The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en mäkään ennen vetänyt päikkäreitä mutta kun työmatka piteni aika paljon ja näin ollen joudun herämään pari tuntia aiemmin kun ennen niin väsymys tuntuu iltapäivällä ja tietysti tänää meni ylipitkäks kun viime yönä nukuin lyhyet unet. Yleensä mun tirsat on 20min.
mä olen ollut aina sellainen että pärjään pienilläkin unilla
tietty eri juttu jos nukkuis vaikka 3-5h monena yönä peräkkäin
en tiedä kun ei ole kokemusta
 
maalla on tapana hakea kaveri juna- tai lentoasemalta

eikä ole niin muutaman kymmenen kilometrin päälle
ois vähän enemmän...aika paljonkin..voi ei... Minkäs mä sille voin että toinen asuu sellasessa paikassa minne ei julkisia juuri mene joten pakkohan se on hakea. No ei auta kun kysyä sitten että joko hakee kauempaa tai sitten ite saa ehdottaa paikkaa mutta kun ajattelen vaan itsekkäästi että kun mun matka on kuitenkin paljon pidempi ni ei se toisen matka ole mitään mun matkaan verrattuna eli ite pääsisin helpommalla.
 
ois vähän enemmän...aika paljonkin..voi ei... Minkäs mä sille voin että toinen asuu sellasessa paikassa minne ei julkisia juuri mene joten pakkohan se on hakea. No ei auta kun kysyä sitten että joko hakee kauempaa tai sitten ite saa ehdottaa paikkaa mutta kun ajattelen vaan itsekkäästi että kun mun matka on kuitenkin paljon pidempi ni ei se toisen matka ole mitään mun matkaan verrattuna eli ite pääsisin helpommalla.
no jos julkimot ei kulje niin eihän silloin jää muuta vaihtoehtoa kuin hakea

on mutkin appiukko joskus hakenut 150km takaa
 
IhanaValo
Hy-hyyi kun olikin makeeta, tommonen suklaalevite (laitettiin kakun väliin viikonloppuna nii jäi ylimäärästä) Tuota ei tosiaan tartte ku lusikallinen tai pari maistaa niin alkaa jo ällöttää..nyt jotain suolasta sit..ottaiskohan munaa?:snotty:
 
no jos julkimot ei kulje niin eihän silloin jää muuta vaihtoehtoa kuin hakea

on mutkin appiukko joskus hakenut 150km takaa
no jotain tota luokkaa kai olis,vähän kai enemmän.toisaalta ite matkaan paljon paljon enemmän että toi ei ole matka eikä mikään siihen verrattuna.
No ei auta ku kysyä ja tutkailla lisää vaihtoehtoja jotta matka lyhenis toisessa päässä. Jotenkin kun mun tyyliin ei kuulu vaivata toisia niin tuntuu vaikeelta kysyy kun eihän toikaan nyt ihan lyhyt matka ole.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä