Tiistai tiimi

#"&%?#*tuli 600g lisää
voi kökkö eilen mietin syönkö appelsiinia iltapalaksi mutta söinkin sitte kolme lämmintäleipää :/
ja jäi vielä kuntosalikin välistä :(
takokaa mun päähän järkeä :headwall:

niin ja tervetuloa uudet
 
Pullataikina
Tiistaita kaikille!
Älä masennu Snappis pienestä takaiskusta..tänään teet muutamat vatsalihakset ylimääräistä niin mieli paranee, rankaise itseäsi niin kuin Sievisen Jani seiskan mukaan :D
Eli aamulla mä kävin sit vaa'alla ja lukema oli 80,6kg. Ja pituutta mulla oli siis 162cm. BMI on tällöin 30,7. HUHHUH! :eek:
Tästä se lähtee, suunta alaspäin. Toivottavasti saan pidettyä itsekurini, olen nimittäin sokerinarkkis, aina pitäs saada jotain hyvää napostella.
Tsemppiä kaikille!
 


6.2 57,8 kg
13.2 58,3 kg (+500 gr)
20.2 57,1 kg (-1200 gr)


tavoite 55 kg


:LOL: Kylläpä nyt naurattaa! Olen kyllä vahtinut syömisiä ja yrittänyt syödä enemmän (kun mulla on toi ongelma että syön liian harvoin ja liian vähän) ja tietty terveellisemmin. Yritän muistaa sen kuusi nyrkillistä kasviksia ja hedelmiä päiväs..

Suurin syy taitaa tohon painon pudotuksee olla se että menkat alkoi viikko sitte ja olo oli kamalan turvonnu. Eli varmaa menkkojen vika. tästä on hyvä jatkaa..

Paasto kiinnostais nyt kovasti... Tekis mieli aloittaa heti mut viikonloppuna olen menos risteilylle ja seisova pöytä odottaa.. No ens viikol... Tai sitte seuraaval. Pitää nyt vaan etsiä kovasti tietoa...
 
TERVETULOA KAIKKI UUSIA!!!! :flower:

No, mulla pitäis menkat alkaa tällä viikkolla ja vaalla huomaa.

13.2 59,5 kg
20.2 59,8 kg (+300g)


Joo että näin. Minulla on ollu sama ongelma kuin joku muu täälläkin, syön liian vähän päivässä.

Kesä alkaa kohta ja se antaa inspistä jatkaa laihduttamisen. Olen nyt ollu ahkera salilla.

Juoksen aina matolla kun kerkeän. Olen opettaja ja heti kun on hyppytunti niin olen sallilla juoksemassa tai treenamassa ja sitten iltasin kavereiten kanssa.

TJEMPPIÄ KAIKKILLE JA ENSI VIIKOLLE :wave:
 
nostan tämä ylöspäin huomista varten...
en usko että olen laihtunut mitään kun söin ihan hirvästi hyväskää viime viikolla ja sitten mekat pitäis loppua tänään. mutta kyllä tämä tästä.

=)
 
7.11 60.5 -300g
4.1 60.4 -100g
27.2 60.8+400g


tavoite 58


pitäskö nuo numerot pyöriä toiseen suuntaa jos sitte ensviikolla :snotty:

piti tuossa vähän selata taaksepäin on jotain merkintöjä jääny merkkaamatta.
ol mulla nyt kuiteski vissiin 200g vähemmän kun viime viikolla.


miksi mä syön liikaa :headwall: no tietenkin siksi kun ruoka on niin hyvää.
 
Pullataikina
Ei vois enempää enää häränpyllyä heittää tää laihdutus...+800g viime viikosta, eli tänään vaaka näytti 81,4kg. Ette usko kuinka lähellä oli et vaaka lentää parvekkeelta alas! Oma vikahan se on..Mitäs sitä pitää viikonloppuna aina ahtaa sitä karkkia!!!Että mä oon tollo!

Tänään oonkin sit syöny ihan extra terveellisesti ja lautasmallin mukaan..Ja koko ajan opettelen lisää tätä terveellistä elämäntapaa.
Kyllä muuten kannattaa katsoo aina näin tiistaisin se Olet mitä syöt, antoi taas uuden potkun persaukselle se ohjelma.
Tsemppiä tälle viikolle! :wave:
 
Juu taas meni yks tiistai...

minun taulukko:
13.2 59,5 kg
20.2 59,8 kg (+300g)
27.2 59,7 kg (-100g)

tavoite 55 kg

olisi varmasti näyttänyt parempi mutta viime viikko oli ihan mässäyly viikko. Söin ainakin 3 laskiaispullaa ja sitten 3 pulla ja pannaria. Että vaaka ei voi muutta näyttää kuin mitä se näyttää..

