Tieteen Kuvalehden älykkyystesti

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Heh, mul on hyvä äo mut pitää viel opetella tuo prinscr.. *3 min*
Paina Print Screeniä, kun sulla on haluttu ikkuna auki siinä työpöydällä. Pastaa se kuva sitten jollekin kuvankäsittelyohjelmalle (mulla PictureIt!) ja tallenna JPEG:nä. Sitten vaan lataat normaalisti esim. aijaa.comiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
260 :) Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Lol ;D
Mä sähläsin jotain niin yhtäkkiä avas uuden tabin ja tulos oli 7653 :D Pistäkääs paremmaks!!
No ihan oikeesti mun tulos oli 9752, mutta ajattelin teidän muiden tulevan kateellisiksi ja katkeriksi, joten pyöristelin tulostani "vähän" alaspäin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
260 :) Aika hyvin mun mielestä. Varsinkin kun näin yöllä tein.
Lol ;D
Mä sähläsin jotain niin yhtäkkiä avas uuden tabin ja tulos oli 7653 :D Pistäkääs paremmaks!!
No ihan oikeesti mun tulos oli 9752, mutta ajattelin teidän muiden tulevan kateellisiksi ja katkeriksi, joten pyöristelin tulostani "vähän" alaspäin... :whistle:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
niin mitä työtä te teette? Minä tosiaan sain 121 ja mies 116 ja molemmat olemme vaativassa työssä, toinen esimiehenä ja toinen suunnittelijana.
Mä oon kohta hoitovapaalla siivojan työstä :snotty: :D

Mutta siis mulla on lukio kesken, ja meinaan lähteä yliopistoon lukemaan teoreettista fysiikkaa, että ehkä siitä voi paremmin päätellä mun kiinnostuksen kohteita yms :D

(tällä hetkellä luen just Richard Feynmanin QED:tä toista kertaa :D )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
niin mitä työtä te teette? Minä tosiaan sain 121 ja mies 116 ja molemmat olemme vaativassa työssä, toinen esimiehenä ja toinen suunnittelijana.
Mä olen muotoilija amk, mulla on lukihäiriö, olin huono kemiassa ja matematiikassa. Mutta luovuus toimii. Etenkin öisin. Nytkin autocad vilkkaa niin et kohta kone on taas puuroa :p
 
äiti
Öh... miten tämän nyt sanoisi.... etteivät kenenkään ajatukset itsestään nyt romahtaisi...

12-vuotias poikani sai tulokseksi 143. Teki testin (myös muistiosion) samalla kun katsoi leffaa telkkarista, eli keskittyminen oli mitä oli.

Älkää nyt ainakaan kovin suureen ääneen huudelko tämän testin tulosta omaksi älykkyysosamääräksenne, ei nimittäin taida olla ihan pätevä mittari...
 

Yhteistyössä