ei makeaa mahan täydeltä,sillonhan se vasta maistuukin kun ei ole joka aamusta.kuka sitä nyt joka aamu.on vaan pikkulapsiperheessä harvinaista herkkua
:kieh: ihan kiusallas tuut kertoo kun toinen ei saa suuhunsa sellasia laittaa:stick:Mulla on suklaata
Mulla ei ole koskaan krapulassa tullut päänsärkyä, mutta voi kuvitella jos kunnon päänsärky niin ei kauheasti tee mieli ylimääräisiä urheillaAi jaa
tavallinen päänsärky lähtee kyllä sillä tavalla mutta toimiiko se kamalaan krapulahedariin....onneks niitä kyllä harvemmin on,siis allekirjoittaneella.
ei makeaa mahan täydeltä,sillonhan se vasta maistuukin kun ei ole joka aamusta.kuka sitä nyt joka vuosi.
Anteeks muruinen :kiss::kieh: ihan kiusallas tuut kertoo kun toinen ei saa suuhunsa sellasia laittaa:stick:
niin mutta se oli jo päivälläei vaan siitä kun pääpiru itte valitteli panetusta
Jollekin oli kerran käyny juovuspäissään niin et molemmat partnerit yhtäkkiä heräs, suorituksen jäätyä ikäänkuin kesken pari tuntia aiemmin. Kumpikaan ei muistanu kumpi nukahti ensin :snotty:
mut kun mä olin töissäMutta että vielä tunteja sen jäläkeen? Paheksun. Luulin, et olisitte pääseet siittä yli
Hyvvää iltaa sinne discomiehelleMYSTINEN hopeinen diskomies linjoilla... :xmas:
mulla ei kertaakaan, saattaa olla että olen sanonut että väsyttääHehkeetä Mulla on vaan kerran yks kaveri sammumu joskus kesken.. Mutta ei se haitannu, otin sen kaljat ja lähin menee.
krapulahedarissa ei kyllä oikeen nappaa mut tavis päänsärky/migreeni kyllä useesti lähtee sillä tai ainakin helpottaa.se on sit hyvä sanoa et hei mulla on migreeni ja se olis parempi tapa kun syödä myrkkypilleri et eikö voitas vähänMulla ei ole koskaan krapulassa tullut päänsärkyä, mutta voi kuvitella jos kunnon päänsärky niin ei kauheasti tee mieli ylimääräisiä urheilla
Sellasta krapulaa olekkaan etteikö aamupanoa voi suorittaa..
:snotty:samaa mieltä ja sillonhan se vasta panettaa
Pah!mut kun mä olin töissä
pitää katsos sitten herätellä aihetta myöhemmin
hyvin nukutun yön jälkeen virtaa riittäämikä siinäkin on et aamusin se on aina niin kovin mukavaa touhua:snotty:
Muistelin et liskomiesMYSTINEN hopeinen diskomies linjoilla... :xmas:
aivan ja joskus miettinyt sitäkin että mitäs kun lapset on teinejä ja valvovat kuitenkin pitempään?on vaan pikkulapsiperheessä harvinaista herkkua
Enää ei voi käyttää päänsärkyä tekosyynä jos ei seksi maistu, jos se kerran auttaa mokomaan vaivaan :xmas:krapulahedarissa ei kyllä oikeen nappaa mut tavis päänsärky/migreeni kyllä useesti lähtee sillä tai ainakin helpottaa.se on sit hyvä sanoa et hei mulla on migreeni ja se olis parempi tapa kun syödä myrkkypilleri et eikö voitas vähän
todella todella harvoin mullakaanMulla ei ole koskaan krapulassa tullut päänsärkyä, mutta voi kuvitella jos kunnon päänsärky niin ei kauheasti tee mieli ylimääräisiä urheilla
mystinen hopeinen discomies,kieltänsä lipova liskomies ,sellanenMuistelin et liskomies