V
vieras
Vieras
Laita ensi kerralla puoli pakettia levyjä ja 400g jauhelihaa, tee 8dl maidosta juustokastike
Valkosipulimurskaa pannulle sipulin kanssa yhtaikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja genree:ota ne päällimmäiset levyt pois ja laita vaikka jonkun verran vettä päälle, sen veran että peittyvät
Alkuperäinen kirjoittaja slurps:seuraavia osia odottaen.. kaalilaatikko, karjalanpaisti, chili con carne jne
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:![]()
Mielenkiinnolla olen lukenut näitä sun ruoanlaittopuuhia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mikset sä tee idioottivarmoja kuten kiusaukset, makaroonilaatikko, nakkikastike, jauhelihakastike ja keitot![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Mikset sä tee idioottivarmoja kuten kiusaukset, makaroonilaatikko, nakkikastike, jauhelihakastike ja keitot![]()
![]()
No ensinnäkään mulle ei MIKÄÄN ruoka ole idioottivarmaja toisekseen, noi edellämainitut mä osaan jo :saint:
Mutta kun siinä se ongelma lähinnä onkin...kun minä kokkaan, on ruokana makaroonilaatikkoa, makkarakeittoa, jauhelihakastiketta ja makaroonia tai kinkkukiusausta joka on tehty kinkkusuikalepussista, peruna-sipulisekoituspussista ja purkillisesta kermaa.
Olisi kiva välillä syödä jotain muutakin ja siksi nyt niin kovasti harjottelen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Sä olet ihana![]()
Ihanasti osaat kirjottaa näistä sun kokkailukokeiluistaIte en kans oo mikään kokki (ja mies kun on semmonen niin eipä oo kiva laittaa ruokaa
) ja ihana lukea kokkailuja mitkä vois olla omaa käsialaa
Ite en osais kirjottaa niistä noin hauskasti...
Vaikka täytyy sanoa että maitokastike on semmonen mikä multa aina onnistuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja **:vinkki tähän sipulinleikkuuhässäkkään! Pidä huulten välissä tulitikkua, useampaakin jos pilkottava sipuli on mehukas yksilö. Se imee ne höngyt itteensä.
Ja jos sulle rautalangasta pitää kaikki vääntää, niin sanon vielä että ÄLÄ SYTYTÄ!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ohjeen saanut:Annoit mulle ohjeen pastasoosille tässä ... ja lasten mukaan siitä tuli parasta ikinä!!!! Eli sörssin vaan kaikki sekasin ja tälläsin pastan joukkoon. (sen kermaviilin jätin pois...)
Että kyllä susta vielä kokki tulee![]()