sitten varmaan kannattaa kysyä jotain unilääkettäNo olis edes se lääkitys prkl
hyvähän se on herätä ihmisten aikoihin
sitten varmaan kannattaa kysyä jotain unilääkettäNo olis edes se lääkitys prkl
rinta rottingilla
eikö munaa satuAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047167:Joo... Pieni kylä kato, niin on välimatkakti pienet... Täs on 3 taloa vierekkäin ja molemmissa niistä on yks...
Kyllä mä oon tottunu puhumaan asioista niiden omilla nimillä, emmä tarvii mitään peitenimiä
Ny mun pitäs kaivaa toi Kenwoodi tuolta kaapista ja vatkata munaa
kiva matka kävelläJaah, se ois hampilääkäriin lähtö koht eessä...Ja mikä lie mielenhäiriö, suunnittelin että voisin kävellä keskustasta kotiin (n.pari kilsaa) vaikka autokyytikin ois mahdollinen :O
Emmä kysynyeikö munaa satu
Joo noi sorsat oli ihan hullujarinta rottingilla
rapsuta mua nyt vähän =)
mitäs sitä suotta kyseleeAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047234:Emmä kysyny
pulut ne vasta härskejä onkin, hyökkää suurella joukolla kimppuunJoo noi sorsat oli ihan hulluja
Koittivat salakavalasti tarttua mun nisuihin, hyökkäili takaapäin
Tuo kyseinen sorsa tökki mua polveen jos tahti hidastu
pulut ne vasta härskejä onkin, hyökkää suurella joukolla kimppuun
Niimpä, hyvin ne näyttää tuolla pyörivän, eikä mitään valitusta kuulu.. Tosin tuo kone itessään pitää jo jonkinmoista ääntä, ettei ne valitukset ehkä kuuluiskaamitäs sitä suotta kyselee
ettei vaan olis suoraan porvoosta toi aloitushttp://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2239105-ongelma-vaimon-kanssa-vinkkeja-tarvitaan/
ongelmansa kullakin
vai pitäiskö sanoa kullillakin
luulisin kanssa näinettei vaan olis suoraan porvoosta toi aloitus
ei munat valita, hyvinkin sopeutuvaisiaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047292:Niimpä, hyvin ne näyttää tuolla pyörivän, eikä mitään valitusta kuulu.. Tosin tuo kone itessään pitää jo jonkinmoista ääntä, ettei ne valitukset ehkä kuuluiskaa
Ai meillä aattelit pelata, millastas peliä olis luvassa?Meinasin pelata teillä tänään :kieh:
Juu, on tullu huomattua, tarpeeks ku vatkaa nii menee kovaksei munat valita, hyvinkin sopeutuvaisia
Mun yyveeboksissa ei oo vielä mitään :'( Eikun eilen illalla sain yhden, mut haluan lisää!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047364:Onkohan mun YV-boksi ihan kunnossa, ku vasta yks ystävänpäinä yv tullu... Jos se on menny rikki..? :O
Sain muute munatki vatkattua ja uuniin.. Nyt pitäis siirtyä suihkuun päin...
Mut jos ne yv:t onki vasta tulossa myöhemmin?Mun yyveeboksissa ei oo vielä mitään :'( Eikun eilen illalla sain yhden, mut haluan lisää!
ja voi jopa valuakin sisältä jotainAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047374:Ai meillä aattelit pelata, millastas peliä olis luvassa?
Juu, on tullu huomattua, tarpeeks ku vatkaa nii menee kovaks
Simssiä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28047374:Ai meillä aattelit pelata, millastas peliä olis luvassa?
Juu, on tullu huomattua, tarpeeks ku vatkaa nii menee kovaks