Tiukka nainen

  • Viestiketjun aloittaja Miekkonen2
  • Ensimmäinen viesti
miesnäkökulma
Eiköhän tästäkin saada elleissä sellainen päätös, että se joko sattuu tai ei satu. Ja se pätee kaikkiin miehiä sitten. Vastaväitteitä ei hyväksytä. Vähän sama kuin että "kyllä mulla kalu on aina betoninkova" --> siispä kaikilla miehillä erektio on aina täydellinen. Ilmeisesti ko. ongelmia ei ole olemassa eikä vaivaan lääkkeitä - puhuvat hulluja vain mainoksissa.
 
kohta kolmekymppine
Alkuperäinen kirjoittaja No miten:
te treenaatte pimppiänne? Itse olen nuorehko (25), synnyttämätön ja melko pienikokoinen. Kun yksi sormi on sisällä en kyllä saa siihen sellaista tuntumaa jota kuvailisin puristukseksi. Syvemmällä ei tapahdu mitään liikettä, vaikka yritän jännittää ja supistella.

Kuitenkin mies on kehunut tiukaksi, tosin hänellä onkin selkeästi kerskivertoa suurempi varustus. Monesti yhdyntä on epäonnistunutkin kun penis ei ole mahtunut sisään, tai no ehkä olisi runnomalla, mutta työntäminen on sattunut niin paljon, että olen joutunut keskeyttämään koko homman. Enkä voisi kuvitellakaan tunkevani mitään SmartBallseja sisääni, nehän ovat aivan hirveän isot. Ovatko kuulat välttämättömät vai voiko muuten vaan supistelemalla saada alapään tiukemmaksi? Entäs miten sitä syvää osaa sitten voisi treenata kun ei se supistu lantionpohjanlihaksia eikä vatsalihaksia jännittämällä lainkaan?
Kyllä vaan ne kuulat ovat olleet avainsana pimpsan treenauksessa ainakin minulla. Hassua että meillä on tietenkin erikokoisia alkutilanteessakin. En myöskään ole synnyttänyt ja aloitin muutamia vuosia sitten käyttämään niitä mainitsemiasi Smartballseja. Sitten jotain pari vuotta myöhemmin tuli hankituksi irralliset pienemmät kuulat. Niillä on menty jo jonkinaikaa hyvin tuloksin. Enimmäkseen annan vain kuulien olla siellä ja ne jotenkin vaan itsestään pitää pimpsalihakset kunnossa. Pidän nykyisin pitempiä yli 4 tunnin jaksoja kerran päivässä. Alussa niitä jaksoja oli 2-3, mutta paljon lyhyemmän aikaa.
 
Donaldus
Minusta tuntuu uskomattomalta että nainen voisi "puristaa" miestä niin kovaa että se tekisi kipeää?! Kertokaa... Mutta tähän monien naisten "löysyyteen": minusta tuntuu että suurin osa naisista ei edes tiedä että heidän pitäisi jotenkin "puristaa" tai "imeä" (jos se on tietoista toimintaa). Ja toiseksi: uskon että he eivät tiedä miten se yleensä tapahtuu. Täällä tuntuu olevan paljon naimiseen erityisesti perehtyneitä... :) Minusta muuten on parasta suuseksi, kun näkee ja kuulee kun nainen kiemurtelee ja voihkii...
 
sivhos
Miksi puhutaan pillun tiukkuudesta näinkin paljon?Kokemukseni mukaan kaikenkokoiset pimpit on just sopivia.Minä ainakaan tarvinnut jotain erityistä puristusta heppini ympärille.Orgasmin sain kaikista pimpsloorista.Hyviä olivat kaikki.Nyt saa vain haaveilla kyseisestä herkusta.On se niin väärin heppiäni kohtaan.Minä niin välitä....
 
sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Gunnilla on tiukka:
Minä asetun makuulle sängylle ja työnnän sormeni pilluun ja puristan ja löysään,puristan ja löysään.Pilluni on oppinut lypsämään;)
Taidat nauttia seksistä.Niin minäkin.Nauti lypsyreissuistasi,niin minäkin.
 
koi
Vaimollani on aivan riittävän tiukka vittu ilman treenejäkin, lapset on syntyneet tosin keisarin leikkauksella. Minulla vaan täysi työ että pysyn pidättelemään siemen syöksyä, jos vähänkin pidempi nainti väli ja jos ei oo viitsiny runkata. On se niin ihana. Joka kertaa odottaa niin kuin ensimmäistä.
 
