Et niiku vink vink, vaih?ei ole juuri julkisesti kuvia näkynyt mutta yyvee-boksit on kolisseet sitäkin mojovammin :heart:
Nooh, kunhan tässä kerkiää ni laitetaa laitetaa
Et niiku vink vink, vaih?ei ole juuri julkisesti kuvia näkynyt mutta yyvee-boksit on kolisseet sitäkin mojovammin :heart:
juuri näinSiis te tyttelit pussailette keskenänne kuvassa???=)
No johan on. Ihan vaan yläsilmästä/huulista kuvia? Eikä alasilmästä/huulista ollenkaa?:Oei kokonaan, välillä on jotain kuvia vilauteltu
mäkin laitoin eilen silmäni ja huuleni kuvan
ja alastulon silmä tuossa jossain ylempänä vai onko jo edelliseällä sivulla
saa tytöt kertoaAI JAHAS!!!!!! Nyt kerrot heti kaikki!! Hetiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh!!=)
Kävin treffeillä KK:n kanssa. Aries oli mökkibileissä samana viikonloppuna Tampereella. Sitte ku lähdettiin syömästä ja hypättiin bussiin, nii Aries olikin siellä samassa bussissa. Sit vaihdettii pari sanaa ja otettiin yhteiskuva.AI JAHAS!!!!!! Nyt kerrot heti kaikki!! Hetiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh!!=)
jep, mä olen kiltti tyttö :saint:No johan on. Ihan vaan yläsilmästä/huulista kuvia? Eikä alasilmästä/huulista ollenkaa?:O
Mää olin Alastulon kaa treffeillä Tampereen keskustassa, ja ku hypättiin bussiin niin siellä istu Aries mun vanhan rovaniemeläisen koulukaverin kanssa Maailma on pieni!AI JAHAS!!!!!! Nyt kerrot heti kaikki!! Hetiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhh!!=)
Tyttörakkaus on kaunis asia:heart:juuri näin
oli kyllä aivan :heart: se teidän pusukuvaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28036160:Kävin treffeillä KK:n kanssa. Aries oli mökkibileissä samana viikonloppuna Tampereella. Sitte ku lähdettiin syömästä ja hypättiin bussiin, nii Aries olikin siellä samassa bussissa. Sit vaihdettii pari sanaa ja otettiin yhteiskuva.
Sit seuraavana perjantaina (eli viime perjantaina) me oltiin KK:n kanssa isolla kirkolla kattomassa RR:n keikkaa ja pussailtiin junassa ja otettiin kuva
Ihan vaan kun siltä tuntuu niin saa laittaa uudestaan=)Mää olin Alastulon kaa treffeillä Tampereen keskustassa, ja ku hypättiin bussiin niin siellä istu Aries mun vanhan rovaniemeläisen koulukaverin kanssa Maailma on pieni!
Ja viikonloppuna oltiin Alastulon kans Helsingissä keikalla niin luvattiin laittaa pusukuva tänne sitte
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2218883-ketju/sivu1111.html#post28034744No johan on. Ihan vaan yläsilmästä/huulista kuvia? Eikä alasilmästä/huulista ollenkaa?:O
No näin just, on menny ihan ohi :O Mie tietty viikonlopun viilettelin jossain toisaalla..Ihan vaan kun siltä tuntuu niin saa laittaa uudestaan=)
Nii ja vois mullekin laittaa sen kuvan.. Ihan vaan sillä, että olis taltioitu se muisto johonkin muuhunkin, kuin pään sisälle :heart:Ihan vaan kun siltä tuntuu niin saa laittaa uudestaan=)
suomensin sun puolestaNo näin just, on menny ihan ohi :O Mie tietty viikonlopun ryyppäsin jossain toisaalla..
No joo, vähän sitäkin juu.. en vaan viitti huudella.suomensin sun puolesta
Rimpsessa räpsyttimet ja kauniit huulet:heart:
No näin just, on menny ihan ohi :O Mie tietty viikonlopun viilettelin jossain toisaalla..
Joo, siis noi mun sosiaaliset tilanteet tuntuu ahistavilta ja en palstallekaan usein enää uskalla tulla, tuntuu että kaikki kyttää muaIhmettelin hetken tän ketjun aloittajaa, ei taida ihan meän lipsukka olla :xmas:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2238949-tsempatkaa-mua/
tottahan tuo olisuomensin sun puolesta
noh, kiitos :snotty:Rimpsessa räpsyttimet ja kauniit huulet:heart:
Hyvää synttärii:flower::heart::kiss:No joo, vähän sitäkin juu.. en vaan viitti huudella.
Epäiletkö ettei oltais aina kiltisti?mukavaa päivää muruille :kiss:
iltaseen :wave:
ps. kiltisti :xmas: