oonko mä semmostakin jankannu, oon tainnu otattaa teitä
Mää muistan vaan sen ku ruutis jankkas et kukat on turhia :stick:
huomenna tulee muuten GoT:n jakso 12/20
oonko mä semmostakin jankannu, oon tainnu otattaa teitä
Mää muistan vaan sen ku ruutis jankkas et kukat on turhia :stick:
peesaanmä en tuolta sellaista enää ees odota et tois, ite ostan jos kukkia haluun.
Kiitos :flower:TV2 torstaisin 12.1. - 15.3.2012 klo 22.05. Jaksot katsottavana YLE Areenassa kahden viikon ajan tv-esityksestä. Toinen tuotantokausi alkaa 7.2.2013. Jakso viikossa -rytmin lisäksi molemmat Game of Thronesin kaudet esitetään tv:ssä paketteina seuraavasti: puolet ensimmäisestä kaudesta 24.1. ja toinen puolisko 31.1. Seuraava kausi puolestaan samalla periaatteella 7.2. ja 14.3.
samaa katsoin mut vuosiluku vääräAi kuukauden päästä vasta :O Eikö siinä varmasti oo painovirhepaholaista, jos sen kuuluis olla 14.2?
- Ostin sulle kukkasia, sanoo mies.etkös se KK sinä ollut joka laittoi linkin vai miten se nyt meni siitä millaisen keskustelun pariskunta sai aikaan kun mies vai kukkia?
Kyllä mulle ainaski sais tuoda kukkia :xmas:Seuraa viiden minuutin hiljaisuus. Keittiöstä kuuluu ääni, johon vaimo aloittaa:
- Ei *********. Miksi ihmeessä sun pitää heti kotiin tullessa avata kaljapullo. Mitä nyt on tapahtunut, kun toit kukkia ja heti alat ryypätä!?!
Joo, tuolla keskustassa se on. Jos sitäkään voi keskustaksi sanoa.. Mut ei sinne kuitenkaan oo ku 12km matkaa, tosin mun tuurilla sieltä on just ne fuzzyt loppu mitä tarvisin tolle Lyylille.Totta lähin eläinkauppa on jossain keskustassa?
sanot vaan, kilarit vetäseisit kummiskiKyllä mulle ainaski sais tuoda kukkia :xmas:
Meil on nauhotettuna ne 11-15. No mut toisaalta hyvä vaan että loppu kausi tulee myöhemmin, niin ehtii rauhassa kattoa. Ko koitetaan mp.n kanssa yhessä tuijotella sitä mutta töitten takia aikataulut menee vähän huonosti ristiin ja aikaa katella yhessä on vähän.oonko mä semmostakin jankannu, oon tainnu otattaa teitä
huomenna tulee muuten GoT:n jakso 12/20
Mitäs helvettiä se ukko siellä yrittää, pahoilla teillä oot ollu selvästi :stick: :kieh:sanot vaan, kilarit vetäseisit kummiski
Sitten voi harrastaa sovintoseksiä.sanot vaan, kilarit vetäseisit kummiski
Öitäpöitä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28046314:Joo, tuolla keskustassa se on. Jos sitäkään voi keskustaksi sanoa.. Mut ei sinne kuitenkaan oo ku 12km matkaa, tosin mun tuurilla sieltä on just ne fuzzyt loppu mitä tarvisin tolle Lyylille.
Heipsis ja hyvät yöt samantien :kiss:
no perhana, kukilla saa kuin saakin sittenkinSitten voi harrastaa sovintoseksiä.
Tätä en oo kans ikinä tajunnu, kyllä mun kans kannattaa odottaa et oon kunnolla rauhottunu ennenku käy silittelemään. Stna.Sitten voi harrastaa sovintoseksiä.
ei muuten saa!!!no perhana, kukilla saa kuin saakin sittenkin
1) mies ojentaa kukkia
2) nainen suuttuu
3) riita sovitaan kamarissa :heart:
mutta se silittely vois nopeuttaa pulssin tasoittumistaTätä en oo kans ikinä tajunnu, kyllä mun kans kannattaa odottaa et oon kunnolla rauhottunu ennenku käy silittelemään. Stna.
Öitä =)Öitä kaikille, kauniita unia!
:kiss:Öitä kaikille, kauniita unia!
öitä :kiss:Öitä kaikille, kauniita unia!
No entäs jos mää ihan hellästiTätä en oo kans ikinä tajunnu, kyllä mun kans kannattaa odottaa et oon kunnolla rauhottunu ennenku käy silittelemään. Stna.