pöh!
Riippuu se "tiukkuus" miehestäkin. Yhtä miestä olen onnistunut oikeasti satuttamaan supistamalla lantionpohanlihaksia, sitten on monta jotka eivät ole olleet moksiskaan. Peniksen tuntoherkkyydessä näyttää olevan miesten keskuudessa todella suuria eroja - toista saa käsinkin puristaa oikein voimalla ja toinen taas tykkää kevyestä sivelystä.
 
selvää asiaa
Miehet sanovat kohteliaisuudesta naisella olevan tiukka. Olen itsekin syyllistynyt samaan kohteliaisuuteen. Todellisuudessa pilluissa on valtavan suuret erot. Eroista ei tiedetä, koska suurin osa on niin samankaltaisia: vain orgasmissa hieman tiukkenevia. Naiset eivät ole vielä oppineet pillunsa käyttöä, koska pillussa asuu kulttuuri-/uskontopohjainen häpeä!

Miehen peniksen koolla ei ole silloin väliä, jos nainen kykenee lypsämään penistä pillunsa lihaksilla. Hoikemmastakin peniksestä saa tartuttua pillun lihaksia supistamalla ja jatkuva supistelu tarkoittaa juuri 'lypsämistä'. (Kokemusta on.)

Joillakin lihakset ovat syntymälahjana kunnossa ja jotkut saavat treeniä joitakin sisäisiä lihaksia treenaavasta harrastuksesta. (Heppatytöillä on parhaat pillut.)
 
Tiukupimp
Niin, se kyllä helpottaa itselläni orgasminsaantia, että olen treenannut lantiopohjalihaksia. Treenannut olen kuulilla, itsenäisesti sekä treenaan myös koko kroppaa salilla ja pilateksessa jo vuosien ajan. Mieskin nauttii puristuksesta, mutta voin kyllä sanoa suoraan, että vaikka tiukoilla lihaksilla saa otteen pienemmästä/ohuemmasta peniksestä, ei se kuitenkaan tunnu yhtä hyvältä kuin vähän paksumpi penis. Mitään kauheita halkoja ei tarvita, mutta kyllä se kokemus on tiukallakin naisella parempi jos miehellä on tarpeeksi kokoa ja taitoa käyttää sitä kalikkaansa :) eli ei sitä pelkkä puristus riitä nautintoa takaamaan, tarvitaan myös kunnon venytystä. Tämän kun vielä saisi miehet ymmärtämään. Ja naiset treenaamaan, sillä siitä on hyötyä ihan omalle terveydelle ja hygienialle kun ei virtsa karkaile eikä paikat repsahda..
 
asiaa
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukupimp:
Niin, se kyllä helpottaa itselläni orgasminsaantia, että olen treenannut lantiopohjalihaksia. Treenannut olen kuulilla, itsenäisesti sekä treenaan myös koko kroppaa salilla ja pilateksessa jo vuosien ajan. Mieskin nauttii puristuksesta, mutta voin kyllä sanoa suoraan, että vaikka tiukoilla lihaksilla saa otteen pienemmästä/ohuemmasta peniksestä, ei se kuitenkaan tunnu yhtä hyvältä kuin vähän paksumpi penis. Mitään kauheita halkoja ei tarvita, mutta kyllä se kokemus on tiukallakin naisella parempi jos miehellä on tarpeeksi kokoa ja taitoa käyttää sitä kalikkaansa :) eli ei sitä pelkkä puristus riitä nautintoa takaamaan, tarvitaan myös kunnon venytystä. Tämän kun vielä saisi miehet ymmärtämään. Ja naiset treenaamaan, sillä siitä on hyötyä ihan omalle terveydelle ja hygienialle kun ei virtsa karkaile eikä paikat repsahda..
Allekirjoitan.

 
tiukaan tuikkaaja
Joo, en minäkään usko lapsen saamisen löysentävän naisen ilolihaa. Kaksi tiukinta vastaan tullutta pillua olivat molemmat pullauttaneet ulos yhden lapsen. Ja ne oli kireydessä ihan omassa luokassaan. Teki gutaa.

Yksi nainen osasi pillullaan puristella niin että tekee kipeää. Kuin myllyssä kulli olisi ollut. Vie mieheltä kontrollin pois, mieluummin tiukka ja staattinen pillu.

