Heilanga ooo hirmu jännää, viivalle vahvistumisia! Mie oon kyl todennu, et noi digit näyttää plussaa vastat sitten kun kaikki huonotkin liuska testit kirkuuu RASKAANA. Sit EHKÄ voi saada digillä plussan. Mut noh se vain mun kokemus,ehkä joku muu saa jo haamulaisesta digiin sen halutun testin. Tarrasukkia ja plusssatuulia puuh puuh! Käyhän kerro miten käy!
henja ja evelinnea onpa hienoja oireita, jospa tulis oikee plussien tsunami? Ja kaikilla olis ens äitienpäivänä nyytti kainalossa
joohan
Henjalle varsinkin, mulla plussa kierrossa meni nännin tosi araksi pari pv oviksesta ja kesti n 3 pv. Sit se oire hävin ja mietin jo että no mitä lie. Mut sit alko tissit turvota ja särkeä, ja pam olihan se plussa! Et tosi lupaavaa oiretta ilmassa siellä
Veera79 kohta kaks vuotta täällä tuhrattu. Jos en olis sitoutunut tänne testaan ja kirjoitteleen, jättäisin varmaan ovistestauksen ja koko homman vähän tauolle nyt, kun ollut jotenki taas vaikeempi aika tän lapsettomuusasian kanssa, ja tarvis pienen hermobreikin. Mut oon sanojeni mittanen nainen, niin testaan paketit loppuun.
kierron venymisestä Selkeyttääoähän kiertoakin vähän, kun testaa oviksen, et millon ruukaan ovuloida, todennäköisesti siis. Mut sillon vuosi sitten kun huvikseen testasin ovulaatiota lähinnä sen toivossa et vois lomareissulla ennustaa menkat tarkemmin, niin ovuloin paljon aikaisemmassa vaiheessa kiertoa, ja sillon oli kiertokin lyhyempi. Mut kun alkanu testaan ovista ihan siinä mielessä, et millon tärppäis parhaiten, eli menny ihan oikeesti jo yrittämisen puolelle, niin pam, kierrot alkanu venyyn pikkuhiljaa ja ovis tulee myöhemmin. Toki myös mulla aikaisemmin lyhyissä kierroissa ollu aina pari ppv ennen menkkoja turhuttelua,nyt se on jääny kokonaan pois eli hanat aukee vain yks kaks ilman ennakkovarotusta. Tähän ressinmäärään odotellen itsekkin sellaista megakiertoa josta moni näyttää nyt valitetavastai kärsivän... puuhlääh toivottavasti sitä säästyisin.
ON: vaikka taishan kyllä koko teksti ollakki omaa napaa mut eniveis. Töitä tiivillä tahdilla, onnekisi siinä mielessä että kiertopäivät lentäis eteenpäin, vaikka en kyl tiedä onko siitä mitään hyötyä, kohi rankempia hoitojahan ne vie jos ei tärppää. Muutenkin vähän tuntuu nyt että elämnätilanne on muutostuulten alla, miehen kanssa keskusteltu tulevasta ( n 1 vuoden päästä koittavasta) ajankohdista, missä silloin ollaan, onko paikkaunnan vaihdos opiskeluiden takia edessä, mahdollinen siitä johtuva parin vuoden kauko/lähi suhde? Vai mitä. Tuuliajolla vähän nyt. Mut kaikestahuolimatta, miestäni rakastan ja lapsi olisi enemmän kuin tervetullut. Ja auttaapahan nämä muutoskeskustelut huomaamaan sen, että elämä se jatkuu oli sitä lasta tai ei ja entäs sitten. Eihän se lapsi mitään suunnitelmia kumoa, pitää elää sitten vain sen hetken tilanteen mukaan.
Lilyalice joo, pitänee olla ruoskimatta ihteensä. Toki, sun sanoja mukaillen, miehän olisin kuollu jo synnärille, jos ei olis lääketiedettä, oli nimittän syntyessä napanuora x 3 kaulanympäri ja piti elvytellä tähän maailmaan. Vaikkein sen ihmeemmin mikään uskonnollinen olekkaan, niin pitää ajatella niin et kai silläkin joku merkitys on, että niin monesta vähältä piti tilanteesta on selvinnyt, ehkä tällä maailmalla on mua varten joku plääni