The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aaa hitto mua sattuu kaikkialle. Oon fillaroinu tänään about 8km ja kävelly kolme siihen päälle. Jalat on muusina. 16,5kg lasta fillarinkyydissä tuo mukavasti vastusta polkemiseen. Reidet osaavat kertoa, että ei oo kauheesti tullu urheiltua lähiaikoina.

Huomenii! Mäkin olen (taas) ihan jumissa. Tyhmää, kun välillä nukkuu huonosti ja sit seuraavan yön liian sikeästi ja herätessä käsi, jalka, niska, milloin mikäkin ei tahdo liikkua oltuaan jumissa alla tuntitolkulla...

Mut nyt pitäis hieman siivota ja pakata reppu niin että pärjätään loppuviikko hotellilla. Ja sit paiskoa mutsi hieman pidemmän reissun alkuun ja puoliltapäivin työmaalle.

• Tykkää
Reactions: famipala
Oon valmis hyppäämään kaivoon. Sähköinen ilmoittautuminen kursseille ei näköjään onnistukaan, koska wilma herjaa että ilmoittautumisaika on päättynyt.
Jalkoja särkee eilisen urheilusuorituksen jäljiltä ihan oikeesti, ja käveleminen tuntuu pahalta.
Mulla on edelleen kamala yskä, ja tuntuu että keuhkot on surkastunu, huimaa kokoajan ja tuntuu että fyysinen jaksaminen on ihan nollassa ko ylösnoustessa päässä pyörii ja seisominen/kävely tuntuu tosi raskaalta. Sen lisäks nukuin ihan suoerhuonosti, heräilin monta kertaa ja täällä kämpässä on yöllä niin saatanan kuuma, et nukun hikilammikossa.
Koulu stressaa, tuleva lastenvalvojakäynti stressaa ja puolikaskin vähän uhmailee. Ruoka odottaa laittajaansa että sais kersan ruokittua ennen tarhaanlähtöä. Läksytkin pitäis tehdä illaksi.

:cry::cry::cry:

@kahvikirahvi
Onko teillä jotain opintoneuvojaa, jonka luo mennä? Sähköinen ilmoittautuminen on kyllä ihan kätevä, sit ku sen sisäistää. Nimim. Kun itkin toimistossa ni ne lisäs mut kurssille.
*halii*
Mä laitoin opolle viestiä wilmaan. Se on ihana täti, se on ratkassu kaikki mun ongelmat tuolla koulussa :D Eiköhän se mut parille kurssille saa lisättyä.

Mun mielestä on ollu ihan kätevää, et on voinu mennä vaan kurssin alotustunnille ja siellä kiertää lista johon lätkästään oma nimi, niin tadaa, ilmoittautuminen on tapahtunut. Mut ehkä mun elämä nyt ei tästä mee pilalle, kun on vähän isompiakin ongelmia :D Ruokaki on melkein valmis, ja läksyt joutaa tehä rauhassa sitteko poikanen menee tarhaan. Voisin koittaa venyttää noita reisiäkin, jos se vähän helpottais kipua ja selviäisin sit liikenteeseen.

• Tykkää
Reactions: famipala ja Mythago
Mä laitoin opolle viestiä wilmaan. Se on ihana täti, se on ratkassu kaikki mun ongelmat tuolla koulussa :D Eiköhän se mut parille kurssille saa lisättyä.

Mun mielestä on ollu ihan kätevää, et on voinu mennä vaan kurssin alotustunnille ja siellä kiertää lista johon lätkästään oma nimi, niin tadaa, ilmoittautuminen on tapahtunut. Mut ehkä mun elämä nyt ei tästä mee pilalle, kun on vähän isompiakin ongelmia :D Ruokaki on melkein valmis, ja läksyt joutaa tehä rauhassa sitteko poikanen menee tarhaan. Voisin koittaa venyttää noita reisiäkin, jos se vähän helpottais kipua ja selviäisin sit liikenteeseen.
mää kyllä voisin tulla avuksi levittämään sun reisiä, eiku.....

• Tykkää
Reactions: kahvikirahvi

Kaikki kerpele vaan sähköistyy. Hiuksetkin aina talvisin :confused:

Hyötyliikuntaakin saisi samalla kun joka paikkaan täytyis mennä :D
Tosin moni asia kyllä myös hoituu kätevasti kotoa käsin.

Ja jaxuhalit kaikkeen ämpäriin liittyvään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä