kai sitä vois ostaa ja maistaa pitkän ajan jälkeen, jos vaikka tykkäiskinViel kerkii opetella nams nams...
tuliskohan famimunia
kai sitä vois ostaa ja maistaa pitkän ajan jälkeen, jos vaikka tykkäiskinViel kerkii opetella nams nams...
Mäkin haluun tollasen tutunNuorenpana noita tuli syötyä vähän liikaa ja en sen jälkeen ole syönyt. Sain mukavan satsin noita yhdeltä tutulta joka on fazerilla töissä, toi ison lahjakorillisen fazerin tuotteita
noinkin voisi käydäostaa kasa kaappiin, ei kestä paria päivää
Minusta tuntuu että sulla on aika hyvät mahkut tohon miehien suhteen oli ne töissä fazerilla tai ei Tarvi ku pyytää.Mäkin haluun tollasen tutun
ja ne kilotMäkin haluun tollasen tutun
eli sinä....katkarapujen omistajat hihkuu nyt onnesta.
famimunia... en ookkaa viel famipatukkaa syöny, ihme muistihäiriöinen..kai sitä vois ostaa ja maistaa pitkän ajan jälkeen, jos vaikka tykkäiskin
tuliskohan famimunia
Ei ollut kauniisti sanottu tämä, niisk.eli sinä....
pitäähän katkistenkin saada iloinen mieli
vai pitikö se olla farmimuniafamimunia... en ookkaa viel famipatukkaa syöny, ihme muistihäiriöinen..
No enpä tiä oisha se kiva ku joku tois kasapäin niitä rupeis kyl naama kukkimaan aika nopeetaMinusta tuntuu että sulla on aika hyvät mahkut tohon miehien suhteen oli ne töissä fazerilla tai ei Tarvi ku pyytää.
Jokainen kukka on kaunis vai miten se meniNo enpä tiä oisha se kiva ku joku tois kasapäin niitä rupeis kyl naama kukkimaan aika nopeeta
enhän mä pahalla :hug:Ei ollut kauniisti sanottu tämä, niisk.
kyl mä viel maistan joskusvai pitikö se olla farmimunia
soo,soo kun et ole maistanut
vaikka toisaalta parempi kun olet monesti jo kiertänyt karkkihyllyn, tiedä mitä kaikkea sit ostaisit
mun naama ei kukkisi mutta perse leviäisNo enpä tiä oisha se kiva ku joku tois kasapäin niitä rupeis kyl naama kukkimaan aika nopeeta
Naisen logiikkaenhän mä pahalla :hug:
...ite otit asian vaan esille...
Saanen olla eri mieltäJokainen kukka on kaunis vai miten se meni
Joo tämäkin vielämun naama ei kukkisi mutta perse leviäis
niimpäminkä sille voi että muna on kuin rae muikun mätiä
niillä korteilla pelataan mitkä on annettu
Mikä karkkitehdas se on turussa? Siellä oli yksi tuttu töissä niin hän kanssa raahas isoja laatikoita sitä karkkia, kerran toi tukkulaatikon Daimeja joissa oli väärä parastaennenpäivä printattu pakkaukseen niin ei voinut tietenkään myydäNo enpä tiä oisha se kiva ku joku tois kasapäin niitä rupeis kyl naama kukkimaan aika nopeeta
niinpäNaisen logiikka