Tiedättekö, tajusin aivan uuden asian!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Viimevuonna mulla oli surkea olo, kun en päässyt mihinkään pikkujouluihin.

Mutta hähhää!!! Nytpä pääsen, ensimmäistä kertaa elämässäni pääsen TYÖPAIKAN pikkujouluihin! Hiiihiii. Mitä sinne puetaan?

Joo tiiän, siihen on hiukka aikaa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Sellaiset vaatteet, jotka keräävät mahdollisimman vähän kerran vuodessa rilluttelevien ( perheellisten?) miesten huomiota :) !

Niin mutta minulla olisi mukana oma mies, jonka huomio olisi tarkoitus saada, etteivät muut postitädit sitä varastaisi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Firman pikkujouluihin pukeudutaan perinteisesti helposti riisuttaviin vaatteisiin :xmas: :whistle:

( ja tämä siis neuvo häneltä, joka itse pokasi nykyisen aviomiehensä firman pikkujouluissa :saint: )

Jaaha, selvä. Olisiko muuta huomioitavaa? jotain kiiltävää?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sellaiset vaatteet, jotka keräävät mahdollisimman vähän kerran vuodessa rilluttelevien ( perheellisten?) miesten huomiota :) !

Niin mutta minulla olisi mukana oma mies, jonka huomio olisi tarkoitus saada, etteivät muut postitädit sitä varastaisi. ;)

Sittenhän sinulla ei ole mitään hätää, kun sinulla on oma turvamies mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

stay-upit jalkaan ja lähtiessä heitätkin stringit eteiseen...

[/quote]

Niin mutta minulla olisi mukana oma mies, jonka huomio olisi tarkoitus saada, etteivät muut postitädit sitä varastaisi. ;) [/quote]

No mä jo vähän ihmettelinkin kun Siru oli firman pikkujouluista niin innoissaan ... nyt sit vaan pitää pukeutua vielä näyttävämmin kuin ne muut postitädit. Toisaalta mies saa kyllä pitää Sirusta lujasti kiinni, siellä postissa kun on niitä polkevia Kusteja ...:)

Yhteistyössä