joko ukset aukenee vai vieläkö pyllistelet peräkontissaIltaa...
joko ukset aukenee vai vieläkö pyllistelet peräkontissaIltaa...
Jotenkin niinMenikö se noin?
mitä lisätietoja sä nyt muka tarviit??Palsta neuvois paremmin jos ois vähän lisätietoja.
iltaa =)Iltaa...
mulla älypuhelin... joo ei tosiaan ole,ihan tavis puhelin eli joudun tulostaa sen paperinpalasen.mulla on semmonen käsitys että ennakkoon netistä ostettu lippu olis halvin
pankkitunnuksilla tai luottokortilla onnistuu eikä tartte ees tulostaa kun sen voi sähköpostittaa älypuhelimeen
No eikä muutu, ei tähän aikaan äläkä yhtää ees yritä mennä nukkuu vielä!Jotenkin niin
Vähän fiiliksissä musiikkia tänään, eiköhän tää kohta väsyksi muutu
eeenEpäiletkö ettei oltais aina kiltisti?
hienoa :flower::kiss: koetetaan olla jonaki
mikä on suojakännino siihen ei ole kuin kaks lääkettä
toisen kahvis jo mainitsikin ja toinen on ns. suojakänni
Mää jo simahdinNo eikä muutu, ei tähän aikaan äläkä yhtää ees yritä mennä nukkuu vielä!
Et sä mua huijaaMää jo simahdin
raapastaan sen verran tukeva känni ettei enää seiso...mikä on suojakänni
käyt sitten palstatapaamisessa sielläno minäpäs kurvaan nääsvillen kauppahallin kautta sitten
se on katsos kun on tuo työelämä joka häiritsee palstailuaNo jopas te oletta hiljaseksi heittäytyny :O
Miksei pp osoita pienintäkään väsymyksen merkkiä vaikka se on juossu reilun tunnin tuolla ulkona? Ihme ikiliikkuja, ei oo kyllä multa periny tota...
sama vika olis varmaan mullaEi ainakaan vielä ole lähtenyt . Jos nukun päivällä, en saa yöllä nukuttua.
Mutta vedä sinä ihmeessä tirsat
ohoViime yönä oli kiva uni. Perspano kaverin kanssa. :xmas:
[video=youtube;liLU2tEz7KY]http://www.youtube.com/watch?v=liLU2tEz7KY[/video]Et sä mua huijaa
miekään en tiiä mistään mittään kun päivä meni töissäKukkaan ei tiiä mistään mitttään tännään vissiin.
mulla eiMulla puute aiheuttaa noita unia.
miten sen nyt ottaa :snotty:kelläpä ei, puutostila on vakava tauti
en mäkään ennen vetänyt päikkäreitä mutta kun työmatka piteni aika paljon ja näin ollen joudun herämään pari tuntia aiemmin kun ennen niin väsymys tuntuu iltapäivällä ja tietysti tänää meni ylipitkäks kun viime yönä nukuin lyhyet unet. Yleensä mun tirsat on 20min.sama vika olis varmaan mulla
tosin en ole päikkäreitä nukkunut sitten vauva-ajan
ja siitä on aikaa
mä en edes muista koska olisin nähnyt seksiunia : /Kyllä mä ne seksiunet muistan jos niitä näen mutta en nyt ole kyllä taatusti nähnyt kun en muista ollenkaan et olisin nähnyt.
welcome to the club :hug:no ei nyt hirveen pahaa mutta jonniin verran kummiskin
melko letkeä biisi[video=youtube;QK8mJJJvaes]http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes[/video]