taidat olla aika värkki :saint:...Hmmm....Mmmm....
taidat olla aika värkki :saint:...Hmmm....Mmmm....
Löytyytaidat olla aika värkki :saint:
Ilta iltaa:wave:Hauskaa iltaapi vaan kaikille tasapuolisesti!
Iltapäivä ja ilta meni sussun kanssa Tampereella pikapuoliin poiketessa... Mukavaa oli .
Ja olen kuulemma ajotyyliin katsottuna Kimi Räikkösen kauan kadoksissa ollut isoveli. :ashamed:
Vai että "haamupotku" :flower::kiss:Jestas ku säikähdin :O joku potkaisi mua tosi kipeesti :O ihan kuin ois muksu masus jotain haamupotkui..
iltaa sinnekin:wave:Iltaa muruset.. :kiss:
emmää nyt huoli kukkiaVai että "haamupotku" :flower::kiss:
:kiss:Iltaa muruset.. :kiss:
lupaan lähettää sitte kun sullakin potkiikyllä mulle kukkaset kelpais mutta ite saa nekin ostaa
Nih, pitää itse "yllättää" itsensä.kyllä mulle kukkaset kelpais mutta ite saa nekin ostaa
No kelpais mullekki, ikinä kukaan oo antanu siis mies. Mun äiti joskus tuonu.kyllä mulle kukkaset kelpais mutta ite saa nekin ostaa
säästyypä sun rahat sittenlupaan lähettää sitte kun sullakin potkii
virtuaalisen puketin oisinkin vaan laittanusäästyypä sun rahat sitten
kyllä ex aikojen alussa kukitteli mua,vaikka vaan yhellä ruusulla kerrallaan mutta vuosien saatossa aina vaan harvemmin ja sit ei enää ollenkaan.No kelpais mullekki, ikinä kukaan oo antanu siis mies. Mun äiti joskus tuonu.
*möh*virtuaalisen puketin oisinkin vaan laittanu
eihän se maine ihan tyhjästä ole tullut mutta kyllähän niitä kukkasia nyt muutenkin......Kukilla vaan on sellanen maine et niitä annetaan kun on tehnyt jotain pahaa tai mokannut ja niillä sit anteeks pyytelis...