Tieteen Kuvalehden älykkyystesti

se jo aiemmin kirjoittanut äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
131 tuli tuolla testillä.Vissiin tämä väsymys hieman alentaa tulosta, kun ei jaksa keskittyä kunnolla.

Olisi kiva verrata johonkin muihinkin testeihin.

Jos joku tietää, mistä löytyy, niin vink vink, voisi vinkata :)
http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti
Mä sain tuloksen 128, mikä on yllättävää, koska nimenomaan avaruudellinen hahmottaminen ja geometria on mun heikot kohdat. Oon oikeesti ihan paska niissä.
Ja heh, tein uudestaan ja sain 138 :D Ihan pilipalitesti. En tarkistanu oikeita vastauksia välissä.
Juu, niin varmasti saitkin... :LOL:

Vai saitkohan sittenkään? Testi nimittäin ei anna yli 135:n tuloksia eriteltyinä, vaan paras mahdollinen tulos on:

"Tuloksesi: ÄO = noin 135, tai enemmän!

Siten lienet älykkäämpi kuin 99 prosenttia väestöstä, eli selvästi älykkäämpi kuin Mensan jäsenyys vaatii. Tämä on myös paras tulos, minkä tämä testi voi antaa. Kannattaa tulla testiin!

Mensan jäseneksi pääsee suorittamalla valvotussa testissämme älykkyysosamäärää 131 (keskihajonnalla 15) vastaavan tuloksen, johon yltää noin 2 % väestöstä. Voit tutustua tarkemmin älykkyyteesi tilaamalla kotitestimme tai tulemalla Mensan testiin, josta saat psykologin tarkistaman tuloksen ja todistuksen älykkyysosamäärästäsi."

Ainahan sitä voi yrittää esittää fiksumpaa kuin onkaan, mutta ketä sellainen huijaaminen oikeasti palvelee
 

Yhteistyössä