kahvikirahvi
Näyttää ihan mustamakkarakeitoltaJuu juu, pitäähän meillä ohjelmaakin olla.
Jos nähtäis oulussa ni söisimmä rössypotut
Näyttää ihan mustamakkarakeitoltaJuu juu, pitäähän meillä ohjelmaakin olla.
Jos nähtäis oulussa ni söisimmä rössypotut
Mutta on veripalttukeittoa :xmas:Näyttää ihan mustamakkarakeitolta
Kuulostaapa kamalalta. Onneks oon VERV (keksin just muotitermin) niin ei tarvii syyä :xmas:Mutta on veripalttukeittoa :xmas:
Elaboroipa vähänKuulostaapa kamalalta. Onneks oon VERV (keksin just muotitermin) niin ei tarvii syyä :xmas:
Vapaaehtoisesti ruokavammainen Ku on ne VELAtkin niin piti munkin saada joku oma..Elaboroipa vähän
Eikö ne jää johonki kummitustilaan ensin? Ennenku katoaa lopullisesti?Tilasin mekon.
Sain laskun sähköpostiin.
Sain toisenkin sähköpostin samasta firmasta.
Arvatkaa kumman viestin oon poistanut?
Fuuuuuuuuuuu..!
Oisko VERR räväkämpi? VapaaEhtoisesti RuokaRajoitteinen?Vapaaehtoisesti ruokavammainen Ku on ne VELAtkin niin piti munkin saada joku oma..
Joo, mutta mää pidän niin hyvää huolta sähköpostini siisteydestä että poistan kaikki poistetutkinEikö ne jää johonki kummitustilaan ensin? Ennenku katoaa lopullisesti?
Ähh. Tehokkuudesta sakotetaan : / Laita niille sähköposti, ne varmaan lähettää uuden laskun enemmän ku mielellään...Joo, mutta mää pidän niin hyvää huolta sähköpostini siisteydestä että poistan kaikki poistetutkin
Mää lähetin jo kolme kyselyviestiä ennen kun suostuin tilaamaan sen mekon, lupasivat parissa viikossa lähettää sen laskun ja kun ei sitä näkyny niin ajattelin et onkohan se menny suoraan roskapostien sekaan ja poistettuihin. Kyselin sen laskun peräänkin sitten ja hyvä nyt kertoo että oon hukannu senkinÄhh. Tehokkuudesta sakotetaan : / Laita niille sähköposti, ne varmaan lähettää uuden laskun enemmän ku mielellään...
VERR on kyllä helpompi lausua.. Ehkä otan sen sitten!Oisko VERR räväkämpi? VapaaEhtoisesti RuokaRajoitteinen?
Okei myönnän, nyt en keksi mitään hyvää neuvoaMää lähetin jo kolme kyselyviestiä ennen kun suostuin tilaamaan sen mekon, lupasivat parissa viikossa lähettää sen laskun ja kun ei sitä näkyny niin ajattelin et onkohan se menny suoraan roskapostien sekaan ja poistettuihin. Kyselin sen laskun peräänkin sitten ja hyvä nyt kertoo että oon hukannu senkin
Pitäisköhän mun vaan palauttaa se mekko, kun se paketti on tallessa Muistelin kyllä et sen laskun eräpäivä on ennen niitä häitä mitä varten sen tilasin... No, ehkä pyyän uuden laskun suosiolla.Okei myönnän, nyt en keksi mitään hyvää neuvoa
mustamakkara | Aamulehti – MoroSorgen, liitepartikkeli unohtui. Eli kysymys kuuluu "Tuollako se ketjumiittikin sit pidetään?"
Ajattelin vaan kun perinneherkku sai niin varauksetonta kannatusta :xmas:
voisi näyttää juu tai sitten perunoiden kanssa luumujaNäyttää ihan mustamakkarakeitolta
aivan varmastiÄhh. Tehokkuudesta sakotetaan : / Laita niille sähköposti, ne varmaan lähettää uuden laskun enemmän ku mielellään...
ainesosissa vähän samoja, maistanut en ole veripalttuaeiks toi mustamakkara ole lähes samaa kuin veripalttu
:kiss: :kiss:huomenta :kiss:
:kiss: aamui..:kiss: huomenta murut :kiss:
pari tuntia ja sitten lähtö töihin