rinsessa päälleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040977:Huomenta :kiss:
Tosta pojasta olikin paljon apua, kun kyselin, että millasen kakun haluaa, nii vastaukseks tuli, että Pinkkisen... Eli pinkki kakku, mutta mitä muuta?
"aamuvuoroa", kohta lähdössäHuomenta, iltavuoroa pukkaa. :wave:
joo, jos ei nyt kuitenkaarinsessa päälle
Huomenta :kiss: Sama täällä. Iltavuoroon, tänäänkinHuomenta, iltavuoroa pukkaa. :wave:
Panin Muistin että keitin eilen muutaman ja ruispalaa..pane suuhun vaikka munaa
leivän kanssa
ja huomenta :kiss:
:hug:Hemmetti mikä aamu mä vaan sanon :headwall:
Noh?: /Hemmetti mikä aamu mä vaan sanon :headwall:
No ensin ylös epäinhimilliseen aikaan, niska jumissa ja pää hiton kipee. Sitte taistelu siitä että tyttö pukee tarpeeksi päälle kun lähtevät luokan kanssa koko päiväksi ulos, sitte vaatteet erittäin vastahakoiselle 5 veelle päälle ja aamupalaa jota ei tietenkään halua syödä. Tulee jo kiire kun rokotus aika lähenee. Kauheella kiireellä sinne sitte. Siellä ihmettelen kun eivät pyydä vastaanotolle, sitä sitten kysymään ja selkis että ollaan väärässä paikassa. Neuvola vaihtunu ihan toiseen paikkaan..pläh...Noh?: /
:hug: no ompas sulla ollu vastuksiaNo ensin ylös epäinhimilliseen aikaan, niska jumissa ja pää hiton kipee. Sitte taistelu siitä että tyttö pukee tarpeeksi päälle kun lähtevät luokan kanssa koko päiväksi ulos, sitte vaatteet erittäin vastahakoiselle 5 veelle päälle ja aamupalaa jota ei tietenkään halua syödä. Tulee jo kiire kun rokotus aika lähenee. Kauheella kiireellä sinne sitte. Siellä ihmettelen kun eivät pyydä vastaanotolle, sitä sitten kysymään ja selkis että ollaan väärässä paikassa. Neuvola vaihtunu ihan toiseen paikkaan..pläh...
No eiköhän tää tästä kun saa pari litraa kahvia kurkusta alas:hug: no ompas sulla ollu vastuksia
hoitsuille ei tullu mieleen tiedottaa paikan vaihtumisesta niile, joilla oli varattu aika :headwall:No eiköhän tää tästä kun saa pari litraa kahvia kurkusta alas
siellä edelleen toimii neuvola siis kyllä, vain tuo joka ottaa vastaan mun alueelta tulevia, on siirtynyt toiseen paikkaan
Ei uskota, ihana solet :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040699:Mä luulen kyllä, että jos näkisit mut just nyt, niin saattaisit olla toista mieltä asiasta. Mää oon ehkä enemmänkin jonkun zombin näkönen tällähetkellä
huomenta :flower:Ei uskota, ihana solet :kiss:
Huomenta kaikki :wave:
:hug: Tsemppiä!No ensin ylös epäinhimilliseen aikaan, niska jumissa ja pää hiton kipee. Sitte taistelu siitä että tyttö pukee tarpeeksi päälle kun lähtevät luokan kanssa koko päiväksi ulos, sitte vaatteet erittäin vastahakoiselle 5 veelle päälle ja aamupalaa jota ei tietenkään halua syödä. Tulee jo kiire kun rokotus aika lähenee. Kauheella kiireellä sinne sitte. Siellä ihmettelen kun eivät pyydä vastaanotolle, sitä sitten kysymään ja selkis että ollaan väärässä paikassa. Neuvola vaihtunu ihan toiseen paikkaan..pläh...
Ei kai se oo mitään myrkyllistä kaasua?mä kävin aamulla radalla ja kävi niin että puhkes hylsy ja pöllähti jotain naamalle
Mosin-Nagant kiväärin rakenne on sellainen että hylsyn puhjetessa kaasut purkaantuu taaksepäin suoraan ampujan naamalle
venäläiset vehkeet...
ei se myrkyllistä ole mutta siinä voi olla palamattomia ruudinjyviä tai muuta jotka voi mennä silmäänEi kai se oo mitään myrkyllistä kaasua?