Aries 78
Ehkä hieman oli tietoakin mukanaarvasit näemmä mitä mulla oli mielessä
Ehkä hieman oli tietoakin mukanaarvasit näemmä mitä mulla oli mielessä
Voihan sitä pyytäämä en kehtaa...en kehtaa pyytää vastaantulijaa ajamaan kauheeta matkaa vain jotta hakis mut...mutta kun ite matkaan pitempään ni onko törkeetä pyytää hakee "pikkusen" kauempaa...? helpottais vaan omaa matkaa:ashamed:
maalla on tapana hakea kaveri juna- tai lentoasemaltamä en kehtaa...en kehtaa pyytää vastaantulijaa ajamaan kauheeta matkaa vain jotta hakis mut...mutta kun ite matkaan pitempään ni onko törkeetä pyytää hakee "pikkusen" kauempaa...? helpottais vaan omaa matkaa:ashamed:
Jyystäminen on kyllä niin visto sana :xoppia ikä kaikki
ei koske sitten minua
tai siis toki voi koskea mutta henkilökohtaisesti ei
mitäs sitten jos kännissä seisoo ja jyystää ja jyystää mutta ei laukea :snotty: :ashamed:
mä olen ollut aina sellainen että pärjään pienilläkin unillaen mäkään ennen vetänyt päikkäreitä mutta kun työmatka piteni aika paljon ja näin ollen joudun herämään pari tuntia aiemmin kun ennen niin väsymys tuntuu iltapäivällä ja tietysti tänää meni ylipitkäks kun viime yönä nukuin lyhyet unet. Yleensä mun tirsat on 20min.
no kännikala tietenni jyystää niinkauan kuin daami kestää ja sitten kun on noin kymmenen kertaa anonut armoa niin voi pikkuhiljaa lopetella...mitäs sitten jos kännissä seisoo ja jyystää ja jyystää mutta ei laukea :snotty: :ashamed:
Ainahan sitä kysyä saamä en kehtaa...en kehtaa pyytää vastaantulijaa ajamaan kauheeta matkaa vain jotta hakis mut...mutta kun ite matkaan pitempään ni onko törkeetä pyytää hakee "pikkusen" kauempaa...? helpottais vaan omaa matkaa:ashamed:
aina parempiMää luulen että se suuttu mulle enemmän...
Jyystärikarju? :xmas:Jyystäminen on kyllä niin visto sana :x
Mutta toivottavsti jyystää niin hyvin ettei partneri ehi kyllästymään :xmas:
unia =)Kyl mie luovutan tältä iltaa, pitäkää kivaa mussukat, ihaaaan sippi äijä.
:heart::vampire:
ois vähän enemmän...aika paljonkin..voi ei... Minkäs mä sille voin että toinen asuu sellasessa paikassa minne ei julkisia juuri mene joten pakkohan se on hakea. No ei auta kun kysyä sitten että joko hakee kauempaa tai sitten ite saa ehdottaa paikkaa mutta kun ajattelen vaan itsekkäästi että kun mun matka on kuitenkin paljon pidempi ni ei se toisen matka ole mitään mun matkaan verrattuna eli ite pääsisin helpommalla.maalla on tapana hakea kaveri juna- tai lentoasemalta
eikä ole niin muutaman kymmenen kilometrin päälle
Jaa, et täällä paneskellaan... Parantumattomat!
no jos julkimot ei kulje niin eihän silloin jää muuta vaihtoehtoa kuin hakeaois vähän enemmän...aika paljonkin..voi ei... Minkäs mä sille voin että toinen asuu sellasessa paikassa minne ei julkisia juuri mene joten pakkohan se on hakea. No ei auta kun kysyä sitten että joko hakee kauempaa tai sitten ite saa ehdottaa paikkaa mutta kun ajattelen vaan itsekkäästi että kun mun matka on kuitenkin paljon pidempi ni ei se toisen matka ole mitään mun matkaan verrattuna eli ite pääsisin helpommalla.
kuten sanoin, sitten pitää lopetaa kun nainen pyytää armoaja tosta jyystämisestä,ei se kiva ole kun jyystää ja jyystää,pitkään kun sitä toinen vaan jyystäilee ni limakalvothan siinä kuivuu ja sitten ei oo kellään enää kivaa.
niinhän se onJyystäminen on kyllä niin visto sana :x
Mutta toivottavsti jyystää niin hyvin ettei partneri ehi kyllästymään :xmas:
:hug: :kiss: :heart::vampire:
no kännikala tietenni jyystää niinkauan kuin daami kestää ja sitten kun on noin kymmenen kertaa anonut armoa niin voi pikkuhiljaa lopetella
tämä ilmiö on Lapissa saanut nimen viinakullilla paneminen
no jotain tota luokkaa kai olis,vähän kai enemmän.toisaalta ite matkaan paljon paljon enemmän että toi ei ole matka eikä mikään siihen verrattuna.no jos julkimot ei kulje niin eihän silloin jää muuta vaihtoehtoa kuin hakea
on mutkin appiukko joskus hakenut 150km takaa
eipäs, mietiskellään vaan känniä ja panemistaJaa, et täällä paneskellaan... Parantumattomat!