kahvikirahvi
Mä voin antaa teetä(kin) jos ei kahvia kärsi juuaJoskus voin päiväkahvilla tulla käymään, mutta en nyt illalla sitä kahvia kun ei saa yöllä sitten nukuttua!
Mä voin antaa teetä(kin) jos ei kahvia kärsi juuaJoskus voin päiväkahvilla tulla käymään, mutta en nyt illalla sitä kahvia kun ei saa yöllä sitten nukuttua!
Mut haluu kuumaa joo tiedän, oon vaikeeei saa päästää liian kuumaksi sitä saunaa
eihän kuumassa saunassa voi edes loikoilla
ei kuuma sauna mutta muuten kuuma tunnelma:stick: no saunasta tykkään mutta polyesterisatiinilakanoista en
kuuma sauna ja reippaasti löylyä
Juhannusta jo odottelen että saapi tehtyä tuoreen vastanei siellä piäkkään loikolla vaan heittää rapsakasti löylyä niin että pitää vähän ähkiä
kuuma tunnelma ei mun mielestä sovi saunaan, johan siinä saa laakinei kuuma sauna mutta muuten kuuma tunnelma
joskus, ehkä...
Ei se minua, muita saattaahaittaakse
mä taas en perusta vastasta, turhaa huiskintaa IMHOJuhannusta jo odottelen että saapi tehtyä tuoreen vastan
Joskus nuorena tuotakin kestikuuma tunnelma ei mun mielestä sovi saunaan, johan siinä saa laakin
näähei siellä piäkkään loikolla vaan heittää rapsakasti löylyä niin että pitää vähän ähkiä
Tai limppaaMä voin antaa teetä(kin) jos ei kahvia kärsi juua
se on bueno, ei vie yöuniaTai pimppaa
no kun ei päästä niin pitkälle :xmas:kuuma tunnelma ei mun mielestä sovi saunaan, johan siinä saa laakin
arvasinse on bueno, ei vie yöunia
päinvastoin
bj vois mennä...no kun ei päästä niin pitkälle :xmas:
tuskin tässä ketjussaEi se minua, muita saattaa
no ethän sä vieläkään vanha oleJoskus nuorena tuotakin kesti
En mie muuten sitä harrasta kuin juhannuksena, jotenkin tullut sellainen perinne siittä.mä taas en perusta vastasta, turhaa huiskintaa IMHO
jos ei huiski mutta vaan tuoksun takiamä taas en perusta vastasta, turhaa huiskintaa IMHO
bjbj vois mennä...
se tuoksu on kyllä aivan parhautta kunhan vaan ite ei tartte huiskutellajos ei huiski mutta vaan tuoksun takia
Vähän kyl tuntuu siltä välillä kroppakin oikuttelee..no ethän sä vieläkään vanha ole
ompas ollut päivä :hug:Saako hengähtää? Huoh. Saunassa käyty ja väsy meinaa olla. Töissä oli mukavaa, mut on aika raskas, ku muksui yli 10 ja alle 6v kaikki, suurin osa n. 1-3v. Ja sit vajaa tunti kotosalla ja sitte sudenpentujen kans tunniksi. Kaikkensa antaneena saunan puhtaana istun täs ja yritän pysyvä herreillä.
Iltaa raksulaiset :vampire: