Tai annat sitte kampaajalle vapaat kädet? Mulla on 2 väriä päässä, mutta ei raitoina, vaan sellasina epäsymmetrisinä osioinaKertokaas muuten, mitä teen kun sain synttärilahjaks lahjakortin kampaajalle, väri ja leikkaus...mut mie päätin joku aika sit et yritän nyt alkaa kasvattaa näitä. Ne on melkeinpä tasapitkät n.solisluihin asti+jonkinlainen sivuotsis. Tarviiko miun nyt taas leikkauttaa joku malli ja laitattaa joku väri (vai olikohan kortissa jopa kaks väriä, eli raitoja?)
Mää pistelen sumpit pihisemään kohta ja rupeen kattoon GoT.ia Tuu seuraks.Tylsistys iski..just join kahvit ja lapset leikkii huoneessaan..mitäs nyt? Alkaa taas mässytyttää kun ei oo mitään tekemistä..: /toisaalta, ei mitään jaksas nyt tehdäkään.
Game of thrones? Jonkin aikaa katoin ekaa jaksoa mut en ihastunut.Mää pistelen sumpit pihisemään kohta ja rupeen kattoon GoT.ia Tuu seuraks.
Heippa hopeinen discomies:wave:Iltapäivää! Työpäivä takana päin ja nyt sängyssä iPadin kanssa ja ihan vaan rentoutumista vähän aikaa, ennen kuin pitää taas lähteä kiitämään.
Ja illalla pitäis paperitöitäkin jossain vaiheessa - kiinnostus taas huipussaan!
Sama juttu tääl, tylsistys iski taas kun kaikki hommelit tehty. Heti rupee miettii mitä kaikkee hyvää sitä voiskaan syödä. Taidan ottaa porkkananTylsistys iski..just join kahvit ja lapset leikkii huoneessaan..mitäs nyt? Alkaa taas mässytyttää kun ei oo mitään tekemistä..: /toisaalta, ei mitään jaksas nyt tehdäkään.
Ei ainakaan vielä ole lähtenyt . Jos nukun päivällä, en saa yöllä nukuttua.Heippa hopeinen discomies:wave:
varo ettei taju lähde...multa lähtee kyllä just melkeen pian,pakko vetästä pikku tirsat hetken päästä.
Tuleeko koiraki saunaan?Koiran kanssa ulos ja sitten saunaan.
Hellou:wave:iltaa :wave:
Heippatihei:wave:moi :flower:
Soli vitsivitsiSehän ois eläinrääkkäystä.
mä urvahin vartin, siitä ei mee sekasinHeippatihei:wave:
mun pikkutirast muuttu yli tunnin nukkumiseksi...nyt olen ihan töttöröö.