Tilulilulei:wave:
Hyvää pikkulauantaita ihanaiset ja miehet:kiss:
Onkos täällä ketään paikalla?
Njuu! Moikka sinulleTilulilulei:wave:
Moooiii! Mitäpäs Aries? onks ollu kiva päivä?Njuu! Moikka sinulle
Kaninloikan ja palapelin ihmeellisestä maailmasta palailtu..ja just huudetaan pyllynpyyhintään Että tämmöstä meillä..Tilulilulei:wave:
Ihan kiva päivä ollutMoooiii! Mitäpäs Aries? onks ollu kiva päivä?
mun piti käydä ostaa töihin huomiseks jotain namii ystävänpäiväks(muille,ei mulle) mutta unohin:headwall:
Moikkis Ihqu!Kaninloikan ja palapelin ihmeellisestä maailmasta palailtu..ja just huudetaan pyllynpyyhintään Että tämmöstä meillä..
Mukava kuullaIhan kiva päivä ollut
Siis sulla??venäläiset vehkeet...
:x mä en tykkää niistäKoskahan tulee mignonmunat kauppoihin oon hulluna niihin pari aion taatusti syödä.
Olen ihmetellyt miksi ei niitä saa muuna aikoina mistään. HerrrkullisiaKoskahan tulee mignonmunat kauppoihin oon hulluna niihin pari aion taatusti syödä.
tavallaan, isänisä on syntynyt vennäänmaallaSiis sulla??
:kiss: :wave:
HeippaTilulilulei:wave:
:O nehän on mielettömän hyviä:x mä en tykkää niistä
pyyyyhkimäääääänKaninloikan ja palapelin ihmeellisestä maailmasta palailtu..ja just huudetaan pyllynpyyhintään Että tämmöstä meillä..
jokos ne tentit on ohi mihin lueskelit?Ihan kiva päivä ollut
en vaan ole saanut makua niihin : /:O nehän on mielettömän hyviä
Täytyy vetää niitä sitten koko vuoden edestä ihan parhaita!Olen ihmetellyt miksi ei niitä saa muuna aikoina mistään. Herrrkullisia
Nuorenpana noita tuli syötyä vähän liikaa ja en sen jälkeen ole syönyt. Sain mukavan satsin noita yhdeltä tutulta joka on fazerilla töissä, toi ison lahjakorillisen fazerin tuotteita:x mä en tykkää niistä
no sitten meni sinne suuntaantavallaan, isänisä on syntynyt vennäänmaalla
Nuorenpana noita tuli syötyä vähän liikaa ja en sen jälkeen ole syönyt. Sain mukavan satsin noita yhdeltä tutulta joka on fazerilla töissä, toi ison lahjakorillisen fazerin tuotteita
Viel kerkii opetella nams nams...en vaan ole saanut makua niihin : /
ostaa kasa kaappiin, ei kestä paria päivääTäytyy vetää niitä sitten koko vuoden edestä ihan parhaita!
katkarapujen omistajat hihkuu nyt onnesta.muna ku muna