krapulan loivennus on yhtä tarkkaa puuhaa kuin pärekaton kulotuspitää osata loiventaa nätisti ja varovasti
krapulan loivennus on yhtä tarkkaa puuhaa kuin pärekaton kulotuspitää osata loiventaa nätisti ja varovasti
ai jaa :xmas:Mää tiedän, ja muutama muu tietää kans
Mullon niin pieni suihkukaappi ettei siellä mahdu harrastaan ees yksinään :xmas:
noup, kerron ihan kohtaNo munaahan sä imeskelet siellä ruisleivän kera.
mulla on mm.noi oireet kun migreeni iskee ja monta muuta. tosin se pilleri on niin voimakas et siitä lähtee taju ja sit nukkuukin kun ilman sitä ei nukkuis,mitkään tavis särkylääkkeet ei mulla auta.Ehkä maximissaan neljästi vuodessa päänsärkyä, silloin kyllä aivan kanttuvei eikä pysty kuin pimeään mennä nukkumaan jos pystyy.
No sitä mustaa jöötiä, miksi armas mp sitä kutsuu.noup, kerron ihan kohta
liittyy Tampereeseen
Siis itse itsestäni tiedän, ja ne tietää kans jotka on ollu mun kätösen tiellä :vampire:ai jaa :xmas:
tai mitähän sää tiedät
mustaa smaggaraaNo sitä mustaa jöötiä, miksi armas mp sitä kutsuu.
eiPitsaa?
Piirakkaa?
Torttua?
:saint:
Vaikka harvoin syön särkylääkkeitä niin ei mikään auta sitten kun tulee se päänsärky. Voin kuvitella mitä se on ihmisellä joka kärsii usein migreenistä.mulla on mm.noi oireet kun migreeni iskee ja monta muuta. tosin se pilleri on niin voimakas et siitä lähtee taju ja sit nukkuukin kun ilman sitä ei nukkuis,mitkään tavis särkylääkkeet ei mulla auta.
Minä: - "Mää meen hetkeksi tänne"
se pitää aina tarkistaa kun asuntoa katselee
enpä harrasta moistakrapulan loivennus on yhtä tarkkaa puuhaa kuin pärekaton kulotus
Taidatte ruutiksen kanssa puhua vähän erilaisista loivennuskeinoistaenpä harrasta moista
siis loiventamista
Kai sä nyt pyydät sen asuntovälittäjän mukaan että tiiät mahtuuko sinne kahdestaan?Minä: - "Mää meen hetkeksi tänne"
Asunnonvälittäjä: *soittaa poliisit*
oikein :flower:No sitä mustaa jöötiä, miksi armas mp sitä kutsuu.
:hug:Vaikka harvoin syön särkylääkkeitä niin ei mikään auta sitten kun tulee se päänsärky. Voin kuvitella mitä se on ihmisellä joka kärsii usein migreenistä.
niin tietysti :ashamed:Siis itse itsestäni tiedän, ja ne tietää kans jotka on ollu mun kätösen tiellä :vampire:
Hmmmnnjaajaa, riippuu välittäjästäKai sä nyt pyydät sen asuntovälittäjän mukaan että tiiät mahtuuko sinne kahdestaan?
siihen auttaa se tai ainakin helpottaa hetkeksi. Muuten se onkin kettumainen vaiva,voi kestää 3päivääki putkeen ja joka päivä vedät sen voimakkaan pillerinVaikka harvoin syön särkylääkkeitä niin ei mikään auta sitten kun tulee se päänsärky. Voin kuvitella mitä se on ihmisellä joka kärsii usein migreenistä.
Tuli migreenistä mieleen, että kesällä oltiin mökillä, ja nukuin makuukamarissa jonka seinän toisella puolella on sauna. Sieltä alko sitte keskellä yötä kuulua ähinää ja puhinaa ja ajattelin että velipoika tyttöystävineen menny jälkilämmöille irstailemaan. Hakkasin aikani seinää ja koitin huuella että vähän hiljempaa siellä, mutta ei hiljentyny. Sitten reippaana tyttönä menin kiskasemaan oven auki ja karjasin jotain että nussikaa vähän hiljempaa ku toiset yrittää nukkua, mutta siellä se velu vapisikin migreenin kourissa märkä rätti naamalla :snotty:Vaikka harvoin syön särkylääkkeitä niin ei mikään auta sitten kun tulee se päänsärky. Voin kuvitella mitä se on ihmisellä joka kärsii usein migreenistä.
Höpsö :kiss:niin tietysti :ashamed:
Saakohan sen välittäjän ite valita sieltä välitystoimistolta :xmas:Hmmmnnjaajaa, riippuu välittäjästä
voipi olla :saint:Taidatte ruutiksen kanssa puhua vähän erilaisista loivennuskeinoista
Niin pitäisi olla juu, joskus käy vahinkoja...:stick: soo soo
ensin työt, sitten huvit :xmas:
Odottakaa, saatte kaikki ilmaisliput ensi-iltaan...tätä odotamme
Hih jotkut ne vaan ajelee sinne ja tänne ja minä en ees kehtaa pyytää vastaan tulemaan...
:x anteeks mut yöks,ihan ku koiranpa*kaaoikein :flower: