Tiistai tiimi

äitylä 84
Heipparallaa hyvät laihisystävät!!! Ajattelinpa nyt sit vähän hehkutella,kun oma painonpudotus on jo todellakin loppusuoralla
Lähtöpaino OLI 75kg ja nyt puntari näyttää lukemaa 57,6kg!!!! :D
Viimeiset 2,6kg pois ja olen neljän vuoden takaisissa mitoissani!!!!
Toki vielä kiinteytettävää löytyy, mutta suurin työ on jo takana!!!
Terveet elämäntavat ovat tullut jäädäkseen ja minusta on jopa tullut jossain määrin ns.himoliikkuja!!!! =)
Mutta teille, jotka vielä jatkatte painonpudotusoperaatiota, toivotan onnea ja tsemppiä!!! Eteenpäin vain, kuin mummo lumessa!!!! =)
Ja tietenkin: KEVYTTÄ JOULUA!!!!! :xmas:
 
Täällähän n vielä vanha ketju pystyssä. ei oo tullu ajateltua tuota pudottamista kuntosalilla oon kyllä yrittäny käydä kerran viikossa.
Minä tuun sitten pyhin jälkeen kunnolla mukaan karistaannuo viimeiset kilot. pitää syödä nuojoulu suklaat pois kummittelemasta =)
 
joulusuklaata joo...painoa on kiitos kysymästä :D ..ja taitaa tähän laihduttamiseen tulla pikkanen stoppi...otin tossa testin 1.1-07 ja sehän näytti kahtaviivaa :heart: ....

yritän pitää nää syömis himot kurissa jos jollai jotain ideoita niin mielellään ottaisin niitä vastaan... :hug:
 
Piti kaivaa nuo vanhat tiedot tuolta esille
jos vaikka ensi tiistaina alottas tuon punnituksen ihan kunnolla

7.11 60.5 -300g
4.1 60.4 -100g


tavoite 58

Eiooonnesi tullu joulun aikaa ylimmäärästä vaikka kinkkua ja suklaata meni kouratolkulla :p
 
Lella
Heipsan!

Täällä olisi yksi tiistaipunnitsija lisää. :) Nyt on viikko takana pisteilyä ja tänään vaaka näytti 74,9kg. Kilo lähti ekalla viikolla. Pituutta on 168cm. Ensimmäinen tavoite on se, että paino alkaa kuutosella. Siitä sitten taas uusi tavoite. Laihdutin kaksi vuotta sitten pisteillä kymmenen kiloa 11vkossa. Niitä kiloja oli nyt tullut muutama takaisin, joten taas laihduttamaan. Ja nyt lenkille. :D
 
olen ollu vähän kiireinen ja viime viikolla otti niin päähän kun puntari näytti plussaa vaikka olin katsonut mitä oli syönyt. Mutta eilen huomasin että se on siitä että minulla on ollut menkkoja.


elikkä aloituspaino oli 67, 6 kg 17.1.2006


19.12.06 61,4 kg (+0.1 kg)
26.12.06 61,3 kg (- 0.1 kg)
02.01.07 61,7 kg (+0.4 kg)
09.01.07 60,4 kg (- 1,3 kg)

elikkä todellinen painon pudotus on tällä hetkellä 7,2 kg. Tavoite paino on 55 kg.

katsotaan kuinka paljon on mennyt ensi viikolla tai jos kaikki on tullut takasin.

Tjemppiä Snappsis.... olen täällä tukemassa sua. :wave:
 
19.12.06 61,4 kg (+0.1 kg)
26.12.06 61,3 kg (- 0.1 kg)
02.01.07 61,7 kg (+0.4 kg)
09.01.07 60,4 kg (- 1,3 kg)
16.01.07 60,3 kg (- 0,1 kg)


no, olen kyllä syö 3 hapanta karkki ja 3 konvehtikarkki ja 2 laskiaispullaa... mun uudenvuoden lupaus ei ole pitänyt..grrr.

mutta sittenkin on senttejä mennyt. tänään on vuosi siitä kun aloitin laihdutaa. En voi sanoa että monta kiloa on mennyt alaspäin mutta olen tyytyväinen siihen mitä on mennyt, imetänkin vielä että en voi laihdutaa liian nopeeta että kaikki kuonaainet menee maitoon.

vuoden aikana on yötärön ympäri hävinnyt 12,5 cm, lantion ympäri 13,5 cm ja reisitä 8 cm. kiloja on vaan hävinyt 7,3 kg.
olen iloinen saavutuksesta mutta haluan vielä ne viimeiset viidet kilot pois.
 
tiistai tuli ja meni :ashamed:
puntari ei tykänny musta näytti kilon enemmän kun viime viikolla
oiskohan nuo lihakset kasvanu....
mulla menee pari päivää hyvin ja sitten retkahdan.
tänäänkin piti popsia rusinoita kun ei muuta makeeta löytyny.
minäkin imetän vielä yritän kyllä jo vähentää mutta sekin taitaa olla yhtä epätoivoista kun tämä laihdutus.
kyllähän jos vuoden takaiseen vertaa niin miinus 10kg ihan hyvä saavutus.
 
