. Kyllä pillu tuntuu hyvältä. Odotan vain työntyväni Äärimmäisen tiukkaan naiseen.
Ei oma käsi korvaa kunnon naista ikinä.
Täällä on moni saanu kunnon puristusta. Miksi siis minä en voisi saada sellaista?
Vähäsen samankaltainen kuin nainen hihkuisi jättimelan perään.. niitäkin on todella harvassa.

Ja luulen että saan vielä kunnon puristusta. Naiseni on aloittanut päivättäisen jumpan ja muutenkin kiinnostunut asiasta.
 
miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja Iloisesti yllättynyt:
Suosittelen naisia aloittamaan lantionpohjan lihasten treenin!

Itselläni ei ole ollut suurempia ongelmia tai kokenut paikkojani mitenkään löysäksi. Nyt olen kuitenkin aloittanut lihasten treenaamisen noin viikko sitten ja huomaan jo nyt eron. Tuntoherkkyyttä on tullut oikeastaan aika paljonkin lisää ja emätin tuntuu muutenkin "ahtaammalta" kuin aikaisemmin.

Treeniä takana vasta viikko ja hyviä vaikutuksia jo näin paljon. Mitä tuleman pitääkään, kun treenejä en todellakaan aio enää lopettaa vaan otan ne ihan säännölliseksi elämäntavaksi?
Kiva että on löytynyt lisää puhtia hommaan!
 
hui hai
Alkuperäinen kirjoittaja stoye:
Alkuperäinen kirjoittaja stoye:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeneempi_m:
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
tutkittu juttu. pienillä (ja lyhyillä) naisilla on pieni, vrt. thai-tytöt. mitä isompi korsto sitä isompi reva. kuulemma vaikka nainen olisi laihakin mutta kun on pitkä on revakin iso.
PItää olla lihaket kunnosa myös. Pienillä kapeilla voi olla todella iso. Kokemusta on asiasta muutaman kanssa.
Sen tutkimuksen haluisin nähdä. Höpöhöpö.
Riippuu naisen rakenteesta pillun koko, on olemassa etu- ja takapilluisia naisia, isoja ja pieniä, kokemukseni mukaan takapilluiset ovat huomattavasti tiukempia kuin etupilluiset. Etu- ja takapillun erottaa naisen pakaroiden asennosta ja kävely tyylistä. Tutkittu jutta, että keinuva lantioiset naiset saavat huonommin orgasmeja kuin "kävellä tököttävät". Olen sen todennut itsekin. Kaikki kunnia kaikille naisille, kaikki on kuitenkin miehestä kiinni.

Olisi mielenkiintoista jos naiset vastaisivat tähän, ovaaatko kokemukseni oikeita vai kuvittelenko naidessani, että näin on.
[/quote]

mulla on takapillu, olen pieni, pillukin melko pieni,poikamainen pieni perse,kävelytyyli tököttävä,mutta en saa orgasmeja kuin harvoin. ja kävelen lujaa ja pitkin askelin (eräs tutkimus jossa väitettiin sellaisella tyylillä kävelevän naisen saavan emätinorgasmeja), hahhaa, pieleen meni!
kerro miten erottaa PAKAROISTA onko etu- vai takapillu?
 
timo milloin sait pillua viimeksi
Alkuperäinen kirjoittaja Miesherra:
Ikä tuntuu vaikuttavan, ja tietysti se, onko synnyttänyt. Voisi kuvitella, että löysän pimpsan naiminen tuntuu samalta kuin naisista tuntuu, jos mies panee löysällä munalla. Tiukka pillu tuntuu yhtä hyvältä kuin kova kalu. Olisiko tämä pätevä vertaus?

Mulla on tullut vastaan erittäin tiukkoja pimpsoja (pari vähän liiankin tiukkaa alta kaksikymppisenä) ja niin löysiä, että kun ne kastuivat kunnolla, ei tahtonut muna sisällä pysyä, vaikka mitä teki. Vaihtelua on hyvin paljon.
 
timo milloin sait viimeksi pillua
Alkuperäinen kirjoittaja lämmöllä muistelen:
Yleinen käsitys lienee, että lasten saaminen väljentää paikkoja. No, minulla oli taannoin hoitosuhde naiseen, jolla oli kolme lasta. Ja tämän naisen pillu oli aivan järjettömän tiukka ja liukas: sellainen, jonka antama fiilis ei perustu kyrpää liikuteltaessa tuntuvaan kitkaan, vaan pelkkään kalun puristukseen.

Tämänkaltainen pillu naisella, joka tosissaan haluaa antaa kaikkensa sängyssä ja nai kun viimeistä kertaa … Luojan kiitos että olen saanut kokeilla hänenlaistaan naista. Tuskin toiste törmään samanlaiseen. Kokemuspohjani ei ole kamalan laaja, noin 20 naista, mutta kukaan ei ole ollut lähelläkään hänen tasoaan.

Juttelimme joskus asiasta, hän kertoi treenaavansa säännöllisesti geishapalloilla. Suosittelen vilpittömästi kaikille naisille.

ps. Itse olen ihan normaalikalulla varustettu.
 
Sivupersoona
Olenko täysin outo ihminen, kun en edes halua, että pimppi olisi tiukka. Minulle riittää se yläreunan hankaaminen ihan hyvin. Mitä hellempi kosketus sitä parempi tunne.
 
sohfvvisss
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Olenko täysin outo ihminen, kun en edes halua, että pimppi olisi tiukka. Minulle riittää se yläreunan hankaaminen ihan hyvin. Mitä hellempi kosketus sitä parempi tunne.
Olen sivupersoonan kanssa samaa mieltä.Väljä,liukas kiimainen pillu,sen parempaa ei ole.Nautinto naida sellasta pillua ja pillun omistaja sattuu olemaan rakastelua parhaasta päästä.Mielellään hiukan läski nainen.Seksi,namia.
 
könömöö
Hmm, mulle miehet ovat aina hokeneet, miten ihanan tiukka pillu mulla on. Mutta olenkin aina treenannut lantionpohjalihaksia. Ei ole myöskään koskaan ollut pidätysongelmia eli virtsa ei karkaile, vaikka nauraisin itseni kipeäksi.
 
Miekkonen(2)
Alkuperäinen kirjoittaja könömöö:
Hmm, mulle miehet ovat aina hokeneet, miten ihanan tiukka pillu mulla on. Mutta olenkin aina treenannut lantionpohjalihaksia. Ei ole myöskään koskaan ollut pidätysongelmia eli virtsa ei karkaile, vaikka nauraisin itseni kipeäksi.
Hyvä! Kerrankin jotain positiivista luettavaa.

Kuinka kauan muuten jaksat jännittää täysillä pimpiäsi?
 
No miten
te treenaatte pimppiänne? Itse olen nuorehko (25), synnyttämätön ja melko pienikokoinen. Kun yksi sormi on sisällä en kyllä saa siihen sellaista tuntumaa jota kuvailisin puristukseksi. Syvemmällä ei tapahdu mitään liikettä, vaikka yritän jännittää ja supistella.

Kuitenkin mies on kehunut tiukaksi, tosin hänellä onkin selkeästi kerskivertoa suurempi varustus. Monesti yhdyntä on epäonnistunutkin kun penis ei ole mahtunut sisään, tai no ehkä olisi runnomalla, mutta työntäminen on sattunut niin paljon, että olen joutunut keskeyttämään koko homman. Enkä voisi kuvitellakaan tunkevani mitään SmartBallseja sisääni, nehän ovat aivan hirveän isot. Ovatko kuulat välttämättömät vai voiko muuten vaan supistelemalla saada alapään tiukemmaksi? Entäs miten sitä syvää osaa sitten voisi treenata kun ei se supistu lantionpohjanlihaksia eikä vatsalihaksia jännittämällä lainkaan?
 
jäykkänä
Alkuperäinen kirjoittaja No miten:
te treenaatte pimppiänne? Itse olen nuorehko (25), synnyttämätön ja melko pienikokoinen. Kun yksi sormi on sisällä en kyllä saa siihen sellaista tuntumaa jota kuvailisin puristukseksi. Syvemmällä ei tapahdu mitään liikettä, vaikka yritän jännittää ja supistella.

Kuitenkin mies on kehunut tiukaksi, tosin hänellä onkin selkeästi kerskivertoa suurempi varustus. Monesti yhdyntä on epäonnistunutkin kun penis ei ole mahtunut sisään, tai no ehkä olisi runnomalla, mutta työntäminen on sattunut niin paljon, että olen joutunut keskeyttämään koko homman. Enkä voisi kuvitellakaan tunkevani mitään SmartBallseja sisääni, nehän ovat aivan hirveän isot. Ovatko kuulat välttämättömät vai voiko muuten vaan supistelemalla saada alapään tiukemmaksi? Entäs miten sitä syvää osaa sitten voisi treenata kun ei se supistu lantionpohjanlihaksia eikä vatsalihaksia jännittämällä lainkaan?
Älä muredi 90%:ttia suomalaisista naisista omaa samanlaisen velton pillun. Kyllä piti kauan etsiä kunnes löysin naisen jonka pillu on kireä ja puristeleva.
 
Simplelink
Alkuperäinen kirjoittaja Miekkonen2:
Eli onko tosiaan niin että 99% naisista vois saada napakan oravapimperon mutta eivät vaan jaksa liikkua?!?
No eipä se isommin liikuntaa vaadi. Tässä kirjoittaessakin voi niitä ilolihaksiaan jumpata. Sulla on käyny huono flaksi ja noin ohimennen sanottuna, jos läpimitta on 5cm, niin ei sillä isommin kannata kehua.

Treenaus onnistuu missä vain, seisoessa bussia odotellen tai vaikka tälleen koneella istuen. Oikeaa paikkaa voi testata pissalla käydessään. Stoppaa lihaksilla virtsan tulo ja kun se onnistuu, tiedät missä ne ilolihakset on. Harjoitus tekee mestarin, ajan kanssa huomaat, että voit säädellä lihaksia aaltoina sisään päin. Seksiä harjoittaessa liika puristus saattaa olla vain..liikaa. Se sattuu kumppaniin ja homma voi lopahtaa siihen. Tai sitten irtoaa turhan herkästi. Mutta mikäpäs se on vakituisen kumppanin kanssa testaillessa, mikä parhaalta tuntuu! ;)
 
...
Höpö höpö, pillulla puristaminen mitään kalua satuta. Kaluhan on seisoessa kivi kova, eikä sitä millä pillulla satuteta puristamalla. Jos nämä sankarit eivät ole löytäneet tiukkaa pillua, niin oppisivat kiihoittaman naistaan tarpeeksi, ennen naitia. Riittävästi viritettynä pillusta löytyy kyllä puristusta.
 

Yhteistyössä