Sangria
Ei onneks ollu lasten puistopuistot on aika kivoja..
ja lainasin sit iha väärää viestiä..mut haittakse?
Ei onneks ollu lasten puistopuistot on aika kivoja..
ja lainasin sit iha väärää viestiä..mut haittakse?
Jep. Luv U too haniTB :kiss:....vai että oikein avautumissessiot ...ja sinäkin ollut asioiden loppuunviemisien kannalla ....I think I love ya :heart:!
Mikä se on Varissuolla ostoskeskuksen ja ekan kerrostalon lähettyvillä se puisto, hieman metsää ympärilläEi onneks ollu lasten puisto
Tissimies ei taida nyt olla linjoilla kun ei ole näkynyt hetkeen, joudut varmaan huomiselle odottelemaan.heei nyt jotain eloa tännekki!! mul ois hyvät tissit mitä vilauttaa, harmi ettei täällä saa menetätte paljon, ainaski näääääääääin paljon.. mut jotain eloa nyt nopeesti!!
Siitä en tie mut mä olin keskustassa sijaitsevassa puistossaMikä se on Varissuolla ostoskeskuksen ja ekan kerrostalon lähettyvillä se puisto, hieman metsää ympärillä
not yet.sullei oo lupaa vieläKai sitä täytyis lähteä nukkuun kun väsyttää jo
Mä en voinu kertoa juttua ihan suorasanaisesti, koska olin nii nuori sillo.... 14Suoraa toimintaa mä rupesin miettii..puistossa joskus...:xmas:
Anna palaaheei nyt jotain eloa tännekki!! mul ois hyvät tissit mitä vilauttaa, harmi ettei täällä saa menetätte paljon, ainaski näääääääääin paljon.. mut jotain eloa nyt nopeesti!!
Eeeii vielää..viel hetkiKai sitä täytyis lähteä nukkuun kun väsyttää jo
Se oli mukavan suojaisa paikka vaika keskellä kerrostaloja, teininä siellä tuli liikuttua kun kavereita asusteli sielläpäin-Siitä en tie mut mä olin keskustassa sijaitsevassa puistossa
Saahan sen kuvan aina pois jos haluaaAnna palaa
Täälläkin ois pari suojaisaa paikkaa mut antaapi nyt ollaSe oli mukavan suojaisa paikka vaika keskellä kerrostaloja, teininä siellä tuli liikuttua kun kavereita asusteli sielläpäin-
Mietinkin ettei ole hetkeen näkynyt kaveria. Mitäs täällä Mandi haluais tissit näyttää palstalla ja nuot tytöt vaikuttaa hyvin onnostuneilta sen suhteenahahaa random häiriköinti taas vaihteeksi.... Mitäs on tapahtunut kepsikselle? Ei oo miun kamulistassa enää :'(. Eikö se tykkää miusta enää? Joku kyllä taisi mainita jotain bannistakin??? Mitä täällä tapahtuu???
Vanha poistettiin hänen pyynnöstä, teki uuden samanlaisen pienellä k:llaahahaa random häiriköinti taas vaihteeksi.... Mitäs on tapahtunut kepsikselle? Ei oo miun kamulistassa enää :'(. Eikö se tykkää miusta enää? Joku kyllä taisi mainita jotain bannistakin??? Mitä täällä tapahtuu???
Soittaa kaverille että läheppäs pizzalle, mie lainaan siun asuntoa tunniksiTäälläkin ois pari suojaisaa paikkaa mut antaapi nyt olla
Ei ole, hällä uus profiiliOnko Kepsis poistunu kokonaan palstalta, ku ei munkaan frendeis näy?
Taustaillu ja seuraillu että kaivataanko. Ei kaivata *masennus potenssiin 100*Mietinkin ettei ole hetkeen näkynyt kaveria. Mitäs täällä Mandi haluais tissit näyttää palstalla ja nuot tytöt vaikuttaa hyvin onnostuneilta sen suhteen
:hug:Taustaillu ja seuraillu että kaivataanko. Ei kaivata *masennus potenssiin 100*