Sarjassamme näin tehdään ruokaa, osa 4: Lasagne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tätä ketjua oli hauska lukea :D
sä voisit hyvin olla mun iso sisko joka ei ole lähes koskaan tehnyt itse ruokaa..

kyllä se siitä lähtee.. pian olet mestari kotiruon laittaja :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
:laugh:
Mielenkiinnolla olen lukenut näitä sun ruoanlaittopuuhia :D

Hyvä jos tästä joku saa revittyä viihdettä...pääsääntöisesti itsekin nauran sitä, että miten joku ihan aidosti voi olla näin surkea kokki, mutta välillä meinaa huumori loppua kesken :laugh:

Olen nyt kahden vaiheilla että syönkö tuon lasagnen tuollaisena vai yritänkö huomenna kerman ja maidon avulla saada siihen kosteutta jotta loput levyt pehmenisivät. Lopputulos saattaa tosin sitten olla jo katastroofi ja mies jo kielsi sen homman...mutta katsotaan nyt, pohdin ensin yön yli.

Tyttö 7v kehui sitä hyväksi, mutta myöhemmin suusta lipsahti lausahdus, joka paljasti totuuden...oli kuulemma vähän kovia juttuja (raakoja lasagnelevyjä ) siellä ruoan joukossa :laugh:

Voi lapsi raukkaa...ennen hällä oli paljon helpompaa kun äidin ruoanlaittopäivänä oli valmisruokaa, eikä mitään kovia kikkareita :D

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mikset sä tee idioottivarmoja kuten kiusaukset, makaroonilaatikko, nakkikastike, jauhelihakastike ja keitot :D :p

No ensinnäkään mulle ei MIKÄÄN ruoka ole idioottivarma ;) ja toisekseen, noi edellämainitut mä osaan jo :saint:

Mutta kun siinä se ongelma lähinnä onkin...kun minä kokkaan, on ruokana makaroonilaatikkoa, makkarakeittoa, jauhelihakastiketta ja makaroonia tai kinkkukiusausta joka on tehty kinkkusuikalepussista, peruna-sipulisekoituspussista ja purkillisesta kermaa.

Olisi kiva välillä syödä jotain muutakin ja siksi nyt niin kovasti harjottelen B)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mikset sä tee idioottivarmoja kuten kiusaukset, makaroonilaatikko, nakkikastike, jauhelihakastike ja keitot :D :p

No ensinnäkään mulle ei MIKÄÄN ruoka ole idioottivarma ;) ja toisekseen, noi edellämainitut mä osaan jo :saint:

Mutta kun siinä se ongelma lähinnä onkin...kun minä kokkaan, on ruokana makaroonilaatikkoa, makkarakeittoa, jauhelihakastiketta ja makaroonia tai kinkkukiusausta joka on tehty kinkkusuikalepussista, peruna-sipulisekoituspussista ja purkillisesta kermaa.

Olisi kiva välillä syödä jotain muutakin ja siksi nyt niin kovasti harjottelen B)

okei :D

Sä olet ihana :D
Ihanasti osaat kirjottaa näistä sun kokkailukokeiluista :D Ite en kans oo mikään kokki (ja mies kun on semmonen niin eipä oo kiva laittaa ruokaa :whistle: ) ja ihana lukea kokkailuja mitkä vois olla omaa käsialaa :D Ite en osais kirjottaa niistä noin hauskasti...

Vaikka täytyy sanoa että maitokastike on semmonen mikä multa aina onnistuu :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Sä olet ihana :D
Ihanasti osaat kirjottaa näistä sun kokkailukokeiluista :D Ite en kans oo mikään kokki (ja mies kun on semmonen niin eipä oo kiva laittaa ruokaa :whistle: ) ja ihana lukea kokkailuja mitkä vois olla omaa käsialaa :D Ite en osais kirjottaa niistä noin hauskasti...

Vaikka täytyy sanoa että maitokastike on semmonen mikä multa aina onnistuu :laugh:

Meillä sattuneesta syystä mies vastaa ruoanlaitosta :whistle:

Mutta mä olen nyt keksinyt uuden harrastuksen ja se on kokkailu...joten ehkä tosiaan joskus me jaetaan ruoanlaittovastuu. Mutta painotan nyt tuota sanaa - EHKÄ :laugh:

vinkki tähän sipulinleikkuuhässäkkään! Pidä huulten välissä tulitikkua, useampaakin jos pilkottava sipuli on mehukas yksilö. Se imee ne höngyt itteensä.

Ja jos sulle rautalangasta pitää kaikki vääntää, niin sanon vielä että ÄLÄ SYTYTÄ! :D

Alkuperäinen kirjoittaja **:
vinkki tähän sipulinleikkuuhässäkkään! Pidä huulten välissä tulitikkua, useampaakin jos pilkottava sipuli on mehukas yksilö. Se imee ne höngyt itteensä.

Ja jos sulle rautalangasta pitää kaikki vääntää, niin sanon vielä että ÄLÄ SYTYTÄ! :D

Mä en olisi sitä sihen palavana laittanut, mutta sitä pohdin että sytytänkö (ja sammutanko) sen vai siis ihan vaan sellaisenaan?

Ja miksi ne on pidettävä suussa...eikö riitä että sen sipulin vieressä?

Annoit mulle ohjeen pastasoosille tässä ... ja lasten mukaan siitä tuli parasta ikinä!!!! Eli sörssin vaan kaikki sekasin ja tälläsin pastan joukkoon. (sen kermaviilin jätin pois...)

Että kyllä susta vielä kokki tulee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ohjeen saanut:
Annoit mulle ohjeen pastasoosille tässä ... ja lasten mukaan siitä tuli parasta ikinä!!!! Eli sörssin vaan kaikki sekasin ja tälläsin pastan joukkoon. (sen kermaviilin jätin pois...)

Että kyllä susta vielä kokki tulee ;)

No kiva jos musta oli apua B)

Yhteistyössä