19.12.06 61,4 kg (+0.1 kg)
26.12.06 61,3 kg (- 0.1 kg)
02.01.07 61,7 kg (+0.4 kg)
09.01.07 60,4 kg (- 1,3 kg)
16.01.07 60,3 kg (- 0,1 kg)
23.01.07 59,7 kg (- 0,6 kg)

ihan hyvin mennyt ja ajattele vielä niin menkat alkoi... yleensä tulee pari päivää ennen melkein kilo lisää mutta nyt ei. olen niin iloinen.
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Punnituksen on jäänyt viime aikoina vähiin kun on ollut muuttoa ja joulua ja vaikka mitä muita kiireitä. Eilen kävin vaa'alla ja paino oli tasan 63 kiloa! Mukavasti siis lähtenyt tässä parin kuukauden aikana vaikka repsahduksiakin on sattunut.

Nyt on taas tiukka linja päällä kun tuli ostettua vähän nafti mekko kaverin häihin jotka on helmikuun puolessa välissä. Muutama viikko aikaa laihduttaa sen verran että pystyn istumaan niin ettei mekko ratkea.


Lähtöpaino:
25.4. 87,5 kg, pituus 174cm.

17.10. 69,0kg (-0,3)
24.10. 69,2kg (+200g)
31.10. 68,2kg (-1kg)
7.11. 67,8kg (-400g)
14.11. 67,5kg (-300g)
23.1. 63,0kg (-4,5kg, reilu 2 kk)

Tavoite 60kg
 
älä vaan luovuta, kyllä saat lisää motivaatioa kun kevät alkaa tulemaan.
Ja hyvä kun puntari ei ole mennyt ylöspäin. ja ajattele tälla tavoin että onneks ei ole vuodes tullu takaisin ne kilot mitä olet saanut pois jo.

tjemppiä sulle, :hug: :hug:
 
Hei pitkästä aikaa!

Mua ei olekaan näkynyt kuukausiin.. On ollu kaikkea... Kaikki on kuitenkin hyvin!

Täällä oli joku plussannut, oliko se Nirzu? Onnea hirveesti!!! :flower:

Asiaan... Viimevuotisia lähtöpainoja en enää kaivele.


6.2 57,8 kg

tavoite 55 kg

Ei ole paljosta paitsi mutta en kertaakaa ole päässy tavoitteeseen. Paino on pyöriny 57 kilossa aika jämptisti mutta nyt on vähä tullu..

Pakko alkaa taas ryhdistäytyy että saa ton lopun ja farkut mahtuis paremmin. Ja että tulis säännölliset syömätavat ja iskostuis sinne tajuntaan noi terveelliset safkat. Ja se että muistais edes syödä, mikä mulla on ongelma. Syön niin epäsäännöllisesti ja mitä sattujaa että mun aineenvaihdunta käy varmaa alikierroksilla. Joka päivä päätän, että huomenna ja huomenna... tänäänkin en esim. ole muistanu juoda tarpeeksi. No HUOMENNA! Ja sitte kun noita joulusuklaita vielä on... :ashamed: Ja kun piti vielä alennusmyynneistä ostaa niitä lisää... :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Katellaa. Pääpaino ois kuitenkin noissa terveellisissä ruokailutavoissa.

