Voi v*ttu. Ajat taas kivasti myöhässä. Ei mulla muute väliä, mut mun pitää kerkee jätkää hakee ajoissa hoidosta. Miten oikeesti yksityiselläki voi olla yli vartin aika myöhässä ku kunnallisel korvapolil päästiin etuajassa...
Ei kaikkea voi aina muistaaVoi luoja. Saaks men nukkuu takas? Mää hauku tääl lääkärit pystyy ja sit ku kysyi silt ajanvaraustädilt et kauan viä menee ni hupsista saatana. Mul onki vast huome se fyssari
Ei voi ei. Mul tuli tänää viel viestiki sieltä et aikasi on xx.xx klo xx. Mut mä vaan olin päättäny et se on tänää ni en sit lukenu sitä sen tarkemminEi kaikkea voi aina muistaa
no et oo ees kovin päättäväinen jos tulit tyhjin toimin takaisinEi voi ei. Mul tuli tänää viel viestiki sieltä et aikasi on xx.xx klo xx. Mut mä vaan olin päättäny et se on tänää ni en sit lukenu sitä sen tarkemmin
mieluiten sekä ettäMyöhäinen lounas. Jokohan sitä kohta ehtis kotiin misteriä kattoon. Ja se tärkein, eli vonkaanko
1. selän takana
2. suoraan eestä
Mielipiteitä??
No siis ainaki pitää olla varma et on lähestyny asiaa joka suunnalta. Yritteliäs ei jää(ne) ilmanmieluiten sekä että
pitkällisen kokomuksen suomalla syvällä rintaäänellä sanoisin että toki voi jäädä ilman vaikka olis kuinka vongannuNo siis ainaki pitää olla varma et on lähestyny asiaa joka suunnalta. Yritteliäs ei jää(ne) ilman
Joo ei mullakaan oo aina lykästäny, mutta yritän olla positiivinenpitkällisen kokomuksen suomalla syvällä rintaäänellä sanoisin että toki voi jäädä ilman vaikka olis kuinka vongannu
Selän takanaMyöhäinen lounas. Jokohan sitä kohta ehtis kotiin misteriä kattoon. Ja se tärkein, eli vonkaanko
1. selän takana
2. suoraan eestä
Mielipiteitä??
Mä syytän yövuoroja tästä sekoilusta. Vähemmästäki menee pää sekasi ko sunnuntai illal aloittaa työt..no et oo ees kovin päättäväinen jos tulit tyhjin toimin takaisin
normi palstamamma olis tunkenu väkisin fyssarin huoneeseen ja heittäny entisen asiakkaan niskaperseotteella ulos
Sekä ettäMyöhäinen lounas. Jokohan sitä kohta ehtis kotiin misteriä kattoon. Ja se tärkein, eli vonkaanko
1. selän takana
2. suoraan eestä
Mielipiteitä??
no mikset sää oppis ruottia jos siellä maidon ja hunajan maassa pikkulapsetkin osaaEhkä mä sittenkin opin ruotsia ja selviän ylppäreistä. Serkku vinkkas duolingo.com nimisestä ivustosta, jossa voi harjotella kieliä. Koitan opetella sen kautta nyt, niin ehkä mä syt talvella alkavilla ruotsinkursseilla pärjään jotakuinkin.
Sitä se meän opettajaki sano, et jos ruotsalaisetki oppii ruotsia niin kyllä meki opitaanno mikset sää oppis ruottia jos siellä maidon ja hunajan maassa pikkulapsetkin osaa
vonkaaminen onnisti?Yesh
vonkaaminen onnisti?