Aries 78
ja sitten vielä kun ne saa ulkona kuivattua niin se tuoksu
ja sitten vielä kun ne saa ulkona kuivattua niin se tuoksu
Siellä ei silkkisessä yöpaidassa pysyiskään, nuo on aika liukkaatmä en tykkää satiinilakanoista
mut enhän mä sinne olekaan tulossa
pelkkä puuvillapuuvillasatiini on kyllä :heart:
siitä toisesta lajista en tykkää
mä en sitten taas ole saunaihmisiä,toki nyt käyn mutta en mitenkään säännöllisesti.jos joutuu olee ilman saunaa niin ei tule vieroitusoireita.mut sauna sitten taas
Siellä ei silkkisessä yöpaidassa pysyiskään, nuo on aika liukkaat
Joskus voin päiväkahvilla tulla käymään, mutta en nyt illalla sitä kahvia kun ei saa yöllä sitten nukuttua!Hei ja moi,
tulin vaan kertoon et kotiuduin töistä ja alan leipomaan banaani-valkosuklaakääretorttua
Tarjoilen kahvia jos joku tulee illemmalla maistelemaan
juu, ei mullekaan tulemä en sitten taas ole saunaihmisiä,toki nyt käyn mutta en mitenkään säännöllisesti.jos joutuu olee ilman saunaa niin ei tule vieroitusoireita.
Kokeiltu on..ei ite meinannu pysyä sängyssä, eikä peitto päällä..että pyöri siinä sitSiellä ei silkkisessä yöpaidassa pysyiskään, nuo on aika liukkaat
Kyllähän tuo suihku teki terää. Vaikkei mitenkään ylen paskainen olo ollutkaan. Silmät vaa ristissä taas kello hyvissä ajoin, en tykkää.Ei oo tullut kokeiltua moista..
Alkoikin tekee mieli puhdasta, lakanaa ja oloa..vieläkö pitää alkaa lakanoiden vaihtoon...suihkuun meinasin muutenkin jo mennä kuhan saan lapset unille.
äläs nyt, satiinia levitellä siis laittaa vaikka lauteillesatiinisauna olisikin hieman erikoista.
ota se silkkinen yöpaita pois niin sitten pysyy sängyssä ja voi pyöriä muista syistä:snotty:Kokeiltu on..ei ite meinannu pysyä sängyssä, eikä peitto päällä..että pyöri siinä sit
voittaa kyllä huuhteluaineet vaikka niissäkin hyviä tuoksuja
minulla nyt saattaa harhailla ajatukset, joten ei jatketa edemmäs tätä mielikuvaaäläs nyt, satiinia levitellä siis laittaa vaikka lauteille
ai jaa :O :xmas:minulla nyt saattaa harhailla ajatukset, joten ei jatketa edemmäs tätä mielikuvaa
:stick: no saunasta tykkään mutta polyesterisatiinilakanoista enpelkkä puuvilla
etkö tykkää saunasta?
mä tykkään vain jos on sellaiset miedot lämmöt, en liian kuumasta
Se onai jaa :O :xmas:
en tarkoittanut niin
sulla on sitten erikoinen mielikuvitus
Elä pistä päälle sitä.Sauna on kiva jos vaan pystyis siel olee pidempään kuin minuutin..
Höyrysauna sit.Elä pistä päälle sitä.
mä kans ajattelin:stick: no saunasta tykkään mutta polyesterisatiinilakanoista en
ei saa päästää liian kuumaksi sitä saunaaSauna on kiva jos vaan pystyis siel olee pidempään kuin minuutin..
ei siellä piäkkään loikolla vaan heittää rapsakasti löylyä niin että pitää vähän ähkiäei saa päästää liian kuumaksi sitä saunaa
eihän kuumassa saunassa voi edes loikoilla