The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tulen pian hulluks näiden aikataulujen ja reissun suunnittelun suhteen:kieh: menet sieltä tai täältä niin aina on joku mutka matkassa! Asuis keskellä suomenmaata ni olis niin paljon helpompaa! *lähtee tekee muuttokuormaa*
 
Sangria
Mikä karkkitehdas se on turussa? Siellä oli yksi tuttu töissä niin hän kanssa raahas isoja laatikoita sitä karkkia, kerran toi tukkulaatikon Daimeja joissa oli väärä parastaennenpäivä printattu pakkaukseen niin ei voinut tietenkään myydä :p
Oli joskus hellas, sitten leaf mut mun tietääkseni sitä ei ole enää. Siskon exän äiti oli siellä töissä ja raahas sieltä aina välillä meillekkin herkkui :p
 
Mä tulen pian hulluks näiden aikataulujen ja reissun suunnittelun suhteen:kieh: menet sieltä tai täältä niin aina on joku mutka matkassa! Asuis keskellä suomenmaata ni olis niin paljon helpompaa! *lähtee tekee muuttokuormaa*
Mikkelistä on ainakin tosi hyvät yhteydet jokapuolelle. Tää on vaan hissukka maalaiskaupunki, moni ei viihdy kun ei ole kauhea menomesta.
 
Aries 78
Mikkelistä on ainakin tosi hyvät yhteydet jokapuolelle. Tää on vaan hissukka maalaiskaupunki, moni ei viihdy kun ei ole kauhea menomesta.
Viimeksi kun kävin Mikkelissä niin 30v-eläkeläiset ammuskeli torilla toisiaan, ikäväksi ainoa keneen osuivat oli nuori tyttö joka oli kesätöissä myymässä mansikkaa. Jalkaan sai se tyttö luodista, oltiin alle 5m päässä siittä tytöstä kun alkoivat ammuskelemaan.
 
Viimeksi kun kävin Mikkelissä niin 30v-eläkeläiset ammuskeli torilla toisiaan, ikäväksi ainoa keneen osuivat oli nuori tyttö joka oli kesätöissä myymässä mansikkaa. Jalkaan sai se tyttö luodista, oltiin alle 5m päässä siittä tytöstä kun alkoivat ammuskelemaan.
mä luin monta kertaa ja ihmettelin miks ne kaikki 30v on eläkeläisiä ennen kun tajusin mitä toi tarkotti :LOL:
 
IhanaValo
Kahavia tiällä :p

Vaan mitäs sitten..tänään oon katellu jo kaks leffaakin, jaksasko viel kolmannen?
Sanokaas hyviä toimintapätkiä, ei liian pelottavia (eikä mitään pervoja toimintapätkiä sit, semmosta toimintaa en leffoissa niinkään kaipaa...)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä