:kiss: koetetaan olla jonakimukavaa päivää muruille :kiss:
iltaseen :wave:
ps. älkäää olko kiltisti :xmas:
:kiss: koetetaan olla jonakimukavaa päivää muruille :kiss:
iltaseen :wave:
ps. älkäää olko kiltisti :xmas:
:kiss:Kiva saada pusui, kukaa pusutellukkaan pitkään aikaan :kiss:
*tykkää pususta*:kiss:
Huomenia vaan muruiset :kiss:
Olin kyl jo aamul ylläällä, mut viime yönä otettu lääke kaato takas sänkyyn. Ei voinu muistaa sit, et tää aiheuttaa pahoinvointia |O ei voi mennä taas sääntöjen mukkaan tää mun so called life....
Huomentahuomenta:kiss:
Huomenia vaan muruiset :kiss:
Olin kyl jo aamul ylläällä, mut viime yönä otettu lääke kaato takas sänkyyn. Ei voinu muistaa sit, et tää aiheuttaa pahoinvointia |O ei voi mennä taas sääntöjen mukkaan tää mun so called life....
Pane pane.No mikäs sit tähän panetukseen? :snotty:
no siihen ei ole kuin kaks lääkettäNo mikäs sit tähän panetukseen? :snotty:
no voisimpa tulla, mitä meillä haluttais?Uaaa, pitäis taikoo jotain sapuskaa tolle jälkeläiselle :O Laiskottaa. Tuu ruutis kokkaamaan, ku sul oli se hyvä kokin asukin.
Kokkia? Eiku siis.. Tonnikalaphvejä tarkotin.no voisimpa tulla, mitä meillä haluttais?
tarkotakko sitä tonnikalaa joka ostetaan raakana ja omin pikku kätösin paistellaan paistinpannullaKokkia? Eiku siis.. Tonnikalaphvejä tarkotin.
Semmonen purkki, yks muna ja ripaus korppujauhoja + mausteita nii sitte paistellaan omin pikku kätösin.tarkotakko sitä tonnikalaa joka ostetaan raakana ja omin pikku kätösin paistellaan paistinpannulla
niihin purkkijuttuihin en koske edes metrin kepillä
purkkitonnikalaprojektiin en suostu osallistumaanSemmonen purkki, yks muna ja ripaus korppujauhoja + mausteita nii sitte paistellaan omin pikku kätösin.
No säähän se kokki oot niin saat päättääpurkkitonnikalaprojektiin en suostu osallistumaan
eli luppeissa kärvistelyä...Ei voi panna eikä voi suojakännätä
no sitte paistetaan pannulla tonnikalapihvi mutta tuoreesta tonnikalastaNo säähän se kokki oot niin saat päättää
Treen keskustassa ainakin kauppahallista. Sieltä saa kuulemma kengurunlihaa sun muuta mun silmään vähän turhan eksoottista.no sitte paistetaan pannulla tonnikalapihvi mutta tuoreesta tonnikalasta
mistähän sitäkin sais
MunkkiPeijpe:kiss::heart:Jahas, hetkö se Lispetti katoaa, ko mää ilimestyn? Paheksun!
Ei voi panna eikä voi suojakännätä
no minäpäs kurvaan nääsvillen kauppahallin kautta sittenTreen keskustassa ainakin kauppahallista. Sieltä saa kuulemma kengurunlihaa sun muuta mun silmään vähän turhan eksoottista.
no minäpäs kurvaan nääsvillen kauppahallin kautta sitten