Hei vaikka puntari näyttää joskus plussaa niin pitää vain muistaa että siitä voi vaan mennä alaspäin ja sitten pitää sen mielessä koko viikon.

Ainakin minulla on semmoinen porkkana että ensi talveksi pitää olla kunnosa kun me ollaan suunitellut taimaan matka.

Mutta haluaisin jo kesällä olla 55 kg. tuntuis niin hyvältä.
nähdään ens tiistai.
:wave:
 


6.2 57,8 kg
13.2 58,3 kg (+500 gr)
20.2 57,1 kg (-1200 gr)
27.2 58,2 kg (+1100 gr)

tavoite 55 kg


Ei mee hyvin ei.. Tosin viikonloppuna kävin Tallinnassa ja laivan noutopöydässä tuli vietettyä aikaa...

Nyt on menny kolmisen päivää syömättä juurikaan mitään. Perheeseemme iski influenssa eikä ruoka maistu. Tää on ihan kamala tauti. Näin kipeä en ole ollu 15 vuotee!
 

6.2 57,8 kg
13.2 58,3 kg (+500 gr)
20.2 57,1 kg (-1200 gr)
27.2 58,2 kg (+1100 gr)
6.3 56,3 kg (-1900 gr)

tavoite 55 kg


En suosittele kellekään tällasta laihdutuskeinoa. Että ota ja hanki a-virustartunta. Kyllä jää paastot kokeilematta kun tuli tällee puolivahingossa paastottua ja elettyä pelkäl mehul muutama päivä kun ei kertakaikkiaa halunnut eikä jaksanut syödä. Eikä kukaa edes jaksanu tehdä ruokaa muutamaan päivään.

Meillä koko perhe oli viruksen kourissa ja onneksi anoppi kävi kaupas ostamassa meille mehua ja nenäliinoja. Kun ei edes postilaatikolla jaksanut käydä..

Heikottaa vieläkin ja ruokahalu on kateissa mut nyt on tullu jopa vähän syötyä puoliväkisin.

Eiköhän noi kilotkin kohta nouse ylöspäin...
 
Sinttura harmaana


6.2 57,8 kg
13.2 58,3 kg (+500 gr)
20.2 57,1 kg (-1200 gr)
27.2 58,2 kg (+1100 gr)
6.3 56,3 kg (-1900 gr)
13.3 57,0 kg (+700 gr)

tavoite 55 kg

No takaisinhan ne tulee.. En mä ole kyllä syömisiä pahemmin katsonu. Makeaa tekee kovasti mieli ja olen sitä kyllä syöny vähän liikaa. Pistän "toipumisen" piikkiin kun vieläkin väsyttää ja heikottaa.

En tiedä kehtaako täällä enää roikkua kun paino heittää aina kilolla suuntaan jos toiseen...

 
kehtaa kehtaa roikkumiseksi tätä munki touhua vois kuvitella. saatiinhan me viime vuonnakin monta kiloa pois.

pari kiloa pitäs saada kesäkuuhun mennessä sitten olis reissu edessä ja haluaa sopia farkkuihin. sopii ne nytkin mutta on vähän liian tiukat :\|
 
13.2 59,5 kg
20.2 59,8 kg (+300g)
27.2 59,7 kg (-100g)
06.3 59,7 kg +-
13.3 59,4 kg (-300g)

tavoite 55 kg

no niin nyt alkaa taas vähän tippumaan mut kun se menee niin hitaasti.
huomenna on puun pilkkomisen urakka.

mies on töissä että rauhassa (lapsi mukana) saan tehdä. :snotty:

tjemppiä teille!!

:flower: :flower:
 
Sinttura harmaana
:headwall: Mulle tuli varmaa siitä a-viruksesta ja siitä johtuvasta syömättömyydestä joku kromin vajaus kun mulle on tullu toi makean himo takas. Iha älyttömästi tekee mieli mussuttaa koko ajan!

Mä kävin hivenainetutkimuksissa ja mulla oli vajausta yhestä sun toisesta hivenaineesta ja mineraalista mutta kromia oli elimistössä reilusti ja ei mua ole ihan oikeesti makea himottanu aikoihin. Mut nyt sen taudin jälkee, pam! Kai se elimistö sitte ottaa jotain takas... :whistle:
 
niin yleensä ne kilot tulee takasin jos sairastaa.
kait se elimistö tietää ettäjotain aineita puuttuu ja sitten tekee mieli kaikenlaista varsinkin hyvää

mullakin menee yleensäpari päivää hyvin sitten repsahdan.

tänään tuli leivottua pikkuleipiä toivottavasti käy vieraita ettei tartte kaikkia yksin syödä :\|
 
[
13.2 58,3 kg (+500 gr)
20.2 57,1 kg (-1200 gr)
27.2 58,2 kg (+1100 gr)
6.3 56,3 kg (-1900 gr)
13.3 57,0 kg (+700 gr)
20.3 57,1 kg (+100 gr)

tavoite 55 kg

No ei paha. Viikonloppuna vaaka näytti jo 58 kg. Sitte aloin skarppaamaan ja nyt makeat on pannassa.