Yx juttu minkä tossa vasta joku aika sitte hokasin: olen kuvitellu syöväni tosi terveellisesti leipää kun en syö ollenkaan vaaleaa leipää. Vain ruisleipää. Ja Vaasan ruispaloja (tai sitte Fazerin). Luinpa sitte yx päivä mitä sisältää... Ruista vain jotain 37-42 %, loput vehnää.... Meni muuten leivät heti vaihtoon ja nyt syödään ihan 95 tai 100% rukiita (on kyl vähä kuivemman makuista paitsi näkkäri on iha hyvää..). Oppia ikä kaikki...
 
moi sinttura!!! :flower: :hug:

kiva kuulla sinusta!

minulla on ollu aika kiirellistä ja viime viikolla olin työmatkalla, ja arvaa mitä tuli syöty! 7,5 h bussimatka... karkkia... mutta vältyin suklaasta!

paino kävi 59 ja rista mutta nyt tällä viikolla oli 60, 2 kg. kylläkai menee paremmin taas kohta. tavoite on se 55kg kesällä.

mutta ensi viikkoon ja toivon että kuullaan toisiltakin silloin.

tjemppiä kaikkille :flower:
 
terve taas tytöt :wave:
mulla oli paino tänään 60.1
tavote 58
pikkasen on puonnu mutta se on lähteny maito varastoista. nyt alkaa imetys oleen niin loppusuoralla enää kerran yössä.
sen jälkeen sitte tosissaan.
punttisalilla oon kyllä käyny kerran viikossa ei se päällepäin näy mutta olo on parempi ja ryhdikkäämpi. heti tulee verotus oireita jos ei pääse.

tsemppiä tytöt :flower:
 
huomenna vaakapäivä. Kertaakaan en ole käynyt vaa'alla tiistain jälkeen... Saa nähdä.

Makeaa olen yrittäny välttää mutta voi kun tekee taas mieli. Perusongelma mulla edelleen on se, että syön liian vähän. Yritän mutustella kyllä hedelmiä ja täysrukiista näkkäriä aina mutta nekin tuppaa korvaa sen toisen lämpimän aterian. Tulee vaan syötyä yksi lämmin ateria useimmiten (ei muka ehdi) ja silloin tulee syötyä ehkä liikaa...

Nähdää huomenna B)
 
[

6.2 57,8 kg
13.2 58,3 kg (+500 gr)


tavoite 55 kg


:headwall: Mikäköhän on menny pieleen!? Mulla oli varma tunne että jotain on lähteny niin päinvastoin?

Kumma kun ei vahtinu syömisiä niin paino pysytteli suht samas. Nyt kun vahtii niin nousee...
 
ompa kiva että jengi koossa taas jospa se kevät piristäis pudottamaan.
minä olen vielä kotosalla ja koko ajan mieli halajaa jääkaapille :(
pitäs keksiä jotain korviketta mun pakko saada nuo ylimmääräiset pois ennen kesää.

mirolle meilläkin huomenna tulee viikko ilman maitoa. oli se ihanaa mutta on se ihanaa kun se loppu. alko tuo vesseli oola niin iso ja yöt tosi rikkonaisia.
 
Pullataikina
Heissan kaikki!
Uutena aattelin hypätä teidän tiistaitiimiin, kun tuntuu että yksin ei saa mitään aikaseksi. Elikkäs mä en ns.laihduta koska imetän alle kuukauden ikästä vauvelia, MUTTA tarkkailen syömisiäni. :D
Yritän kovasti jättää kaikki herkut pois (pahin on kaikki karkit ja erityisesti suklaa) ja lisätä kasviksia, hedelmiä ruokavalioon. Liikuttua tulee jonkin verran kun toinen muksu on 3v, mutta ihan säännöllisen lenkkeilyn haluaisin aloittaa (kunhan saan pepun ylös penkistä =) )
Pituus 162cm, paino jotain 81kg, punnitsen sit tarkan lukeman tiistaina.
Tavoite 62kg sitten joskus. Aluksi jos pääsis tonne 75kiloon ja siitä sit 70kiloon, niin johan hymyilyttäis B)
Mutta palataan taas tiistaina! :wave:
 
Kesämieli
=)

Hei!

Vaatehuone täynnä pesussa kutistuneita vaatteita!!!

Jos nyt onnistuisi.
Aloitin vähähiilihydraattisen dietin 5.2.
Hyvin ainakin alku lähti käyntiin.
Alkupaino 86,7 pituutta 165, eli paljon olisi pudotettavaa. Mutta jos noin aluksi tavoittelisi 75 kg.

5.2. 86,7
15.2. 81,9.

Eli 11 päivää ja 4,8 kg.

Eihän tämä tahti tietysti jatku näin, mutta oli hyvä alku.
Jos 500 grammaa viikossa niin olisin tyytyväinen.
2 kg kuukaudessa olisi 24 kg vuodessa.

Tsemppiä kaikille laihduttajille, kukin tavallaan pudottelee kilojaan.

Eipä ole helppo tehtävä. Mutta palaillaan.

:xmas:
 

Yhteistyössä