 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja tiukaan tuikkaaja:
Yksi nainen osasi pillullaan puristella niin että tekee kipeää. Kuin myllyssä kulli olisi ollut. Vie mieheltä kontrollin pois.
Multa järjen veit.... kerrotaan jo laulussa. Itellä on nainen, jolla on aina, jo nuoresta pitäen ollut hyvä "naiskunto", orkuissa eläväinen pillu ja vielä taito puristella kalua. Kontrolli katosi jo ensimmäisellä naintikerralla ja sille tielle jäin.

 
tiukkaaa
Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys::
Mistä tietää (kysyn satunnaisesti seksiä harrastavana sinkkunaisena) että onko pimppi tiukka vai ei? Esim. jostain naistenlehdestä luin tällaisen määritelmän: liukkaria pimppiin, 2 sormea pimppiin, mikäli pystyy puristamaan lihaksilla niin että tuntee sormissa puristuksen, pimppi on suht tiukka. Mutta jotenkaan en itse jaksa uskoa tuohon määritelmään. Tuntuu liian "löysältä määritelmältä" nimittäin.
Joo, taitaa olla naisten itsetunnonkohotusta vaan.
Jos sormitestiä kokeilet niin yksi sormi pimppiin ja sormessa pitää tuntua kipua kun jännität niin kovaa kuin jaksat. Voit tuntea miten pimppi nousee ylöspäin jännitäessä.
Niitä lihaksia kun ei ole tarkoitus jännittää 100% voimalla seksin aikana.

Totuus on, kuten täältäkin voi asiasta lukea, ei oikeasti tiukka ole todellakaan joka naisen ominaisuus.
Yksi sormi ja pitäisi tuntua kipua? :D Jos niin tiukka olisi niin eihän sitä mulkku sisällä edes uskaltaisi puristaa kun kyllähän muna vastaa lähemmäs jo neljää+ sormea eikä varmaan vaatisi paljoakaan puristusta että tuskan kyyneleet tulisi miehillä silmiin.

Miehen ei mielestäni pitäisi yrittää antaa neuvoja siitä miten testataan pillun tiukkuus kun ei niillä nähtävästi ole minkäänlaista realistista käsitystä. Pehmeällä vaginalla on äärimmäisen hankalaa saada kipua tuntumaan etenkin vain YHTEEN sormeen. Kolmeen jo ehkä, mutta kun itseeni ei mahdu kolmea sormea,.

Itse miehet pystyvät sormettamaan minua vain kahdella sormella. Kolme ei mahdu. Yleensä seksin jälkeen onkin sitten paikat aika kipeinä jos on pitkä munaton kausi välissä.

En ole pahemmin t reenaillut, koko 170/66 eli en mikään pikkutyttö mutta tiukka kuin perkele. :) Osaan myös puristella ja vasta aloitinkin treenin. Pelottaa vaan meneekö jo sitten niin tiukaksi että alkaa seksi tehdä kipeää.
 
näkemys.
[/quote]

Yksi sormi ja pitäisi tuntua kipua? :D Jos niin tiukka olisi niin eihän sitä mulkku sisällä edes uskaltaisi puristaa kun kyllähän muna vastaa lähemmäs jo neljää+ sormea eikä varmaan vaatisi paljoakaan puristusta että tuskan kyyneleet tulisi miehillä silmiin.

Miehen ei mielestäni pitäisi yrittää antaa neuvoja siitä miten testataan pillun tiukkuus kun ei niillä nähtävästi ole minkäänlaista realistista käsitystä. Pehmeällä vaginalla on äärimmäisen hankalaa saada kipua tuntumaan etenkin vain YHTEEN sormeen. Kolmeen jo ehkä, mutta kun itseeni ei mahdu kolmea sormea,.

Itse miehet pystyvät sormettamaan minua vain kahdella sormella. Kolme ei mahdu. Yleensä seksin jälkeen onkin sitten paikat aika kipeinä jos on pitkä munaton kausi välissä.

En ole pahemmin t reenaillut, koko 170/66 eli en mikään pikkutyttö mutta tiukka kuin perkele. :) Osaan myös puristella ja vasta aloitinkin treenin. Pelottaa vaan meneekö jo sitten niin tiukaksi että alkaa seksi tehdä kipeää. [/quote]

Heh heh, ihanko oikeasti meinaat että miehen ei pitäisi sanoa mikä tuntuu tiukalta? Eiköhän se siinä mulkun ympärillä ihan juurikin parhaiten tunnu että mikä on tiukka ja mikä ei. Sen sijaan naisten on itse aika vaikea määritellä mikä se on se oikeasti tiukka. Se perustuu naisella ihan vaan omaan mielipiteeseen ilman tuntumaa. Vai oletko esim sinä kokeillut miltä jonkun toisen naisen pillu tuntuu?

