kahvikirahvi
Hjuvaa yota :kiss:jaahas, eiköhän panna persesilmät syrjälleen
öitä :kiss:
Hjuvaa yota :kiss:jaahas, eiköhän panna persesilmät syrjälleen
kohta joojaahas, eiköhän panna persesilmät syrjälleen
öitä sullekin :kiss:Öitä muruiset :kiss:
"ollaan kummatkin niin kauniita"
No katoppa toi famin linkkiJumaleissön nainen, minkä teit! Ny mä nään painajaisia vaan |O Kiitti vaan!
sori :ashamed:Jumaleissön nainen, minkä teit! Ny mä nään painajaisia vaan |O Kiitti vaan!
nööööööööyyyyyyyyyyy!no katoppa toi famin linkki
todella joo"ollaan kummatkin niin kauniita"
mä taas luulin että tarkoitti sitäNo katoppa toi famin linkki
Mää näin painajaisia tuksun polttareista. Näin anoppilassa seiskassa yläosattomia kuvia ko juhlista, ja seuraavana yönä näin unta et olin siellä polttareissa enkä päässy lähtemään mihinkään kun ovet oli lukittu ja siellä se tuksu vaan hillu ilman paitaa :x|O
Ötyä ny. Mä syytän teitä, jos mä nukun huonosti ja nään kauheita painajaisia!
ihan ok.saikos aries kuinka viime yönä nukuttua?
kamala uni kyllä oli :xMää näin painajaisia tuksun polttareista. Näin anoppilassa seiskassa yläosattomia kuvia ko juhlista, ja seuraavana yönä näin unta et olin siellä polttareissa enkä päässy lähtemään mihinkään kun ovet oli lukittu ja siellä se tuksu vaan hillu ilman paitaa :x
Täytyy kyl myöntää ettei päässy ihan mun parhaiden unien top 3kamala uni kyllä oli :x
Sorgen, liitepartikkeli unohtui. Eli kysymys kuuluu "Tuollako se ketjumiittikin sit pidetään?"Ollaanko me ruutiksen työkavereita? Tai ehkäpä me ollaan, kun se työaikaansa tehokkaasti täällä viettelee. Ja meitäkin viettelee. Työpaikkaromanssi ja seksuaalista "ahdistelua" työpaikalla |O OMG!
Ja voidaanhan me mennä siihen Tapolan nurkalle norkoileen josko törmättäis Merviin :xmas:
Sorgen, liitepartikkeli unohtui. Eli kysymys kuuluu "Tuollako se ketjumiittikin sit pidetään?"
Ajattelin vaan kun perinneherkku sai niin varauksetonta kannatusta :xmas:
Juu juu, pitäähän meillä ohjelmaakin olla.
No määhän suostuin jo tossa aiemmin. Että voidaan mennä sinne Tapolan nurkalle katteleen tulisko Mervi vastaaan
Hyvvää yötä :wave:Tamakin yrittaa nyt nukkumaan...
:wave:
ÖitäTamakin yrittaa nyt nukkumaan...
:wave: