ei kai niin sun vikas olekaan vaan jonkun toisenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28046870:Ainiin, oli mielenkiintonen työilta eilen.. Housuista lähti nappi ja paita repes, mut se ei ollu mun vika..
EI tiettykää, se oli Esan vika...ei kai niin sun vikas olekaan vaan jonkun toisen
Voihan Esa minkä teki :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28046881:EI tiettykää, se oli Esan vika...
Niimpä, voi Esaa, ku paitaaki jo alkaa repiäVoihan Esa minkä teki :xmas:
Mä luulin että oli se Masa kun yksi ilta täällä Masan mainitsit :snotty:
Sulla useampikin sitten kun on vielä se naapurikin :O
:hug:Aina yhtä p*ska fiilis jättää itkevä lapsi hoitoon..:'( Tää on taas näitä aamuja..
Ja määVoihan Esa minkä teki :xmas:
Mä luulin että oli se Masa kun yksi ilta täällä Masan mainitsit :snotty:
Sulla useampikin sitten kun on vielä se naapurikin :O
kaksi :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28046926:Niimpä, voi Esaa, ku paitaaki jo alkaa repiä
Masa on vaan nukkumatin lempinimi
Mut jos tarkkoja ollaan, niin mulla on kyl tässä kaksikin sellasta naapuria..
:hug:Aina yhtä p*ska fiilis jättää itkevä lapsi hoitoon..:'( Tää on taas näitä aamuja..
soita vaan ja kysy onko lääkitys kunnossaHyvää aamua kaikille! Heräsin tänäänkin pirteenä eikä vituttanu yhtään :O Pitäiskö soittaa lääkäriin?
No sää nyt tietty, ihan ensimmäisenä :kiss:Ja mää
No olis edes se lääkitys prklsoita vaan ja kysy onko lääkitys kunnossa
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047153:No sää nyt tietty, ihan ensimmäisenä :kiss:
Joo... Pieni kylä kato, niin on välimatkakti pienet... Täs on 3 taloa vierekkäin ja molemmissa niistä on yks...kaksi :O
nukkumatilla voi olla monta nimeä
yrität vain piilottaa Masan muka nukkumatin muotoon