 

13.2 59,5 kg
20.2 59,8 kg (+300g)
27.2 59,7 kg (-100g)
06.3 59,7 kg +-
13.3 59,4 kg (-300g)
20.3 59,4 kg +-0

tavoite 55 kg

kävin viime viikon perjantaina 58,9 kg... mutta lauantai söin sitten herkkuja... ei tarvitse muuta sanoa... ens viikkoon
:wave:
 
:flower: heippa taas kaikille...hienosti teillä menee..mulla itsellä ihan samoin..no joo ihan varmasti..painoa tulee ropisten lisää mut onpa sitten syksyllä taas mitä alkaa tiputella...nyt jumppaamaan...t.nirzu
 
kiva kuulla sinustakin nirzu :)
mää varmaan ootan sua vielä syksylläki näine läskeineni.

viikko tuli ja meni, nyt oon kuitenki jumpannu vähän enemmän, enkä oo syöny yhtään keksiäkään tänään (vielä)

paino ei oo menny suuntaan eikä toiseen.

mullo kaks kuukautta vielä aikaa puottaa pari kiloa sitten lhetään reissuun ja pitäs sopia vaatteisiin paremmin kääk!
 
13.2 59,5 kg
20.2 59,8 kg (+300g)
27.2 59,7 kg (-100g)
06.3 59,7 kg +-
13.3 59,4 kg (-300g)
20.3 59,4 kg +-0
27.3 59,3 kg (-100g)

tavoite 55 kg

aika hyvin jos ajattelee että on "ne ihanat päivät".. jos niitä voi sanoa ihaniksi..

ensi viikkoon
:wave:
 
Mä lopetan tän vahtaamisen!

Melkein vuoden toi paino on keikkunu tossa 57 kilon tuntumassa, nyt vaaka näytti 200 gr enemmän kuin viime viikol. Vaikka mä kuinka vahtisin mitä syön. Tuntuu että se paino ei tipu millää jos "vahingossa" juo kaljan tai syö piparin. Sitte on kamala omatunto että tulipa syötyä pipari.. Ja vaikka kuinka liikun.

Mies sanoi tänää että lopeta toi painon vahtiminen kun piti pitkästä aikaa kaivaa VYÖ esiin kun housut roikku. Ja sinnehän se meni entiseen reikään toi solki ku ennenkin.

Mullahan oli alunperin tavoite juuri 57 kiloa ja siinä se on roikkunu nyt viimeisen vuoden. Jääköön siihen. Se 55 kiloa oli joku sinkkuaikojen paino mutta se nyt oli vuosia sitte ja onhan täs välis kaksi lasta tullu joten kilo/lapsi ei paljoa tunnu.

Mä en jaksa enää koko ajan miettiä mitä mä syön ja potea huonoa omaatuntoa vaikka yhdestä suklaarusinasta. Tässä reilun vuoden aikana kuitenkin on tullu opittua siinä mieles, että tietää miten syödään terveellisesti ja mistä niitä kiloja tulee. Mm. vaaleaa leipää meillä ei ole enää ollenkaan, vihanneksien ja hedelmien syönti on lisääntyny huomattavasti, rasvan käyttöön ja ruuanlaittotapaan kiinnitetää huomiota.. ym ym. M

Mä uskon että mä ton painon saan pidettyä tossa 57 kilossa ja jos uhkaa nousta niin tiedän miten saan kuriin. Tiistaisin käyn edelleen vaa'assa mutta en enää aktiivisesti laihduta. Tää riittää nyt mulle. Koska entiset vaatteet mahtuu ja uudetkin on kokoa 36-38. Ja mulle päivitellää miten olen hoikka.. joten se kaksi kiloa on vaan korvien välissä (ja lantiossa ja peffassa...) mutta olkoon.

KIITOKSIA KANSSASISARET! Ilman teitä mulla ei olis riittäny tsemppiä. Kun tänne piti kirjata paino niin jotenkin sitä aina tsemppas... Kiitoksia tuestanne! :flower:

Nirzulle tsemppiä oikein paljon.

Meikä jättää tän laihdutusosion, yes!

(käyn ehkä kurkkimassa...)
 

Yhteistyössä