vierailija
Paras kattoo minne meneelinnunpyyntiaikaan on puolukanpoimijoita liikkeellä
ainut siinä on että keski-ikä on siin 70 huitteissa
Paras kattoo minne meneelinnunpyyntiaikaan on puolukanpoimijoita liikkeellä
ainut siinä on että keski-ikä on siin 70 huitteissa
Epäilen kanssa että jos tuulenhuuhtomaa persettäni kovin julkisesti esittelen, julkisivulautakunta puuttuu hyvin pikaseen asiaanEi sitä nyt viitsi peppu paljaana kesälläkään mennä
Joutuis pian poliisilaitokselle
Sit kone kiinni ja hommiinKoulu stressaa, tuleva lastenvalvojakäynti stressaa ja puolikaskin vähän uhmailee. Ruoka odottaa laittajaansa että sais kersan ruokittua ennen tarhaanlähtöä. Läksytkin pitäis tehdä illaksi.
Mä laitoin opolle viestiä wilmaan. Se on ihana täti, se on ratkassu kaikki mun ongelmat tuolla koulussa Eiköhän se mut parille kurssille saa lisättyä.@kahvikirahvi
Onko teillä jotain opintoneuvojaa, jonka luo mennä? Sähköinen ilmoittautuminen on kyllä ihan kätevä, sit ku sen sisäistää. Nimim. Kun itkin toimistossa ni ne lisäs mut kurssille.
*halii*
mää kyllä voisin tulla avuksi levittämään sun reisiä, eiku.....Mä laitoin opolle viestiä wilmaan. Se on ihana täti, se on ratkassu kaikki mun ongelmat tuolla koulussa Eiköhän se mut parille kurssille saa lisättyä.
Mun mielestä on ollu ihan kätevää, et on voinu mennä vaan kurssin alotustunnille ja siellä kiertää lista johon lätkästään oma nimi, niin tadaa, ilmoittautuminen on tapahtunut. Mut ehkä mun elämä nyt ei tästä mee pilalle, kun on vähän isompiakin ongelmia Ruokaki on melkein valmis, ja läksyt joutaa tehä rauhassa sitteko poikanen menee tarhaan. Voisin koittaa venyttää noita reisiäkin, jos se vähän helpottais kipua ja selviäisin sit liikenteeseen.
Taas se on vaimon selän takana vonkaamassa ! Vastenmielistä!mää kyllä voisin tulla avuksi levittämään sun reisiä, eiku.....
Ei oo vastenmielistä kerta mää oon myötämielinen ehdotukselle.Taas se on vaimon selän takana vonkaamassa ! Vastenmielistä!
Mitähän Krutin vaimo asiasta tykkää?Ei oo vastenmielistä kerta mää oon myötämielinen ehdotukselle.
ai, mää luulin että se olis siksi lähes ookoo kun sää et kummiskaan annaEi oo vastenmielistä kerta mää oon myötämielinen ehdotukselle.
Fru krutin ikäset vaimot on vaan mieleissään, ko miehellä on harrastuksia eikä vonkaa kotona kokoajan.Mitähän Krutin vaimo asiasta tykkää?
Juu, iltapäiväkahvi juuri tippumassaHuo ja menta.
Kahvia koneeseen.
Mä laitoin opolle viestiä wilmaan. Se on ihana täti, se on ratkassu kaikki mun ongelmat tuolla koulussa Eiköhän se mut parille kurssille saa lisättyä.
Mun mielestä on ollu ihan kätevää, et on voinu mennä vaan kurssin alotustunnille ja siellä kiertää lista johon lätkästään oma nimi, niin tadaa, ilmoittautuminen on tapahtunut. Mut ehkä mun elämä nyt ei tästä mee pilalle, kun on vähän isompiakin ongelmia Ruokaki on melkein valmis, ja läksyt joutaa tehä rauhassa sitteko poikanen menee tarhaan. Voisin koittaa venyttää noita reisiäkin, jos se vähän helpottais kipua ja selviäisin sit liikenteeseen.