The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sää viilenee tällä viikolla syyskuun alkaessa.

Pohjoisessa muutos lämpötiloissa on huomattava ja nopea, etelässä viilenee vähitellen.

– Vielä alkuviikolla lämpötila kohoaa etelässä 20 asteeseen, viikon loppupuolella jäädään 15 asteen tienoille. Pohjoisessa muutos on nopeampi. Sinne virtaa jo tiistaina viileämpää ilmaa pohjoisesta ja lämpötilat romahtavat, toteaa MTV Uutisten meteorologi Miina Manninen.

Joko räntää pohjoiseen?
Sään ennustettavuus heikkenee selvästi torstain jälkeen.

– Loppuviikosta uskaltaa puhua vain suuntaa antavasti. Sää näyttää siis viilenevän vähitellen myös etelässä. Pohjoisessa puolestaan on niin kylmä ilmamassa, että siellä voi sataa viikonloppuna räntää. Saa nähdä, miten käy. Ensilunta ei kannata vielä odottaa. Selkeillä alueilla on yöpakkasta ja hallaa, sanoo Miina Manninen.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/pari-kesaista-paivaa-loppuviikon-ennusteissa-ensimmaiset-rantasateet-saa-nahda-miten-kay/5288166
 
Jessus! Kuusi kertaa liikuntaa viikossa? :eek:
Jees, tämä on elämänmuutosremontti. Kolme kertaa must, mutta saa liikkua kuusikin kertaa ettei vanhat putoo ihan täysin ohjelmasta pois. Lisäksi syön kuulemma liian vähän eli kaloreita lisätään. Lihaksia löytyy ihan kivasti, mutta sitten on sitä läskiäkin piilotettuna nahan alle. Pahuksen kehonkoostumusmittaus, paljasti kaikki heikot kohdat. Olen ihan ikäiseni tasolla, mutta kehoa voi nuorentaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Jees, tämä on elämänmuutosremontti. Kolme kertaa must, mutta saa liikkua kuusikin kertaa ettei vanhat putoo ihan täysin ohjelmasta pois. Lisäksi syön kuulemma liian vähän eli kaloreita lisätään. Lihaksia löytyy ihan kivasti, mutta sitten on sitä läskiäkin piilotettuna nahan alle. Pahuksen kehonkoostumusmittaus, paljasti kaikki heikot kohdat. Olen ihan ikäiseni tasolla, mutta kehoa voi nuorentaa :D
Kolme kertaa viikossa salitreeni ja vaikka joka ilta puolen tunnin-tunnin lenkki. Voi olla reipasta kävelyäkin. Itse kävin tänään 45 min laahautumassa zombiekävelyä pitkin pururataa vaikka väsytti ihan sairaasti. Lenkin päätteeksi vedin muutaman ylämäkispurtin. Sitten oli hyvä pultata perä sohvaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä