Nuorena ihmettelin että miten voi kaverit olla puolikuolleita ettei voi edes musiikkia kuunnella kun potivat kankkusta, buranaa kiskoivat napaansatodella todella harvoin mullakaan
kerran oli kun piti jotain hotshotteja otella ja pyttykin tuli aamulla tutuksi
tuokin todella harvinaista
mä jo yritin arvuuttaa teitä mitä mä syönMulla on suklaata
Enää ei voi käyttää päänsärkyä tekosyynä jos ei seksi maistu, jos se kerran auttaa mokomaan vaivaan :xmas:
Paperipino odottakoon.Hyvvää iltaa sinne discomiehelle
mitäs sinun iltaan joko paperihommat tuli tehtyä?
Etkö enää ihmettele? Kyllä mäkin kuolemakrapuloita ihmettelin kunnes lähdin viihteelle synnytyksen jälkeen. Morjes, kuolemakaan ei olis voinu tuntua yhtä pahalta :xNuorena ihmettelin että miten voi kaverit olla puolikuolleita ettei voi edes musiikkia kuunnella kun potivat kankkusta, buranaa kiskoivat napaansa
Pullaa?mä jo yritin arvuuttaa teitä mitä mä syön
mutta olette liikaa kiinni hedareissa, paneksun :'(
kunpa mua heräteltäisAamuseksi on aika ankeeta. Etenkin krapulassa. Toiset ei vaan oo aamuihmisiä, mua jos yrittää hellyydenteoilla herättää niin voipi tulla nyrkkiä.
Iltapäiväseksi on kivempaa :xmas:
Isäni viisautta lainaten:Etkö enää ihmettele? Kyllä mäkin kuolemakrapuloita ihmettelin kunnes lähdin viihteelle synnytyksen jälkeen. Morjes, kuolemakaan ei olis voinu tuntua yhtä pahalta :x
Lähinnä tuota päänsärkyä ihmettelin, itellä harvoin muutenkin pääkipua. Sitten kun on pää kipeänä niin kahtena näkyy kaikki ja sahanteriä vilkkuu silmissä!Etkö enää ihmettele? Kyllä mäkin kuolemakrapuloita ihmettelin kunnes lähdin viihteelle synnytyksen jälkeen. Morjes, kuolemakaan ei olis voinu tuntua yhtä pahalta :x
puolinuutunut olo voi kyllä ollaNuorena ihmettelin että miten voi kaverit olla puolikuolleita ettei voi edes musiikkia kuunnella kun potivat kankkusta, buranaa kiskoivat napaansa
:stick: soo sooPaperipino odottakoon.
Tulevan leffan nimi: "PIKKU KOO - PAPERITYÖT SAAVAT ODOTTAA."
Joo siis, valitsin "viipottamisen" työskentelyn sijaan ja hurautin taas 100 km tuolla ympäriinsä kaverin kanssa. :ashamed:
tätä odotammePaperipino odottakoon.
Tulevan leffan nimi: "PIKKU KOO - PAPERITYÖT SAAVAT ODOTTAA."
Joo siis, valitsin "viipottamisen" työskentelyn sijaan ja hurautin taas 100 km tuolla ympäriinsä kaverin kanssa. :ashamed:
Mää tiedän, ja muutama muu tietää kanskunpa mua heräteltäis
tai toisaalta, en tiedä : /
suihkuseksi :snotty:Aamuseksi on aika ankeeta. Etenkin krapulassa. Toiset ei vaan oo aamuihmisiä, mua jos yrittää hellyydenteoilla herättää niin voipi tulla nyrkkiä.
Iltapäiväseksi on kivempaa :xmas:
siis ihan tavis päänsärkykö? ettei vaan olis migreeniä?Lähinnä tuota päänsärkyä ihmettelin, itellä harvoin muutenkin pääkipua. Sitten kun on pää kipeänä niin kahtena näkyy kaikki ja sahanteriä vilkkuu silmissä!
pitää osata ottaa nätisti ja varovastiEtkö enää ihmettele? Kyllä mäkin kuolemakrapuloita ihmettelin kunnes lähdin viihteelle synnytyksen jälkeen. Morjes, kuolemakaan ei olis voinu tuntua yhtä pahalta :x
eiPullaa?
Kinkkua?
Juustonaksuja?
Suolakurkkuja?
Täytti kriteerit.Isäni viisautta lainaten:
Paha krapula on semmoinen että ensin pelkää että kuolee, ja sitten pelkää ettei kuolekaan.
Ehkä maximissaan neljästi vuodessa päänsärkyä, silloin kyllä aivan kanttuvei eikä pysty kuin pimeään mennä nukkumaan jos pystyy.siis ihan tavis päänsärkykö? ettei vaan olis migreeniä?
Mullon niin pieni suihkukaappi ettei siellä mahdu harrastaan ees yksinään :xmas:suihkuseksi :snotty:
mä otan heti särkylääkkeen jos päätä särkeeLähinnä tuota päänsärkyä ihmettelin, itellä harvoin muutenkin pääkipua. Sitten kun on pää kipeänä niin kahtena näkyy kaikki ja sahanteriä vilkkuu silmissä!
No munaahan sä imeskelet siellä ruisleivän kera.ei
ruokaisaa on kyllä
Pitsaa?ei
ruokaisaa on kyllä