Mä tulen pian hulluks näiden aikataulujen ja reissun suunnittelun suhteen:kieh: menet sieltä tai täältä niin aina on joku mutka matkassa! Asuis keskellä suomenmaata ni olis niin paljon helpompaa! *lähtee tekee muuttokuormaa*
Oli joskus hellas, sitten leaf mut mun tietääkseni sitä ei ole enää. Siskon exän äiti oli siellä töissä ja raahas sieltä aina välillä meillekkin herkkuiMikä karkkitehdas se on turussa? Siellä oli yksi tuttu töissä niin hän kanssa raahas isoja laatikoita sitä karkkia, kerran toi tukkulaatikon Daimeja joissa oli väärä parastaennenpäivä printattu pakkaukseen niin ei voinut tietenkään myydä
Mikkelistä on ainakin tosi hyvät yhteydet jokapuolelle. Tää on vaan hissukka maalaiskaupunki, moni ei viihdy kun ei ole kauhea menomesta.Mä tulen pian hulluks näiden aikataulujen ja reissun suunnittelun suhteen:kieh: menet sieltä tai täältä niin aina on joku mutka matkassa! Asuis keskellä suomenmaata ni olis niin paljon helpompaa! *lähtee tekee muuttokuormaa*
mä kävin joskus yläasteella luokkaretekllä Leafin tehtaassaOli joskus hellas, sitten leaf mut mun tietääkseni sitä ei ole enää. Siskon exän äiti oli siellä töissä ja raahas sieltä aina välillä meillekkin herkkui
Eihän sitä nyt yks perhe syö jos ison pahvilaatikollisen saa karkkia, samantien jakamaan muillekkinOli joskus hellas, sitten leaf mut mun tietääkseni sitä ei ole enää. Siskon exän äiti oli siellä töissä ja raahas sieltä aina välillä meillekkin herkkui
Mikkelistä on ainakin tosi hyvät yhteydet jokapuolelle. Tää on vaan hissukka maalaiskaupunki, moni ei viihdy kun ei ole kauhea menomesta.
me käytiin kanssa. Oikee paratiisimä kävin joskus yläasteella luokkaretekllä Leafin tehtaassa
saatiiin namejakin mukaan isot pussit
Viimeksi kun kävin Mikkelissä niin 30v-eläkeläiset ammuskeli torilla toisiaan, ikäväksi ainoa keneen osuivat oli nuori tyttö joka oli kesätöissä myymässä mansikkaa. Jalkaan sai se tyttö luodista, oltiin alle 5m päässä siittä tytöstä kun alkoivat ammuskelemaan.Mikkelistä on ainakin tosi hyvät yhteydet jokapuolelle. Tää on vaan hissukka maalaiskaupunki, moni ei viihdy kun ei ole kauhea menomesta.
Täällä on vissii 2 kertaa ollu joku ampumatapaus 10 vuodessaViimeksi kun kävin Mikkelissä niin 30v-eläkeläiset ammuskeli torilla toisiaan, ikäväksi ainoa keneen osuivat oli nuori tyttö joka oli kesätöissä myymässä mansikkaa. Jalkaan sai se tyttö luodista, oltiin alle 5m päässä siittä tytöstä kun alkoivat ammuskelemaan.
Yllättäen ravikisojen aikoihin molemmatTäällä on vissii 2 kertaa ollu joku ampumatapaus 10 vuodessa
joo, silmät pyöreinähän siellä ihmettelime käytiin kanssa. Oikee paratiisi
mä luin monta kertaa ja ihmettelin miks ne kaikki 30v on eläkeläisiä ennen kun tajusin mitä toi tarkottiViimeksi kun kävin Mikkelissä niin 30v-eläkeläiset ammuskeli torilla toisiaan, ikäväksi ainoa keneen osuivat oli nuori tyttö joka oli kesätöissä myymässä mansikkaa. Jalkaan sai se tyttö luodista, oltiin alle 5m päässä siittä tytöstä kun alkoivat ammuskelemaan.
Ehkä parempi ettei oo tuttui siellä, sitähän tulis ihan muodottomaksijoo, silmät pyöreinähän siellä ihmetteli
tai kuolas
Nätisti sanottunamä luin monta kertaa ja ihmettelin miks ne kaikki 30v on eläkeläisiä ennen kun tajusin mitä toi tarkotti
Voi olla että se kova opiskelu ja työnteko vienyt mehut jo kolmekymppisenä?olikohan ne eläkevaarit jääneet eläkkeelle ravivalmentajan hommista?
luultavasti näinVoi olla että se kova opiskelu ja työnteko vienyt mehut jo kolmekymppisenä?
ehkäEhkä parempi ettei oo tuttui siellä, sitähän tulis ihan muodottomaksi
karaokessa varmaan aina laulavat olen suomalainen ja mä joka päivä töitä teenVoi olla että se kova opiskelu ja työnteko vienyt mehut jo kolmekymppisenä?
No mul ainakin kun ei ymmärrä pysyä kohtuudessaehkä
auton jättävät joko oven eteen tai invapaikalle jos se on riittävän lähelläkaraokessa varmaan aina laulavat olen suomalainen ja mä joka päivä töitä teen
toki joukossa on fiksujakin mutta enemmän niitä ei fiksuja
ei fiksut pitävät ainakin kamalaa meteliä kaupoissa ja ovat yksi siellä, toinen täällä
kohtuus kaikessa ja pullo päivässäNo mul ainakin kun ei ymmärrä pysyä kohtuudessa
juurikin näinauton jättävät joko oven eteen tai invapaikalle jos se on riittävän lähellä