Jos sinuun menee sisään kuitenkin kaksi sormea niin en ehkä tiukaksi sanoisi, hyvältä varmaan kuitenkin tuntuisi sekin. Itselläni oli kumppani joka ei missään tapauksessa antanut laittaa sisäänsä yhtä sormea enempää. Ja vaikka kalu on paljon yhtä sormea paksumpi niin häntä sattui se yksikin luinen sormi. No okei, voihan se olla että jos sinä olet tiukka niin hän oli sitten KIREÄ. Mutta kuitenkin, pointti oli tässä se että eiköhän juurikin mies sen kalussaan tunne mikä on tiukkaa ja mikä ei. Naisen sitä on itse aika hankala määritellä. Sehän on vähän sama asia kuin jokainen mies toteaisi että juu kyllä minulla iso kulli on, nainen voi kuitenkin olla toista mieltä ;)
 
tiukkaaa
Alkuperäinen kirjoittaja näkemys.:
Heh heh, ihanko oikeasti meinaat että miehen ei pitäisi sanoa mikä tuntuu tiukalta? Eiköhän se siinä mulkun ympärillä ihan juurikin parhaiten tunnu että mikä on tiukka ja mikä ei. Sen sijaan naisten on itse aika vaikea määritellä mikä se on se oikeasti tiukka. Se perustuu naisella ihan vaan omaan mielipiteeseen ilman tuntumaa. Vai oletko esim sinä kokeillut miltä jonkun toisen naisen pillu tuntuu?

Jos sinuun menee sisään kuitenkin kaksi sormea niin en ehkä tiukaksi sanoisi, hyvältä varmaan kuitenkin tuntuisi sekin. Itselläni oli kumppani joka ei missään tapauksessa antanut laittaa sisäänsä yhtä sormea enempää. Ja vaikka kalu on paljon yhtä sormea paksumpi niin häntä sattui se yksikin luinen sormi. No okei, voihan se olla että jos sinä olet tiukka niin hän oli sitten KIREÄ. Mutta kuitenkin, pointti oli tässä se että eiköhän juurikin mies sen kalussaan tunne mikä on tiukkaa ja mikä ei. Naisen sitä on itse aika hankala määritellä. Sehän on vähän sama asia kuin jokainen mies toteaisi että juu kyllä minulla iso kulli on, nainen voi kuitenkin olla toista mieltä ;)
Missä kohtaa sanoin, ettei mies saa määritellä tiukkaa? En missään. Totta kai mies tuntee tiukan pillun parhaiten, mutta tarkoitin sitä että miehen ei ehkä kannata antaa neuvoja miten NAINEN itse testaa onko pillu tiukka vai en. En usko sitten millään, että edes äärimmäisen treenattu pillu saa niin kovaa puristusta aikaan, että YKSI sormi tuntee tuskaa siellä ollessaan ;) Totta kai yksi sormi tuntee sen puristuksen, mutta ei se kipeää kyllä käy. Siinä mielessä miekkosen ohje oli huono ja jos hän pitää sitä tiukan pillun määritelmänä niin ei mikään ihme, ettei sellasta ole kohdalle tullut.

Olen kokeillut miltä toisen naisen pillu tuntuu ja voin sanoa, että omani on ahtaampi ja erimallisempi :D Nähtävästi minulla putkimainen, toisella oli "pussimainen" eli suulta tiukka, sisältä väljä.

Jos yhden sormen laittaminen sisään tekee jo tiukkaa jollekin naiselle niin mielestäni se menee jo hieman liian tiukaksi ja mahdollisesti naisella seksi tekee kipeää jos ei ole kunnolla kunnolla lämmitellyt, eli pikapanot ei ehkä aina silloin onnistu kun ei onnistu itsellänikään ja olen sentään hurja kahdensormen velttopillu xD
 
yhden sormen nainen
Samaa mieltä Tiukkaaan kanssa. Itselleni menee lähinnä yksi sormi sisälle ja mies saa sormettaa kahdella vasta kun olen kunnolla kostunut ja kiimainen. Kolmesta ei puhettakaan. Treenaan lantiopohjanlihaksia ja pilatesta yms. säännöllisesti ja voin sanoa omaavani teräksisen lihaksiston, mutten todellakaan saa puristettua yhtä sormea niin kovaa, että tuntisin siinä kipua. Miehen kyrpää voin puristaa niin kovaa, että siinä käy kipeää.

