yleensä mulla on se 20min raja mutta nyt en laittanut herätystä ja viime yönä uni jäi niin vähään ni kostautui nyt. Olen kyllä niin väsy et en usko et tää vaikutti nyt yöuniin.mä urvahin vartin, siitä ei mee sekasin
yleensä mulla on se 20min raja mutta nyt en laittanut herätystä ja viime yönä uni jäi niin vähään ni kostautui nyt. Olen kyllä niin väsy et en usko et tää vaikutti nyt yöuniin.mä urvahin vartin, siitä ei mee sekasin
En tiä. Vähän aikaa ollut täällä.:wave: Mitäs täällä, mistä puhe, tiivistelmä =)
minäkään tiedä mistään mitäänEn tiä. Vähän aikaa ollut täällä.
miksen mä nään tollasia unia tai ylipäätään mitään kivoja unia,näin mä jotain viime yönä mutta en muista enää mitä eikä se tainnut olla seksuaalista.Viime yönä oli kiva uni. Perspano kaverin kanssa. :xmas:
Mulla puute aiheuttaa noita unia.miksen mä nään tollasia unia tai ylipäätään mitään kivoja unia,näin mä jotain viime yönä mutta en muista enää mitä eikä se tainnut olla seksuaalista.
kelläpä ei, puutostila on vakava tautiMulla puute aiheuttaa noita unia.
Pitäskö toi nyt tulkata niin että en ole vielä tarpeeks puutteessa:snotty: Sehän on sitten hyvä...vai onko sittenkäänMulla puute aiheuttaa noita unia.
eikai sulla sellasta ole?kelläpä ei, puutostila on vakava tauti
ehkä sä et vaan muista että mistä olet uneksinut?Pitäskö toi nyt tulkata niin että en ole vielä tarpeeks puutteessa:snotty: Sehän on sitten hyvä...vai onko sittenkään
Et varmaan.Pitäskö toi nyt tulkata niin että en ole vielä tarpeeks puutteessa:snotty: Sehän on sitten hyvä...vai onko sittenkään
:hug:kelläpä ei, puutostila on vakava tauti
Kyllä mä ne seksiunet muistan jos niitä näen mutta en nyt ole kyllä taatusti nähnyt kun en muista ollenkaan et olisin nähnyt.ehkä sä et vaan muista että mistä olet uneksinut?
no ei nyt hirveen pahaa mutta jonniin verran kummiskineikai sulla sellasta ole?
:hug::kiss:no ei nyt hirveen pahaa mutta jonniin verran kummiskin
Kumpi osapuoli olit??Viime yönä oli kiva uni. Perspano kaverin kanssa. :xmas:
Miut pantiin perseeseen.Kumpi osapuoli olit??
Jos saa udella niin kenen hanuriin sinut tungettiinMiut pantiin perseeseen.
Siis mua pantiin.Jos saa udella niin kenen hanuriin sinut tungettiin
Ei sattunut kukaan sun (lukuisista) sukulaisistakaan tuohon ketjuun :hug:Muakaan ei mainittu, oon kauheen katkera :'(