En edes jaksa välittää . Natsi taitaa olla lomalla.se on niimpä
Mää voin välittää sunkin puolesta, mulla alko just äidinkielen kielenhuoltokurssiEn edes jaksa välittää . Natsi taitaa olla lomalla.
Hyvä, voin siis hyvin lomailla natsin virasta tän illan . Tai no, riippuu vähän... jos tuleekin joku niin räikee tapaus, että on vaan pakko keskeyttää loma.Mää voin välittää sunkin puolesta, mulla alko just äidinkielen kielenhuoltokurssi
KolmeKohta täällä on kaksi oikeinkirjoituspoliisia vahtimassa
Kolme
Yhdys sana kyylä
Ei tarvis olla, jos väki osaisi kirjoittaaKohta täällä on kaksi oikeinkirjoituspoliisia vahtimassa
Ei tämä nyt kai niin nöpönuukaa ole jos vähän pieleen meneeEi tarvis olla, jos väki osaisi kirjoittaa
Mää oon kans sisimmässäni kielipoliisi, mutta täällä ei jaksa. Oon siis vähä niinkö salapoliisiKohta täällä on kaksi oikeinkirjoituspoliisia vahtimassa
Eiks sen kuuluis olla nöKönuukaa? Onks tässä virhe vai murre-ero?Ei tämä nyt kai niin nöpönuukaa ole jos vähän pieleen menee
Murre-ero . Mä oon tottunut käyttämään nöpönuukaa-muotoa.Eiks sen kuuluis olla nöKönuukaa? Onks tässä virhe vai murre-ero?
Varmaan semmonen murreero just on kyseessäEiks sen kuuluis olla nöKönuukaa? Onks tässä virhe vai murre-ero?
Oon anteeksi, olen kuullut aina sanan nöpönuukaaEiks sen kuuluis olla nöKönuukaa? Onks tässä virhe vai murre-ero?
Siin on kaksi n- kirjainta yhdessä. Oikea sanamuoto lienee nöpönnuukaa.Murre-ero . Mä oon tottunut käyttämään nöpönuukaa-muotoa.
Mä en oo aito tamperelainen, oon vaan uudisasukas, eli mamu (Manseenmuuttaja) . Ehkä Mansessa on tapana sanoa nökönuukaa?Oonko mää huono tamperelainen, ko mä oon aina sanonu nökönuukaa Enhän mää oo kohta enää mistään kotosin.
Puolikas muuten sivisti mua tänään. Se kertoi, että metsässä asuu pandakarhuja ja varsa on petoeläin joka kuoriutuu munasta. Ettäs tiiätte.
Mitäs jos syötäsEi tarvis olla, jos väki osaisi kirjoittaa