Mielestäni tuo kahden sormen raja on ihan hyvä tiukkuuden mitta. Eli jos nainen saa kaksi sormeaan sisälle ja tuntee selvän puristuksen niissä kun työskentelee lantiopohjan lihaksillaan niin silloin lihaksisto on hyvässä kunnossa. :) Jos taas kunnon puristusta ei tunnu niin kannattaa treenata lisää.

Liian tiukastakaan ei ole iloa. Kuten edellä sanottiin niin se rajoittaa pikapanoja. Kyllähän ne onnistuu, mutta hampaat irvessä jos ihan puskista mies haluaakin seksiä :D Nautin seksistä, mutta monesti seksin jälkeen on paikat herkkinä päivätolkulla.
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkaaa:
Olen kokeillut miltä toisen naisen pillu tuntuu ja voin sanoa, että omani on ahtaampi ja erimallisempi :D Nähtävästi minulla putkimainen, toisella oli "pussimainen" eli suulta tiukka, sisältä väljä.
Ihan normaaliahan tuo on. Pillu on usein suulta tiukka sisältä väljä, jos sitä ei ole kiihoitettu tarpeeksi. Kysymys ei siis ole lihaksiston kunnosta eikä rakenteesta. Ainoastaan kiihoittumisen asteesta.

Putkimaiseksi ja jokapuolelta puristavaksi kuvaamaisi kaltainen pillu muuttuu kyllä tarpeeksi kiihoittuessaan.


 
tiukkaa
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkaaa:
Olen kokeillut miltä toisen naisen pillu tuntuu ja voin sanoa, että omani on ahtaampi ja erimallisempi :D Nähtävästi minulla putkimainen, toisella oli "pussimainen" eli suulta tiukka, sisältä väljä.
Ihan normaaliahan tuo on. Pillu on usein suulta tiukka sisältä väljä, jos sitä ei ole kiihoitettu tarpeeksi. Kysymys ei siis ole lihaksiston kunnosta eikä rakenteesta. Ainoastaan kiihoittumisen asteesta.

Putkimaiseksi ja jokapuolelta puristavaksi kuvaamaisi kaltainen pillu muuttuu kyllä tarpeeksi kiihoittuessaan.
Tuota... Ainakin omani on tälläkin hetkellä putkimainen kun laitan sormen sisään ja tunnustelen. Enkä ole lainkaan kiihottuneessa tilassa. ;) Kyllä vaginat ovat yksilöllisiä, toisilla luonnostaan putkimaisempia, toisilla pussimaisempia. On omanikin suuaukoltaan timmimpi kuin sisältä, mutta huomattavasti putkimaisempi normitilassakin kuin kokeilemani. Ja kokeilemani naisen pillu ei kyllä pahemmin putkistunut ajankaan kanssa, tietenkin hieman, muttei samaan malliin kuin omani. :) Myös jätkäni kanssa ollaan asiasta puhunut ja hän on myös sitä mieltä, että jotkut ovat putkempia kuin toiset, mutta ei se miehiseen nautintoon ole vaikuttanut.
 
eräsperäs
No et sinä laita sormeasi sisään samassa kulmassa omaan ja toisen tavaraan. Tuo kertomani on kyllä ihan peruskauraa, ei mitään minun keksimääni.

Se että jätkäsi on tehnyt saman havainnon ei mitenkään muuta kertomaani asiaa.
 
tiukkaaa
Alkuperäinen kirjoittaja eräsperäs:
No et sinä laita sormeasi sisään samassa kulmassa omaan ja toisen tavaraan. Tuo kertomani on kyllä ihan peruskauraa, ei mitään minun keksimääni.

Se että jätkäsi on tehnyt saman havainnon ei mitenkään muuta kertomaani asiaa.
Mistä tiedät mistä kulmasta laitan sormeni sisään toisen tavaraan? Jos suutelen samalla naista ja sormetan häntä suudellessani niin käsittääkseni käteni ja sormeni on hyvin paljon samassa asennossa kuin sormettaessani itseäni? :D

Onko sinulla jokin tutkimus tjsp. tuosta kertomastasi asiasta? ;) Minä en vaan yksinkertaisesti voi uskoa, että jokaisen naisen tavara olisi täsmälleen samanlainen vaikka toimivatkin samalla tavoin :D toisilla on putkimaisempi emätin kuin toisilla, toisille kulma on erityyppinen kuin toisilla, on takapilluja ja on etupilluja.

 

Yhteistyössä