eli jos tykkää mustastamakkarasta, tykkää veripaltusta vai :xmas:eli kuten sanoin, samaa ovat
maun perusteella jöötissä on reilusti enempi rasvaa
eli jos tykkää mustastamakkarasta, tykkää veripaltusta vai :xmas:eli kuten sanoin, samaa ovat
maun perusteella jöötissä on reilusti enempi rasvaa
Älä jaksa olla noi pirtee....
Mä luulen kyllä, että jos näkisit mut just nyt, niin saattaisit olla toista mieltä asiasta. Mää oon ehkä enemmänkin jonkun zombin näkönen tällähetkelläSiellä on hottis kans
Ei se muuta tosiasiaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040699:Mä luulen kyllä, että jos näkisit mut just nyt, niin saattaisit olla toista mieltä asiasta. Mää oon ehkä enemmänkin jonkun zombin näkönen tällähetkellä
huomentaHuomenta hottikset
Ai jaa niinku TÄ? Nyt mä oon pihalla, ku lumiukkoEi se muuta tosiasiaa
herätys oli 6.30 mutta heräsin ennen sitä jotain 06 niin oli jotenkin pirteä oloAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040689:Älä jaksa olla noi pirtee....
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040699:Mä luulen kyllä, että jos näkisit mut just nyt, niin saattaisit olla toista mieltä asiasta. Mää oon ehkä enemmänkin jonkun zombin näkönen tällähetkellä
Ei se mitään, kahvia naamaan ja aamu aukeaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040729:Ai jaa niinku TÄ? Nyt mä oon pihalla, ku lumiukko
katsos kepsis varmaan tarkoitti että vaikka olisit zombien näköinen, olisit silti hottis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040729:Ai jaa niinku TÄ? Nyt mä oon pihalla, ku lumiukko
ja saattaa päästä sisällekinEi se mitään, kahvia naamaan ja aamu aukeaa
:heart: :kiss:katsos kepsis varmaan tarkoitti että vaikka olisit zombien näköinen, olisit silti hottis :heart:
Saitte mua vähän ainakin piristettyä, hymykin löyty jo jostain peiton altaja saattaa päästä sisällekin
pihalta siis
Zombi täälläkin..eiku sehän oli peikko millä nimellä minuu kutsuttiin..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040699:Mä luulen kyllä, että jos näkisit mut just nyt, niin saattaisit olla toista mieltä asiasta. Mää oon ehkä enemmänkin jonkun zombin näkönen tällähetkellä
Peikot on söpöjä :heart: :kiss:Zombi täälläkin..eiku sehän oli peikko millä nimellä minuu kutsuttiin..
Kahvia ja jotain aamupalaa..nams, mitähän löytyis suuhunpantavaks...
Ja siis huomenta kaikille piti sanomani..:wave:
pane suuhun vaikka munaaZombi täälläkin..eiku sehän oli peikko millä nimellä minuu kutsuttiin..
Kahvia ja jotain aamupalaa..nams, mitähän löytyis suuhunpantavaks...
Ja siis huomenta kaikille piti sanomani..:wave:
vasta ensi viikon jälkeenLomahuomenia.
Huomenta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28040827:Peikot on söpöjä :heart: :kiss:
Kahvia oon juonu kohta pannullisen, mut ei se oikeen oo auttanu. Syödäki ehkä pitäis jossain vaiheessa jotain.. Kattoo sitte myöhemmin.
Kauppaan on pakko mennä, kunhan saan vietyä nuo lapsukaiset hoitoon. Munia pitää ostaa, huomenna saa aamusta vääntää yhen kakkupohjan ja sit tarvis muutenki miettiä, että mitä siihen oikee laittaa siihen kakkuun... *huokaus*
Huomenta!
Huomenta :kiss:Huomenta.