[/quote]
Yksi sormi ja pitäisi tuntua kipua?
Jos niin tiukka olisi niin eihän sitä mulkku sisällä edes uskaltaisi puristaa kun kyllähän muna vastaa lähemmäs jo neljää+ sormea eikä varmaan vaatisi paljoakaan puristusta että tuskan kyyneleet tulisi miehillä silmiin.
Miehen ei mielestäni pitäisi yrittää antaa neuvoja siitä miten testataan pillun tiukkuus kun ei niillä nähtävästi ole minkäänlaista realistista käsitystä. Pehmeällä vaginalla on äärimmäisen hankalaa saada kipua tuntumaan etenkin vain YHTEEN sormeen. Kolmeen jo ehkä, mutta kun itseeni ei mahdu kolmea sormea,.
Itse miehet pystyvät sormettamaan minua vain kahdella sormella. Kolme ei mahdu. Yleensä seksin jälkeen onkin sitten paikat aika kipeinä jos on pitkä munaton kausi välissä.
En ole pahemmin t reenaillut, koko 170/66 eli en mikään pikkutyttö mutta tiukka kuin perkele.
Osaan myös puristella ja vasta aloitinkin treenin. Pelottaa vaan meneekö jo sitten niin tiukaksi että alkaa seksi tehdä kipeää. [/quote]
Heh heh, ihanko oikeasti meinaat että miehen ei pitäisi sanoa mikä tuntuu tiukalta? Eiköhän se siinä mulkun ympärillä ihan juurikin parhaiten tunnu että mikä on tiukka ja mikä ei. Sen sijaan naisten on itse aika vaikea määritellä mikä se on se oikeasti tiukka. Se perustuu naisella ihan vaan omaan mielipiteeseen ilman tuntumaa. Vai oletko esim sinä kokeillut miltä jonkun toisen naisen pillu tuntuu?
Jos sinuun menee sisään kuitenkin kaksi sormea niin en ehkä tiukaksi sanoisi, hyvältä varmaan kuitenkin tuntuisi sekin. Itselläni oli kumppani joka ei missään tapauksessa antanut laittaa sisäänsä yhtä sormea enempää. Ja vaikka kalu on paljon yhtä sormea paksumpi niin häntä sattui se yksikin luinen sormi. No okei, voihan se olla että jos sinä olet tiukka niin hän oli sitten KIREÄ. Mutta kuitenkin, pointti oli tässä se että eiköhän juurikin mies sen kalussaan tunne mikä on tiukkaa ja mikä ei. Naisen sitä on itse aika hankala määritellä. Sehän on vähän sama asia kuin jokainen mies toteaisi että juu kyllä minulla iso kulli on, nainen voi kuitenkin olla toista mieltä