:kiss:Höpsö :kiss:
:kiss:Höpsö :kiss:
:x anteeks mut yöks,ihan ku koiranpa*kaa
Onko niistä semmoset mainoskuvat ikkunassa, niinku asunnoistaki on :saint:Saakohan sen välittäjän ite valita sieltä välitystoimistolta :xmas:
Ei höpsö oo rumasti sanottu :hug::kiss:
Saiskohan tuohon päänsärkyyn seksiä kelakorvauksellasiihen auttaa se tai ainakin helpottaa hetkeksi. Muuten se onkin kettumainen vaiva,voi kestää 3päivääki putkeen ja joka päivä vedät sen voimakkaan pillerin
ainakin nettisivuilta pitäis löytyä välittäjien kuvatOnko niistä semmoset mainoskuvat ikkunassa, niinku asunnoistaki on :saint:
eipä taida onnistua jos itse menet asuntoa katsoonSaakohan sen välittäjän ite valita sieltä välitystoimistolta :xmas:
Entä jos haluaa pelkän välittäjän vaikkei tarvii asuntoa?ainakin nettisivuilta pitäis löytyä välittäjien kuvat
Jei! Vippejä ollaan sitten eikö niin ? opcorn:Niin pitäisi olla juu, joskus käy vahinkoja...
Odottakaa, saatte kaikki ilmaisliput ensi-iltaan...
Juu, pitää olla välillä vähän liikenteessä...
onneksi vain joskusNiin pitäisi olla juu, joskus käy vahinkoja...
Tuosta voi tykätä vain tamperelainen.. Vähän sama kuin se leivänkuori mihin tungetaan silakoita sisälle on kuopiolaisten juttu.
makuasioista ei voi tässäkään tapauksessa kiistellä
uskoisin että kaukana siitä:x anteeks mut yöks,ihan ku koiranpa*kaa
Onhan niistä asunnoistaki muutaki ku kuvat eli tarkemmat tiedot pitää olla. Ainaki mun ja Sirahvin kieroihin tarkoituksiin :xmas:ainakin nettisivuilta pitäis löytyä välittäjien kuvat
no rahalla saa ja hevosella pääsee...Entä jos haluaa pelkän välittäjän vaikkei tarvii asuntoa?
netissähän on monesti esittelijän kuvaOnko niistä semmoset mainoskuvat ikkunassa, niinku asunnoistaki on :saint:
et oo tainnu syödä koskaan kalakukkoa?Tuosta voi tykätä vain tamperelainen.. Vähän sama kuin se leivänkuori mihin tungetaan silakoita sisälle on kuopiolaisten juttu.
ei ole ei, tuo oli vähän niin kun mulle kun en heti tajunnut mikä ei yllätä mua ollenkaanEi höpsö oo rumasti sanottu :hug:
meilläpäin ainakaa :snotty:
Ai kyllä maistuu mulle muikkukukko vaikka pohjanmaalta oonki. Tuo mustamakkara ei niinkään, joskin tykkään semmosesta ryynittömästä verimakkarasta.Tuosta voi tykätä vain tamperelainen.. Vähän sama kuin se leivänkuori mihin tungetaan silakoita sisälle on kuopiolaisten juttu.
voi soittaa ja pyytää katsoon asuntoa, antaan arviotaEntä jos haluaa pelkän välittäjän vaikkei tarvii asuntoa?
käy kelassa ja kokeileSaiskohan tuohon päänsärkyyn seksiä kelakorvauksella
öitä :kiss:Tää leikkis nyt sellasta leikkiä et tää lähtis niinku nukkumaan ja sitä tää näkis ehkä jotain kivaa unta ja heräis aamulla naama virneessä vähän hölmistyneenä tai sitten hyvinkin säikähtäneenä.
Hyvää yötä jok`ikiselle :kiss:
Etkö tykkää mustasta makkarasta? |OTuosta voi tykätä vain tamperelainen.. Vähän sama kuin se leivänkuori mihin tungetaan silakoita sisälle on kuopiolaisten juttu.